مشکلات اجاره ماشین در کیش

مشکلات اجاره ماشین در کیش
فهرست مطالب

اشتراک گذاری این مقاله

بدون شک هر مسافری که قصد سفر به جزیره زیبا و بی نظیر کیش را دارد، دست کم یک بار به فکر اجاره ماشین در کیش افتاده است. چرا که می توان اجاره ماشین لاکچری و وارداتی در کیش را به عنوان یکی از ارزان ترین تجربه های رانندگی با این خودروهای لوکس دانست. چرا که مبلغ خرید و یا حتی اجاره این ماشین های گران قیمت در سایر شهرهای ایران به دلیل هزینه های واردات و گمرک، بسیار بالا خواهد بود. اما برخلاف تهران و سایر شهرها، از آنجایی که جزیره کیش جزو مناطق آزاد ایران به حساب می آید، هزینه رنت و اجاره ماشین بسیار کمتر خواهد بود، با این تفاوت که باید با بررسی مشکلات اجاره ماشین در کیش بهترین انتخاب را داشته باشیم.

نیم نگاهی به شرایط و مشکلات اجاره ماشین در کیش

اگر شما نیز قصد سفر به نگین خلیج فارس و اجاره ماشین در آن را دارید، با ما همراه باشید تا شما را با مشکلات اجاره ماشین در کیش و نحوه اجاره آشنا کنیم.

نیم نگاهی به شرایط و مشکلات اجاره ماشین در کیش

پیش از هر چیز باید بگوییم که شما می توانید در هر جایی از این جزیره خودرو مورد نظر خود را کرایه نمایید.

برای اجاره خودرو برقی در کیش یا هر خودرو دیگری شرایط سنی وجود دارد. به این صورت که حداقل سن فرد کرایه کننده می بایست 20 سال باشد و این موضوع را باید با ارائه مدارک شناسایی ثابت نمایید. مدارک شناسایی باید شامل کارت ملی و گواهینامه معتبری باشد که از صادر شدن آن دست کم یک سال می گذرد. از طرفی به دلیل گران قیمت بودن خودروها، می بایست یک چک مساوی با مبلغ خودرو ارایه دهید. علاوه بر این چک، مبلغی را به عنوان ضمانت نامه جرایم رانندگی نیز باید پرداخت نمایید که البته پس از عودت خودرو و در صورت عدم تخلف، این مبلغ به شما برگردانده می شود.

یکی از شرایطی که در نوین رنت برای مشتریان فراهم شده است، امکان پرداخت مبلغ ضمانت نامه به جای ارائه چک می باشد.

و در آخر، باید گفت شما می توانید با هماهنگی قبلی خودروی مورد نظر خود را در هر نقطه ای از کیش تحویل بگیرید. تفاوتی ندارد این محل فرودگاه باشد یا هتل…

نیم نگاهی به شرایط و مشکلات اجاره ماشین در کیش

جلوگیری از مشکلات اجاره ماشین در کیش

  • در صورت خرابی ماشین اجاره شده، می بایست در اولین فرصت آن را به شرکت اطلاع دهید.
  • اگر در مدت زمان اجاره ماشین، تصادف کنید با دو حالت رو به رو خواهید باپود. در حالت اول که شما به عنوان مقصر شناخته نشوید، مشکلی وجود نخواهد داشت. اما در صورتی که متخلف و مقصر باشید، می بایست مبلغ خسارت را به طور کامل به شرکت پرداخت نمایید.
  • حتما از شرایط و قوانین رانندگی در جزیره زیبای کیش اطلاع کافی داشته باشد. چرا که برخی از قوانین در این منطقه با سایر شهرها متفاوت بوده و در صورت ندانستن این موضوع، ممکن است ناخواسته جریمه شوید. برخی از این قوانین عبارتند از:
  1. عدم رانندگی با نور بالا در شب
  2. پرهیز از بوق زدن بی مورد
  3. پرتاب زباله از خودرو در محیط اطراف
  4. بستن کمربند هم برای راننده و هم برای کمک راننده
  5. عدم سوار کردن مسافر بیش از ظرفیت خودرو
  6. کثیف بودن خودرو

 

مشکلات اجاره ماشین در کیش

همانطور که پیش تر گفته شد، در جزیره کیس این امکان برای علاقه مندان به ماشین ها فراهم شده است که با پرداخت مبلغ بسیار کمی، رانندگی با خودرو مورد علاقه خود را تجربه کنند. اما همه چیز به همین آسانی که تصور می کنید نیست. این شرایط آسان و قیمت پایین در کیش، باعث شده افراد سودجوی زیادی در این جزیره به کرایه خودروهای لوکس بدون مجوز قانونی بپردازند. این کار باعث ایجاد مشکلات زیادی هم برای فرد کرایه دهنده و هم فرد کرایه کننده خواهد شد.

به این منظور، تنها پیشنهادی که به مسافران جزیره کیش می شود، اجاره خودرو از مراکز معتبر و قانونی است. اگر شما خودرو خود را از این مراکز تهیه کنید، به صورت قانونی نیز می توانید پیگیر مشکلات احتمالی شوید. در صورتی که اگر از افراد سودجو و مراکز غیر قانونی خودرویی را کرایه نمایید، با مشکلات زیادی رو به رو خواهید شد. این مشکلات طیف گسترده ای دارند. به عنوان مثال، مبلغ زیادی از ودیعه شما کسر خواهد شد. عدم بازگشت ضمانت خلافی از دیگر مشکلات کرایه غیرقانونی خودرو در جزیره کیش می باشد.

نکته ای که شما در حین اجاره یک خودر، چه لوکس و چه عادی باید به آن دقت کنید، این است که خودرو مورد نطر باید دارای دفترچه رنت قانونی باشد. از این رو می توانید از قانونی بودن خودرو و اجاره آن اطمینان حاصل نمایید.

 

اجاره مطمئن خودرو با نوین رنت

سام سیر نوین کیش ( نوین رنت ) یکی از شرکت های معتبر وابسته به شرکت سام یر نوین کیش است که مشکلات اجاره ماشین در کیش را برای مسافران عزیز برطرف کرده است. نوین رنت در حین اجاره خودرو به متقاضیان، به آن ها مشاوره استفاده نیز می دهد و آن ها را از قوانین مهم راهنمایی و رانندگی جزیره کیش مطلع می سازد. این کار باعث می شود نه شرکت و نه اجاره کننده خودرو، دچار زیان مالی نشوند. از آنجایی که نوین رنت در حوزه کاری خود بیش از 10 سال سابقه دارد، شما به راحتی می توانید به آن اعتماد کرده و خودروی مورد نظر خود را با قیمت کاملا مناسب اجاره نمایید.

نوین رنت در زمان اجاره خودرو، به مشتریان خود دفترچه رنت را ارائه می دهد تا آن ها از قانونی بودن اجاره خودروی خود اطمینان کافی را حاصل نمایند. از طرف دیگر، نوین رنت با فراهم کردن خودروهای متنوع در 20، مناسب برای اغلب متقاضیان می باشد. چرا که این خودروها در 5 دسته بندی اقتصادی، لوکس، ون، شاسی بلند و اسپرت قرار گرفته اند که مشتریان با توجه به سلیقه فردی و میزان ودجه خود می توانند انواع آن ها را انتخاب کنند.

 

شما عزیزان برای آگاهی بیشتر از شرایط و نکات اجاره خودرو در کیش می توانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت سام سیر نوین کیش

تلفن دفتر :

۰۷۶۴۴۴۵۸۷۹۱

تلفن همراه :

۰۹۳۴۷۶۸۰۷۹۳

۰۹۳۴۷۶۸۲۶۱۴

۰۹۱۲۷۶۸۹۰۵۰

آدرس:

جزیره کیش، بازار شارستان، پلاک ۲۷

مقالات مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن