تجربه رانندگی با هیوندای آلنترا

تجربه رانندگی با هیوندای آلنترا در جزیره کیش
فهرست مطالب

اشتراک گذاری این مقاله

همه ما علاقه داریم تا خودرویی امن و راحت در سفر داشته باشیم. رانندگی با خودروهای راحت و مدرن مثل برند هیوندای لذت سفر را بسیار بیشتر می‌کند. هیوندای آلنترا یکی از مدل‌های برند هیوندای است که نیازهای شما در سفر را تامین می‌کند. یک بار تجربه رانندگی با اجاره هیوندای آلنترا در کیش در سفر، سطح ایمنی و راحتی این خودرو را به شما بیشتر نشان می‌دهد.

تجربه رانندگی با هیوندای آلنترا در جزیره کیش

تجربه رانندگی در سفر با آلنترا ایمن

بسیاری از افراد که به صورت فردی یا خانوادگی به سفر می‌روند، ترجیح می‌دهند خودرویی امن و راحت داشته باشند. رانندگی در سفر با خودروی ایمن نه تنها سلامت جسمی شما و سرنشینان خودرو را تضمین می‌کند بلکه خستگی شما در رانندگی را هم کمتر خواهد کرد. رانندگی با خودروهای پیشرفته خارجی خیالتان را از بابت امنیت خود و سرنشینان راحت می‌کند. یکی از برندهای معتبر و شناخته شده خودرو در ایران که ماشین‌های پیشرفته و باکیفیتی را عرضه می‌کند، هیوندای است. این برند کره‌ای در ایران طرفداران زیادی به‌خصوص در بین جوانان و خانواده‌ها دارد.

خودروی هیوندای آلنترا در گشت و گذار

هیوندای آلنترا به عنوان یکی از مدل‌های پرطرفدار برند هیوندای کره خودرویی زیبا و مطمئن در جاده‌هاست. رانندگی با این خودرو لذت گشت‌وگذار را بیشتر می‌کند. این خودرو در کنار طراحی زیبای ظاهری و قدرت و توان فنی، تجهیزات و آپشن‌های فوق العاده‌ای هم دارد. طراحی زیبای داخلی و داشبورد آن حس خوبی در رانندگی به شما منتقل می‌کند. امکانات رفاهی داخل خودرو باعث آسایش بیشتر سرنشینان در هر نوع شرایط آب‌وهوایی خاصی می‌شود. این خودرو از نظر فنی دارای ویژگی‌های منحصر بفردی است.

خودروی هیوندای در گشت و گذار

مشخصات فنی هیوندای آلنترا

اگر خودروی هیوندای آلنترا را برای سفر یا گشت و گذار خود انتخاب کرده‌اید بهتر است با ویژگی‌های فنی آن آشنا شوید. مشخصات فنی این خودرو نشان از ایمنی و راحتی آن دارد و همراهی مطمئن در سفر است. این خودروی 4 سیلندر دارای استایل شهری و خانوادگی است. معمولا برای سفرهای کوتاه و گشت‌وگذار در شهر و حومه آن مناسب‌تر است. صندلی های چرم این خودرو بسیار نرم و راحت هستند. برخی از مشخصات فنی هیوندای آلنترا به این شرح است:

  • قدرت موتور 145 اسب بخار
  • شتاب و سرعت 9.7
  • سطح ایمنی با ترمزهای پیشرفته
  • مصرف سوخت پایین

قدرت موتور

هیوندای آلنترا یک خودروی سبک و جمع و جور با موتور 1.8 لیتری چهار سیلندر است. قدرت موتور این خودرو 145 اسب بخار و با گشتاور 130 پوند فوت است. سیستم انتقال قدرت این خودرو به صورت گیربکس 6 دنده اتوماتیک است.

شتاب و سرعت

صفر تا صد خودروی آلنترا حدود 10.5 ثانیه است که برای خودروهای سبک و کوچک شتاب مناسبی به نظر می‌رسد. حداکثر سرعتی که می‌توانید با این مدل هیوندای تجربه کنید 203 کیلومتر بر ساعت است.

شتاب و سرعت هیوندای النترا

سطح ایمنی

خودروی هیوندای آلنترا با داشتن کیسه هوای سرنشینان، کیسه هوای جانبی و کیسه هوای پره‌ای از امنیت بالایی برخوردار است. سیستم‌های کمکی ترمز و پایداری از جمله ABS، ESC، EBD، BA و VSM کمک زیادی در بالا بردن ایمنی خودرو و سرنشینان در توقف‌های ناگهانی می‌کند.

مصرف سوخت

آلنترا یکی از کم مصرف ها در میان خودروهای شهری و خانوادگی است. گنجایش مخزن این خودرو 50 لیتر است. مصرف سوخت آلنترا در داخل شهر 9.4 لیتر در صد کیلومتر است ولی در خارج از شهر حدودا 5.7 لیتر بنزین در صد کیلومتر می‌سوزاند. به طور ترکیبی و میانگین می‌توان گفت که مصرف سوخت این خودرو 7.1 لیتر در صد کیلومتر است.

تجربه رانندگی با هیوندای آلنترا

هیوندای آلنترا خودرویی سبک و زیباست که برای خانواده های ایرانی و گشت و گذار در مکان‌های تفریحی انتخاب خوبی به نظر می‌رسد. این خودرو مزیت‌های زیادی در طراحی دارد ولی تمرکز اصلی طراحان روی ویژگی‌های اقتصادی، ایمنی بالا و استهلاک پایین آن است. ظاهر زیبا و مدرن آلنترا هم برای خانواده و هم جوانان بسیار جذاب است. از طرفی، طراحی داخلی مدرن و سانروف به آن ظاهری تجملی و شیک می‌دهد تا از دور رقابت با خودروهای پیشرفته باز نماند. مزیت‌های اصلی رانندگی با هیوندای آلنترا شامل این موارد است:

  • آلنترا یک سدان خانوادگی
  • امکانات و تجهیزات کامل برای راحتی در سفر
  • خودرویی نرم و راحت

این مزیت‌های هیوندای آلنترا شما را در انتخاب این خودرو برای خرید، سفر یا اجاره برای گشت و گذار وسوسه می‌کند.

ماشین-النترا-کیش

آلنترا یک سدان خانوادگی

خیلی از افراد علاقه به سفر با خانواده یا دوستان خود دارند. آلنترا خودروی فوق العاده‌ای برای سفرهای خانوادگی است. البته این سدان خانوادگی چندان جادار و بزرگ نیست ولی برای خانواده های کم جمعیت یا گروه‌های چند نفره گزینه فوق‌العاده خوبی است.

امکانات و تجهیزات کامل برای راحتی در سفر

این خودرو از امکانات و آپشن های کاملی برخوردار است جوریکه در درون آن هیچ کمبودی احساس نخواهید کرد. از نوع روکش صندلی‌ها گرفته تا سیستم تهویه و تجهیزات ایمنی خودرو، تماما مجموعه فوق‌العاده‌ای برای تامین آرامش و راحتی شماست. علاوه بر تجهیزات ایمنی مثل ایربگ‌های جداگانه و ترمزهای استاندارد، این خودرو شامل این آپشن ها هم هست:

  • دوربین دنده عقب
  • سیستم ورود و استارت بدون کلید
  • نمایشگر مرکزی
  • نمایش فشار باد تایرها
  • آینه های جانبی تاشو برقی
  • چراغ های قابل تنظیم و برف پاک کن هوشمند
  • سیستم صوتی با 6 بلندگو
  • بلوتوث
  • دکمه های کنترلی سیستم صوتی روی فرمان

البته تمامی این آپشن ها در تمام مدل های هیوندای آلنترا وجود ندارند. برخی از آنها را می‌توانید سفارش دهید یا اینکه مدلی فول آپشن را انتخاب کنید. با اینکه برخی مدل‌ها تمامی امکانات و آپشن‌ها را ندارند ولی معمولا خودروهای اجاره‌ای فول آپشن و کامل هستند که تجربه رانندگی با هیوندای آلنترا را لذت بخش تر می کنند.

امکانات و تجهیزات خودروی النترا

خودرویی نرم و راحت

یکی دیگر از مزیت های رانندگی با آلنترا در سفر و گشت وگذار راحتی آن است. این خودروی سبک و نرم دارای صندلی‌های چرم و راحت است که از گرمکن برای روزهای سرد برخوردار هستند. تهویه مطبوع اتوماتیک و همچنین تهویه صندلی های جلو به همراه دریچه مجزا برای سرنشینان عقب راحتی سفر را در روزهای بسیار گرم بیشتر می‌کند. شما می‌توانید صندلی راننده را در 6 جهت مختلف تنظیم کنید تا بهترین و راحت‌ترین موقعیت را در زمان رانندگی برای خود ایجاد کنید. صفحه نمایش لمسی 7 اینچی این خودرو راحتی کار با سیستم صوتی و تصویری آن را چندبرابر می‌کند. این خودروی نرم و راحت لذت گشت و گذار در مکان های تفریحی را فوق العاده بیشتر می‌کند. حتی اگر خودروی شخصی به همراه ندارید می‌توانید چنین خودرویی را در سفر اجاره کنید و از گشت‌زنی با آن لذت ببرید.

گشت و گذار با خودروی شخصی در کیش

مسافرانی که به جزیره کیش سفر می‌کنند عمدتا از جاهای مختلف کشور و یا خارج از کشور هستند. این افراد به دلیل محدودیت‌های زیاد از به همراه آوردن خودروی شخصی معذور هستند. دغدغه اصلی بسیاری از مسافرین و گردشگران در جزیره کیش داشتن خودروی شخصی و گشت‌وگذار با خیال راحت است. خوشبختانه امکانات خوبی برای این دسته از عزیزان فراهم است تا ضمن تجربه رانندگی با هیوندای آلنترا بتوانند لذت بیشتری از سفر را تجربه کنند. شرکت های ارائه دهنده خدمات در این جزیره امکانات لازم برای گشت و گذار با خودروی شخصی را فراهم می‌کنند.

اجاره خودرو در جزیره کیش

اگر قصد سفر به جزیره زیبا و دیدنی کیش را دارید نگران گشت و گذار در گوشه و کنار این جزیره نباشید. به‌خصوص اگر با خانواده به این جزیره سفر می‌کنید و خودروی شخصی در اختیار ندارید می‌توانید برای خود و عزیزانتان یک خودروی شخصی اجاره کنید. اجاره خودرو ارزان در کیش بسیار راحت و ساده است. برای این کار کافیست به یکی از شرکت های خدماتی اجاره دهنده خودرو در این جزیره مراجعه کنید. این شرکت ها خدمات متنوعی را به مسافرین ارائه می‌دهند تا سفر خاطره‌انگیز و راحتی را تجربه کنند.

اجاره خودروی هیوندای النترا در جزیره کیش

شرکت های اجاره دهنده

شما می‌توانید مدل های متنوعی از انواع خودروهای پیشرفته و به روز دنیا را در جزیره کیش پیدا کنید. این خودروها توسط شرکت های اجاره دهنده خودرو در اختیار شما قرار می‌گیرند تا تصویر دلنشین و خاطره‌انگیزی از سفر خود به ثبت برسانید. شرکت های اجاره دهنده یا رنت کار در جزیره کیش زیر نظر مجمع رنت کاران و به طور رسمی فعالیت می‌کنند. یکی از معتبرترین شرکت‌های رنت کار در کیش موسسه سام سیر نوین کیش یا همان نوین رنت است. هر نوع خودرویی که دلتان بخواهد در گشت‌وگذار در گوشه و کنار جزیره با آن رانندگی کنید را در شرکت نوین رنت پیدا خواهید کرد.

اجاره هیوندا النترا از شرکت نوین رنت

خودروهایی که در شرکت نوین رنت برای اجاره به مسافرین و گردشگران جزیره کیش درنظر گرفته شده مطابق با سلیقه آنهاست. از آنجایی‌که مسافران از هر طیف و سنی به جزیره کیش سفر می‌کنند، تنوع مدل‌های نوین رنت متناسب با تمامی سلیقه‌ها انتخاب شده است. یک دسته بندی کلی برای انواع مدل‌ خودروهای نوین رنت به این صورت است:

  • خودروهای ارزان و اقتصادی
  • ماشین های اسپرت
  • خودروهای لوکس
  • ماشین های شاسی بلند
  • ون هایس

طبق این دسته بندی شما می‌توانید هر مدل خودرویی که به آن علاقه دارید را از شرکت نوین رنت اجاره کنید. خودروی هیوندای النترا هم که جزو مدل های اقتصادی نوین رنت است، در کنار هیوندا اکسنت 2017 با هزینه بسیار مناسب در دسترس شماست. شما تنها با صرف هزینه کمتر از 1 میلیون تومان می‌توانید رانندگی با هیوندای آلنترا در جزیره کیش را تجربه کنید. در زمان اجاره این خودرو تنها کافیست یک قرارداد رسمی با نوین رنت امضا کنید و متعهد به رعایت قوانین و مقررات این قرارداد شوید. خوشبختانه امکان رزرو آنلاین هیوندای النترا از قبل از سفر به جزیره برای شما فراهم است.

مقالات مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن