اجاره خودروهای کلاسیک برای تشریفات

اجاره خودروهای کلاسیک
فهرست مطالب

اشتراک گذاری این مقاله

برخی از افراد علاقه شدیدی به استفاده از خودروهای کلاسیک و قدیمی در مناسبت‌های مهم و مراسم‌های تشریفاتی دارند. بسیاری از مدل‌های قدیمی خودروهای کلاسیک کمیاب بوده و به راحتی در دسترس همگان قرار ندارند. بعضی از کلکسیون‌دارها و نمایشگاه‌دارهای علاقمند اقدام به نگهداری از خودروهای کلاسیک قدیمی و حتی اجاره آنها می‌کنند. خدمات مربوط به اجاره خودروهای کلاسیک برای تشریفات رواج زیادی دارد.

اجاره خودروهای کلاسیک برای تشریفات

انجام تشریفات در جزیره کیش

در تمام نقاط دنیا انجام تشریفات مهم معمولا با صرفه هزینه‌های زیاد و به شکلی تجملاتی برگزار می‌شود. استفاده از وسایل لوکس یا آنتیک یکی از المان‌های خاصی است که در مراسم تشریفاتی مهم دیده می‌شود. این مسئله در شهرهای توریستی و گردشگری پررنگ‌تر است. جزیره کیش به عنوان یکی از مناطق زیبای گردشگری و توریستی که پذیرایی مهمانان مهم داخلی و خارجی است، میزبان مراسم تشریفاتی مهمی در سال می‌شود. انجام تشریفات در جزیره کیش مزایای فراوانی دارد که مهم‌ترین آنها طبیعت زیبای آن است. از جمله مزایای دیگر انجام مراسم تشریفاتی در این جزیره امکانات جذاب و به‌روز مثل خودروهای آنتیک، لوکس و کلاسیک است.

اجاره خودرو برای تشریفات

در انجام مراسم تشریفاتی معمولا سعی می‌شود تا از بهترین و لوکس‌ترین وسایل و امکانات استفاده شود. یکی از این وسایل لوکس خودرو برای حمل و نقل افراد است. اجاره خودرو برای تشریفات در تمام دنیا رایج است. حتی افرادی که خودشان خودروی شخصی دارند هم برای انجام مراسم تشریفاتی از خودروهای شیک و لوکس‌تری استفاده می‌کنند. نوع خودرویی که شما در تشریفات استفاده می‌کنید بستگی به نوع مراسم و موضوعیت آن دارد. مثلا خودرویی که در مراسم عروسی برای ماشین عروس استفاده می‌کنید با خودرویی که برای استقبال از یک مقام محترم کشوری به کار می‌برید، متفاوت است.

اجاره خودرو برای تشریفات کلاسیک

چه خودروهایی برای تشریفات مناسب هستند؟

مراسم تشریفاتی مهم معمولا جزو رویدادهای خاص زندگی افراد هستند. بیشتر افراد علاقه دارند که در روزهای خاص زندگی خود و برای انجام تشریفات مهم از خودروهای خاص و منحصربفرد استفاده کنند. مدل خودروی مناسب برای یک مراسم تشریفاتی به عوامل مختلفی از جمله نوع مراسم و سلیقه برگزارکنندگان یا صاحب مراسم بستگی دارد. با این حال مدل های خاصی برای برگزاری تشریفات در دنیا باب هستند. برخی از خودروهایی که برای تشریفات مناسب هستند عبارتند از:

  • خودروهای کلاسیک و قدیمی
  • خودروهای لوکس و گران قیمت
  • خودروهای امنیتی

استفاده از خودروهای امنیتی مثل لیموزین معمولا برای برگزاری مراسم های تشریفاتی سیاسی یا بین‌المللی متداول است. اما خودروهای کلاسیک یا لوکس در موارد زیادی برای تشریفات به کار می‌روند.

خودروهای کلاسیک و قدیمی

یکی از بهترین و موردپسندترین مدل های خودرو برای برگزاری تشریفات خودروهای قدیمی و آنتیک است. خودروهای آنتیک از هر برندی به‌خصوص از برندهای بسیار قدیمی مثل بنز، ژیان، کادیلاک، فولکس واگن کوپه، بی‌ام‌و و … مدل‌های جذابی برای تشریفات دارد. هرچه مدل خودروی کلاسیک انتخابی شما قدیمی‌تر و آنتیک‌تر باشد، خاص‌تر به نظر می‌رسد. موسسات یا شرکت‌هایی که در زمینه اجاره خودرو برای برگزاری تشریفات فعالیت می‌کنند مدل‌های متنوعی از ماشین‌های کلاسیک و قدیمی را در اختیار دارند. اجاره خودروهای کلاسیک و قدیمی از این شرکت‌ها شرایط به‌خصوصی دارد.

خودروهای کلاسیک و قدیمی

اجاره خودروهای کلاسیک

در جزیره کیش مانند سایر نقاط کشور شرکت‌ها و موسساتی وجود دارند که در زمینه اجاره خودرو خدمات ارائه می‌دهند. از آنجایی‌که جزیره کیش یک مکان توریستی و گردشگری خاص با مهمانان خارجی و داخلی زیادی است، اجاره خودرو بسیار رواج دارد. اجاره خودروهای کلاسیک در جزیره برای برگزاری تشریفات برای هر نوع مراسمی حتی مناسبت‌های کوچک مثل جشن تولد یا نامزدی هم امکان‌پذیر است. برای این کار فقط کافیست با شرایط اجاره خودرو از شرکت‌های رنت کار آشنا باشید. شرایط اجاره خودروهای کلاسیک و آنتیک کمی متفاوت‌تر از خودروهای عادی است؛ دلیل آن هم خاص بودن مدل این خودروها و ارزش بالای آنهاست. قدمت برخی از این خودروها تا پیش از نیمه اول قرن 20 میلادی هم می‌رسد. پس طبیعی است شرایط خاصی برای اجاره داشته باشند.

تشریفات کلاسیک

این روزها در اکثر مراسمی که برگزار می‌شود، تم خاصی برای طراحی دکور مراسم یا انتخاب وسایل و تجهیزات موردنیاز درنظر گرفته می‌شود. خیلی از افراد علاقمند به برگزاری مراسم تشریفاتی به سبک مدرن و با وسایل پیشرفته هستند. با این حال، هنوز هم عده‌ای علاقمند به سبک آنتیک و برگزاری تشریفات کلاسیک هستند. این افراد معمولا از وسایل قدیمی و نمادین برای خاص‌تر جلوه دادن مراسم خود استفاده می‌کنند. خودرو یکی از اینگونه وسایل است که در ثبت عکس‌های خاطره‌انگیز هم اهمیت خاصی دارد. عکس‌های عروسی یا نامزدی با خودروهای لوکس قدیمی حال و هوای نوستالژیک به مراسم‌تان می‌دهد. نوستالژیک بازها مشتاق چنین حس و حالی هستند.

اجاره خودروهای لوکس و تشریفاتی

در کنار اجاره خودروهای کلاسیک و قدیمی، خودروهای لوکس و گران قیمت هم طرفداران زیادی دارند. حتی کلاسیک‌بازها هم نمی‌توانند جلوه و شکوه خودروهای لوکس و تجملاتی را نادیده بگیرند. خودروهای لوکس معمولا از برندهای برتر دنیا مثل بنز، فراری، شورولت، کادیلاک، لامبورگینی و … است. اجاره خودروهای لوکس در کیش رواج زیادی دارد. خیلی از گردشگرانی که به کیش می روند برای برگزاری تشریفات مهم یا استقبال از میهمانان خارجی خود از خودروهای اجاره‌ای لوکس استفاده می‌کنند.

اجاره خودروهای لوکس و تشریفاتی

پذیرایی از مهمانان مهم در کیش

شما می‌توانید از همان بدو ورود میهمانان خود به فرودگاه کیش از آنها با ماشین‌های لوکس یا آنیتک و کلاسیک استقبال کنید. پذیرایی از مهمانان مهم در کیش به‌خصوص برای تجار و بازرگانان اهمیت ویژه‌ای دارد. خوشبختانه امکانات کاملی در جزیره برای اینگونه رویدادها فراهم است. شرکت و موسسات معتبری در کیش فعالیت می‌کنند که در زمینه تامین خودروهای اجاره‌ای به گردشگران و مسافرین عزیز خدمت‌رسانی می‌کنند.

شرکت های اجاره دهنده خودروهای کلاسیک و تشریفاتی

منطقه آزاد کیش یکی از خاص‌ترین مناطق گردشگری و توریستی است. یکی از ویژگی‌های خاص این جزیره ارتباط جاده‌ای و خاکی محدود با فضای بیرون است. از این رو، مسافرینی که به کیش سفر می‌کنند برای انتقال خودروی شخصی خود با مشکلاتی مواجه هستند. به همین دلیل اکثر مسافرینی که به جزیره می‌روند فاقد خودروی شخصی هستند. برای جبران این مسئله و فراهم کردن خودروهای شخصی برای گردشگران، شرکت‌هایی در زمینه اجاره خودرو در کیش فعالیت می‌کنند. این شرکت‌ها و موسسات رنت کار انواع مدل‌های مختلفی از خودروها از جمله خودروهای کلاسیک و تشریفاتی را در اختیار مسافرین یا ساکنین جزیره قرار می‌دهند.

اجاره خودرو از نوین رنت

یکی از موسسات معتبر فعال در زمینه اجاره خودرو در جزیره کیش شرکت نوین رنت است. موسسه سام سیر نوین کیش یا همان نوین رنت عضو رسمی انجمی رنت کاران منطقه آزاد کیش است. نوین رنت به طور رسمی و با عقد قرارداد اقدام به اجاره خودرو به مسافرین و گردشگران عزیز می‌کند. این شرکت مدل‌های متنوعی از انواع خودروهای خارجی و روز دنیا را در اختیار مسافرین قرار می‌دهد. تنوع مدل‌های موجود در لیست خودروهای اجار‌ه‌ای این شرکت سلیقه بیشتر افراد را راضی نگه می‌دارد.

اجاره کادیلاک در کیش

انواع خودروهای اجاره ای در کیش

اجاره خودروهای آنتیک و کلاسیک برای برگزاری مراسم تشریفاتی گران و پرهزینه است. همینطور اجاره خودروهای لوکس و گران قیمت که مناسب تشریفات مهم هستند. شرکت نوین رنت سعی کرده تا هزینه بالای اجاره خودروهای بسیار قدیمی یا لوکس را با عرضه خودروهای اقتصادی جبران کند. مدل های مختلفی از انواع خودروهای زیبا و جذاب در شرکت نوین رنت اجاره داده می‌شود. برخی از این خودروهای اجاره ای در موسسه سام سیر نوین کیش عبارتند از:

  • خودروهای لوکس و گران قیمت
  • خودروهای اسپرت
  • ماشین های شاسی بلند
  • خودروهای اقتصادی

مدل های خودروی لوکس موجود در نوین رنت شامل کادیلاک سی تی اس 2012 و رنج روور ایووک 2015 است. خودروهای اسپرت شامل فورد موستانگ 2016، شورولت کامارو 2014 و دوج چارجر 2011 است. دودج دورانگو 2015، هامر ایچ 3 2009، تویوتا فیوچرز 2017، هیوندای سانتافه 2016، نیسان ایکس تریل 2015 و کیااسپرتیج 2018 برخی از خودروهای شاسی بلند نوین رنت هستند. علاوه بر این خودروها، سرویس CIP نوین رنت با خدمات ویژه از بدو ورود شما در فرودگاه همراه با سرویس VIP خودروی لیموزین هم جزو خدمات نوین رنت است.

شرایط اجاره خودروهای کلاسیک

اجاره خودروهای کلاسیک مانند سایر خودروهایی که در کیش در اختیار مسافرین و گردشگران قرار داده می‌شود دارای شرایط خاصی است. از جمله شرایط لازم برای اجاره خودروهای کلاسیک داشتن مدارک معتبر شناسایی و گواهینامه و همچنین امضای قرارداد است. قرارداد اجاره خودرو در جزیره کیش شامل پرداخت ضمانت و تعهد در قبال اجرای قوانین است.

اجاره موستانگ کوروک در کیش

هزینه اجاره انواع خودروهای کلاسیک

با توجه به تنوع خودروهای اجاره‌ای در جزیره کیش، اکثر مسافرین و گردشگران از عهده هزینه اجاره انواع خودروها برمی‌آیند. بالاترین هزینه مربط به اجاره خودروهای کلاسیک و لوکس است. بازه قیمتی مربوط به هزینه اجاره خودرو در کیش از زیر 1 میلیون تومان تا بالاتر از 8 میلیون تومان است.

رزرو آنلاین خودروی اجاره ای در کیش

برای اجاره خودرو در کیش لازم نیست حتما به طور حضوری و بعد از سفر به شرکت مراجعه کنید. شما قبل از سفر و با مراجعه به سایت رسمی نوین رنت می‌توانید مدل خودروی دلخواهتان را انتخاب کرده و اقدام به رزرو آنلاین کنید. بعد از رزرو آنلاین خودروی اجاره ای خود در جزیره کیش و به محض ورود به جزیره می‌توانید آن را در فرودگاه یا هتل تحویل بگیرید.

مقالات مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن