لذت یک رانندگی هیجان‌انگیز با اجاره فراری در کیش

قوانین رانندگی با فراری در کیش
فهرست مطالب

اشتراک گذاری این مقاله

فراری جزو ماشین‌های لوکس ساخت ایتالیا است. رانندگی با این ماشین لوکس و گران‌قیمت رؤیایی زیبا برای همه افراد است. در سفر به جزیره زیبای کیش شما می‌توانید خودرو‌های محبوبتان از جمله فراری را سوار شوید و رانندگی کنید. اجاره فراری در کیش موضوعی است که در این مطلب مورد‌‌بحث قرار می‌گیرد.

رانندگی با فراری در جزیره، سفر شما را به یک سفر خاطره‌انگیز تبدیل می‌کند. کمپانی فراری در ابتدا فقط ماشین‌های مسابقه‌ای تولید می‌کرد و در برابر ساخت ماشین‌های جاده‌ای بسیار مقاومت کرد. در نهایت در سال‌های اخیر به تولید ماشین‌های حرفه‌ای برای جاده‌ها نیز روی آورده است. در اینجا شرایط اجاره و قوانین رانندگی با فراری در سطح جزیره کیش را برای شما بیان می‌کنیم.

اجاره ماشین فراری در کیش

شرایط اجاره فراری در کیش

اجاره و رزرو ماشین در کیش نیاز به انجام اقداماتی دارد. برای انجام این کار شما می‌توانید به‌صورت حضوری و یا آنلاین اقدام کنید. اما در هر دو صورت نیاز به طی‌کردن مراحل زیر است:

  • استعلام قیمت ماشین از شرکت اجاره‌دهنده
  • اعلام تاریخ مورد‌نظر به شرکت
  • چه تعداد خودرو برای اجاره می‌خواهید
  • ارائه پیش‌فاکتور
  • تحویل مدارک شناسایی که شرکت تعیین کرده است
  • پرداخت مبلغی به‌عنوان ودیعه
  • بستن قرارداد
  • تحویل ماشین در فرودگاه، هتل و یا محل موردنظر مشتری

با انجام کارهایی که در بالا ذکر شد، شما می‌توانید به‌آسانی به کمک یک شرکت اجاره‌دهنده ماشین، فراری و یا هر ماشین موردنظر دیگر را برای یک روز تا چند روز اجاره کنید.

چه مدارکی برای اجاره فراری در کیش نیاز است؟

ارائه مدارک شناسایی معتبر و مربوط به راننده در اجاره فراری در کیش امر مهمی است. مدارک موردنیاز شامل موارد زیر هستند:

  • کارت شناسایی
  • گواهینامه رانندگی فرد راننده
  • ودیعه نقدی و یا ارائه چک به‌عنوان ضمانت

برای اجاره فراری در کیش باید مبلغی را به‌عنوان ضمانت برای جریمه‌شدن و یا خسارت‌های احتمالی وارده شده به ماشین نزد شرکت پرداخت کنید. شرکت در صورت جریمه ‌شدن و یا خسارت از این پول کم می‌کند؛ در غیر این صورت پول را به حساب شما واریز می‌کنند.

 

مدارک لازم اجاره ماشین فراری در کیش

قیمت اجاره فراری در کیش

جزیره کیش به دلیل اینکه منطقه آزاد است و هزینه گمرک برای ورود اجناس خارجی ندارد دارای قیمت‌های بسیار مناسبی است. هزینه اجاره فراری در کیش و هر ماشین دیگری ثابت نیست. بسته به نوع ماشین اجاره‌ای و رنگ ماشین این قیمت‌ها متغیر هستند.

ماشین فراری چه مشخصاتی دارد؟

فراری خودرویی با سرعت بالا و عملکرد قدرتمند است. این ماشین به هر جایی برود با صدای دلنشین موتور و اگزوز همه نگاه‌ها را به خود جلب می‌کند. فراری کمپانی است که ماشین‌ها را به سلیقه مشتری و به‌صورت سفارشی‌ تولید می‌کند. همین امر موجب محبوبیت بیشتر این کمپانی شده است.

با استفاده از برنامه مخصوصی که این شرکت برای مشتریان ساخته بود مشتری می‌توانست در طول فرایند تولید خودرو با سازنده در ارتباط باشد و مطابق میل خود ماشین را تغییر دهد. اولین خودروهای فراری تولیدشده در این کمپانی به رنگ قرمز بودند. اکنون نیز تقریباً 40 درصد ماشین‌های فراری قرمز رنگ هستند.

ماشین فراری در بازار خرید ایران جزو گران‌قیمت‌ترین خودروها است. در حال حاضر فراری 458 با رنگ قرمز گران‌ترین فراری موجود در ایران است. این فراری دارای موتور 4.5 لیتری 8 سیلندری V است. فراری 458 دارای قدرت 562 اسب بخار است. در مورد گیربکس این ماشین می‌توان گفت ۷سرعته با دو کلاچ و اتوماتیک است.

ماشین فراری 458 دارای سقف متحرک است که 14 ثانیه طول می‌کشد تا باز و بسته شود. اجاره فراری در کیش و انتخاب رنگ و مدل موردنظر می‌تواند بسیار جذاب باشد.

اجاره ماشین فراری در کیش و مشخصات آن

هدف فراری از تولید ماشین‌های خود ساخت یک ماشین با ترکیبی منحصربه‌فردی است. همین امر موجب منحصر به فرد شدن ماشین فراری شده است. برند فراری به‌قدری شناخته شده است که بسیاری از مردم هر خودروی ایتالیایی قرمز رنگی را به‌اشتباه فراری تصور می‌کنند.

داستان ساخته‌شدن نماد فراری که یک اسب پرنسینگ است از آنجایی شروع شد که خانواده فراری با یک خلبان به اسم فرانچسکو باراکا آشنا شدند. این خلبان در جنگ جهانی اول بسیار توانمند عمل کرده بود. پس از مرگ او که بر اثر اصابت گلوله بود خانواده این خلبان به فراری توصیه کردند از نماد اسب برای خوش‌شانسی استفاده کنند.

لوگو ماشین فراری

قوانین رانندگی در کیش با ماشین‌های اجاره‌ای

در جزیره کیش قوانینی وجود دارد برای رانندگی که باید رعایت شوند؛ در غیر این صورت جریمه می‌شوید. این قوانین شامل موارد زیر است:

  • استفاده از بوق ممنوع است.
  • استفاده از نوربالا در جزیره ممنوع است.
  • ایجاد آلودگی صوتی ممنوع است.
  • حداکثر سرعت در خیابان‌ها و جاده‌های کیش را باید بدانید و رعایت کنید.
  • بستن کمربند ایمنی ضروری است.
  • آشغال از ماشین به بیرون نریزید.

این‌ها مواردی هستند که اگر رعایت نشوند شامل جریمه خواهید شد و این جریمه از مبلغی که نزد شرکت دارید کسر می‌شود.

قوانین رانندگی با فراری در کیش

انتخاب شرکت مناسب برای اجاره ماشین

برای اجاره فراری در کیش و ماشین‌های دیگر باید در نظر داشته باشید شرکتی که انتخاب می‌کنید مطمئن باشد و موارد زیر را رعایت کند:

  • این شرکت باید عضو شرکت رنت کاران کیش باشد و مجوز اجاره ماشین در منطقه آزاد کیش را داشته باشد.
  • قبل از تحویل‌گرفتن ماشین حتماً قرارداد بسته می‌شود. این قراردادها در سربرگ شرکت نوشته می‌شوند.
  • ماشین‌های اجاره‌ای باید دارای دفترچه رنت باشند.
  • از شرکت‌هایی که دفتر واقعی ندارند و به‌صورت مجازی هستند ماشین اجاره نکنید.
  • قبل از انتخاب شرکت موردنظر پرس‌وجوی لازم را انجام دهید.

اجاره فراری در کیش و یا هر ماشین لوکس دیگری علاوه بر اینکه باعث لذت و هیجان برای افراد است باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های گردش با تاکسی و… می‌شود. این ماشین‌ها به‌صورت 24 ساعت در اختیار کامل شما هستند. ماشینی که اجاره داده می‌شود کاملاً تمیز و پر بنزین است. شما نیز در هنگام پس‌دادن ماشین باید همین‌گونه آن را تحویل دهید.

سخن نهایی

برای لذت بیشتر و راحتی خود و عزیزانتان در سفر به کیش می‌توانید به اجاره فراری در کیش اقدام کنید. نشستن در فراری معروف و گران‌قیمت می‌تواند تجربه بسیار لذت‌بخشی به همراه داشته باشد. مطالبی که در بالا بیان شد به شما در رزرو بهتر این ماشین کمک می‌کند. انتخاب شرکت معتبر و قابل‌اعتماد یکی از اصلی‌ترین شرایط اجاره خودرو است. شرکت نوین رنت جزو شرکت‌های معتبر در زمینه اجاره خودرو در کیش به حساب می‌آید.

 

مقالات مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن