شرایط بیمه ماشین اجاره ای در کیش

فهرست مطالب

اشتراک گذاری این مقاله

اغلب افرادی که در تعطیلات خود قصد سفر به کیش را دارند، فکر اجاره یک ماشین لوکس و یا میان رده را در سر می پرورانند. درست است که اجاره ماشین در کیش از نظر اقتصادی به صرفه بوده و به همه افراد مخصوصا خانواده های پرجمعیت پیشنهاد می شود اما نکاتی برای اجاره آن وجود دارد که باید حتما به آن ها توجه کافی را داشته باشید که از جمله این نکات بیمه ماشین اجاره ای در کیش است.

از آن جا که درصد زیادی از ماشین های اجاره ای کیش را خودروهای نیمه لوکس و لوکس تشکیل داده و از قیمت زیادی برخوردار هستند، خوب است تمام جوانب احتیاط را در حین اجاره آن رعایت نمایید. یکی از این نکات، داشتن بیمه ماشین اجاره ای است که می توانید یک کابوس مالی را برای شما تبدیل به سفری رویایی کند.

متاسفانه تعداد زیادی از مسافران ایرانی و غیر ایرانی ماشین مورد نظر خود را بدون بررسی بیمه آن کرایه می کنند. در این شرایط، اگر به صورت احتمالی تصادفی صورت گیرد مجبور هستند تمام هزینه خسارت را پرداخت نمایند. به همین دلیل بررسی شرایط بیمه ماشین اجاره ای در کیش از اهمیت زیادی برخوردار است.

شرایط بیمه ماشین اجاره ای در کیش

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که قصد سفر به کیش و اجاره خودرو را دارید با ما همراه باشید تا به بررسی شرایط بیمه ماشین اجاره ای در کیش بپردازیم.

 

پیش از هر چیز به پاسخ این سوال می پردازیم:

علت ضرورت داشتن بیمه برای ماشین های اجاره ای چیست؟

همانطور که پیش تر هم گفته شد، بیمه خودروهای اجاره ای به شما این اطمینان را می دهد تا در صورت بروز حوادث احتمالی، خسارات را تا حد زیادی پرداخته و سبب کاهش هزینه اجاره خودروی مورد نظر شما می شود.

البته باید گفت که اغلب خودروهای کیش که به صورت قانونی کرایه داده می شوند، حداقل از یک نوع بیمه برخوردار هستند. حتی ممکن است بیمه آن نیز از محدودیت هایی برخوردار باشد. در برخی خودروهای کرایه ای، بیمه محدودیت پوشش دارد. به طور مثال، ممکن است بیمه یک خودرو تنها خسارات ناشی از تصادف را پوشش دهد و شامل پرداخت هزینه جریمه و یا خسارت دیگر حوادث همچون سرقت وسایل شخصی نشود.

علت ضرورت داشتن بیمه برای ماشین های اجاره ای چیست؟

نکته مهم: در اکثر خودروهای کرایه ای، برخی بیمه ها همچون بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث بدون هزینه اضافه برای فرد کرایه کننده ارانه می شوند.

مزایای بیمه بودن خودروی اجاره ای در کیش:

  • پرداخت تمام هزینه های شما توسط بیمه در صورت بروز حادثه
  • برخورداری خودرو از بیمه از زمان رزرو تا زمان تحویل خودرو به شرکت اجاره دهنده
  • آسودگی خاطر و محافطت از فرد مسافر در برابر پرداخت هزینه های هنگفت به عنوان خسارت
  • جلوگیری از هزینه های احتمالی سنگین در آینده و طول سفر
  • دور بودن از عواقب وقت گیر و کسل کننده تصادفات رانندگی
  • و …

 

خوب است بدانید که انواع بیمه ها برای خودروهای اجاره ای ارائه داده می شوند که شما با توجه به بودجه و نظر خود می توانید هر یک از آن ها را انجام دهید. این بیمه های شامل بیمه تصادف، بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه سرقت و … می شوند. از این رو در صورت بروز حوادث و رخدادهای احتمالی، شما امکان برخورداری از پوشش های بیمه راخواهید داشت.

 

نکاتی که در حین عقد قرارداد اجاره خودرو باید به آن ها توجه داشته باشید.

  1. پیش از هر چیز دقت داشته باشید که موارد بیمه نامه را به درستی مطالعه نمایید.
  2. در صورت ایجاد ابهام و یا هر مورد احتمالی، حتما به صورت دقیق از شرکت کرابه دهنده خودرو پرس و جو نمایید.
  3. اگر مورادی مد نظر شما بوده اما در بیمه نامه ذکر نشده است، می توانید با پرداخت هزینه مربوطه، بندها را اضافه نمایید.

متاسفانه در چند سال اخیر، عدم بیمه بودن خودروهای اجاره ای و دریافت مبلغ های هنگفت به عنوان خسارت، یکی از راه های کلاهبرداری از مسافران عزیز است. پس در حین اجاره خودرو، حتما به این موارد دقت کنید.

نکاتی که در حین عقد قرارداد اجاره خودرو باید به آن ها توجه داشته باشید.

چه نوع بیمه هایی برای اجاره خودرو در کیش وجود دارد؟

نکته بسیار خوب که در رابطه با شرکت های اجاره دهنده خودروها در کیش وجود دارد این است که شما می توانید در حین اجاره، شرایط بیمه شرکت مربوطه را به خوبی مطالعه کنید و متناسب با نیازتان، آن ها را انتخاب کنید. برخی از بیمه های رایج برای اجاره خودرو در کیش و مزایای آن ها را در ادامه برای شما آورده ایم:

 بیمه تصادفات

  • عدم نیاز به پرداخت هزینه تعمیر یا تعویض قطعات در صورت بروز حادثه
  • عموما از پیش توسط شرکت اجاره دهنده رزرو می شود.
  • در برخی موارد، سقف معینی برای پرداخت وجود دارد که با توجه به شدت تصادف اندازه گیری می شود. پس اگر مبلغ تعیین شده کم تر از مبلغ خسارت باشد، مسافر و فرد کرایه کننده ملزم به پرداخت مابقی مبلغ خسارت می باشد.

بیمه تصادف خودرو در کیش

بیمه شخص ثالث

  • پرداخت هزینه مربوط به درمان، نقص عضو، فوت و خسارات وارد شده به اموال در صورت تصادف با فرد
  • غالبا رایگان ارائه می شود.
  • عموما این نوع بیمه سقف پرداخت ندارد و به طور کامل به شخص آسیب دیده پرداخت می شود.

 

بیمه سرقت

  • پرداخت مبلغ خسارت در صورت سرقت وسایل
  • غالبا به عنوان یک پوشش بیمه اضافی به حساب می آید. از این رو برای برخورداری از آن باید مبلغی جداگانه پرداخت نمایید.
  • راه حلی عاقلانه برای کسانی که کالاهای قیمتی با خود حمل می کنند.
  • مقرون به صرفه

 

بیمه ماشین اجاره ای در کیش چه شرایطی دارد؟

قرارداد اجاره خودرو و بیمه های مرتبط با آن توسط شرکت اجاره دهنده و فرد اجاره کننده عقد می شود که در آن، تمامی شرایط و بندها باید ذکر شود. همانطور که پیش تر گفتیم، پیش از امضای قرارداد، حتما همه بندهای مرتبط با بیمه و سایر قسمت ها را به خوبی مطالعه کنید تا از پوشش های بیمه ای رایگان و پوش های اضافی مطلع شوید.

شاید در نگاه اول این موضوع برای شما پیش پا افتاده به نظر برسد، اما هنگامی که با حادثه ای رو به رو شدید از اهمیت آن آگاه خواهید شد. پس برای جلوگیری از پرداخت هزینه های هنگفت حتما تمام بندها را به دقت مطالعه نمایید.

 

شرایط بیمه نوین رنت در کیش چگونه است؟

نوین رنت یکی از شرکت های معتبر کیش در زمینه اجاره خودروهای برقی، لوکس، اقتصادی و … می باشد که خودروهای خود را با انواع بیمه ها به متقاضیان ارائه می دهد. پکیج های بیمه نوین رنت شمال موارد زیادی اعم از بیمه سرقت خودرو، تصادف شخص ثالث و خودرو، امداد جاده ای در کم تر از 60 دقیقه، بیمه سرقت لوازم خودرو، حفاظت از وسایل و تصادفات شخصی، تعویض خودرو در کم تر از 24 ساعت، بیمه لاستیک و شیشه و چراغ های خودرو، هر نوع خسارت و بلایای طبیعی، افت قیمت و حق توقف در تعمیرگاه، ارایه اقامتگاه در زمان وقوع مشکلات فنی خودرو و … . که شما عزیزان می توانید با توجه به نیاز و بودجه خود هر یک از این پکیج ها را به قرارداد اجاره تان اضافه نمایید.

نوین رنت آرزوی سفری خوش برای شما را دارد.

 

مقالات مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن