تجربه رانندگی با رنجرور ایووک 2015 در جزیره کیش

تجربه رانندگی با رنجرور ایووک 2015
فهرست مطالب

اشتراک گذاری این مقاله

برخی از مسافرین و گردشگران جزیره کیش را به خاطر امکانات شیک و مجلل آن برای سفر انتخاب می‌کنند. این مسافران علاقمند به استفاده از انواع امکانات تفریحی و گردشگری از جمله خودروهای لوکس هستند. انواع خودروهای لوکس از جمله رنجروور ایووک در جزیره کیش در دسترس شماست. شما می‌توانید در این سفر تجربه رانندگی با رنجرور ایووک 2015 در جزیره کیش را به خود و همراهان‌تان هدیه کنید.

اجاره خودروی رنج روور ایووک 2015

رانندگی با خودروهای اجاره ای در کیش

به همراه داشتن خودروی شخصی در جزیره کیش و انتقال آن به این جزیره تفریحی و زیبا کار راحتی نیست. هزینه بالای انتقال خودروی شخصی و زمانبر بودن آن باعث می‌شود تا مسافرین این جزیره توریستی بدون خودروی شخصی سفر کنند. خوشبختانه برای حل این مشکل و راحتی مسافرینی که علاقمند به گشت و گذار در جزیره هستند خدمات خوبی ارائه می‌شود. گردشگران عزیز می‌توانند خودروهایی را به طور دربست و شخصی اجاره کننده و با آنها با خیال راحت و آزادانه به گشت‌وگذار بپردازند. رانندگی با خودروهای اجاره ای در کیش لذت و راحتی سفرتان را دوچندان می‌کند.

اجاره خودرو در کیش

با وجود اینکه امکانات فوق‌العاده خوبی در زمینه حمل‌ونقل عمومی در جزیره کیش فراهم است ولی برخی ترجیح می‌دهند خودروی شخصی خود را داشته باشند. اجاره خودرو در کیش به شما این امکان را می‌دهد تا با فراغ بال از مناظر زیبایی جزیره در ساعات مختلفی از شبانه‌روز و بدون دغدغه محدودیت زمان لذت ببرید. شرکت‌های خدماتی در جزیره به طور رسمی در زمینه اجاره خودرو به گردشگران فعالیت می‌کنند. انواع خودروهای مختلف اعم از خودروهای بزرگ و جادار و همچنین ماشین‌های اسپرت و کروک در اختیار مسافرین قرار داده می‌شود.

تجربه رانندگی با رنجرور ایووک 2015

تجربه رانندگی با رنجرور ایووک 2015

رنجرور ایووک 2015 یکی از زیباترین و شیک‌ترین خودروهای لوکس است که در جزیره کیش می‌توانید اجاره کنید. این خودرو جادار و 5 نفره برای یک خانواده ایرانی انتخاب فوق‌العاده ای است. صندلی‌های راحت، فضای بسیار زیاد، ایمنی و راحتی خودرو خاطره شیرینی از گشت‌وگذار در جزیره کیش را در ذهن شما ثبت می‌کند. این خودرو دارای چهار نوع کیسه هوا در جلو، بالای سر، محافظ جانبی و پرده‌ای است. بنابراین، امنیت شما و عزیزانتان را در طول بازدید از گوشه و کنار جزیره تضمین می‌کند. در رانندگی با این خودرو می‌توانید سرعت بالای 200 کیلو را با نهایت احساس اطمینان و امنیت تجربه کنید.

رنجرور و سایر خودروهای لوکس

شما در جزیره می‌توانید با انواع ماشین های روز دنیا مثل رنجرور و سایر خودروهای لوکس به گشت‌وگذار بپردازید. این گزینه به‌خصوص برای افرادی که مهمانان خارجی دارند یا برنامه‌ای برای برگزاری یک ملاقات رسمی و تشریفاتی دارند، بسیار مناسب است. شما حتی می‌توانید با اجاره خودروهای لوکس عزیزانتان را هم غافلگیر کنید. در مراسم‌های خاصی مثل تولد، نامزدی، ماه عسل و … می‌توانید با اجاره رنجرور یا کادیلاک جذابیت بیشتری به خاطره خود از این سفر بدهید.

شرکت های اجاره دهنده خودرو در جزیره کیش

برای اجاره خودروهای لوکس و گران قیمت باید به شرکت‌های رنت کار مراجعه کنید. شرکت‌های اجاره دهنده خودرو در کیش به طور رسمی و زیر نظر مجمع رنت‌کاران منطقه آزاد کیش فعالیت می‌کنند. این شرکت‌ها انواع مدل‌های مختلفی از خودروها را به مسافرینی که قصد گشت‌وگذار در گوشه و کنار جزیره را دارند، اجاره می‌دهند. این شرکت‌ها مطابق با قوانین و مقرررات مجمع رنت‌کاران و همچنین همگام با قوانین جزیره کیش عمل می‌کنند.

تجربه رانندگی با رنجرور ایووک 2015

اجاره رنجرور ایووک از شرکت نوین رنت

یکی از معتبرترین و باسابقه‌ترین شرکت‌های اجاره دهنده خودرو در کیش موسسه سام سیر نوین یا همان نوین رنت است. شرکت نوین رنت علاوه بر اجاره خودروهای مختلف به مسافرین، خدمات جانبی مثل در اختیار گذاشتن راننده را هم ارائه می‌دهد. خودروهایی که از این شرکت می‌توانید اجاره کنید در دسته بندی زیر تقسیم می‌شوند:

  • خودروهای اسپرت
  • ماشین های شاسی بلند
  • خودروهای اقتصادی
  • ماشین های لوکس

یکی از ماشین های لوکس و پرطرفدار این شرکت خودروی رنجرور ایووک 2015 که به شما به راحتی می‌توانید رانندگی با آن را تجربه کنید. است. اجاره رنجرور ایووک در کیش از شرکت نوین شرایط پیچیده یا سختی ندارد. حتی شما هم می‌توانید با هر سطح مالی این خودرو را برای چند ساعت یا چند روز اجاره کنید و از رانندگی با آن لذت ببرید. فقط کافیست قبل از تصمیم‌گیری از شرایط کلی اجاره خودرو در جزیره کیش مطلع شوید.

اجاره مدل های مختلف ماشین های لوکس در نوین رنت

شرکت نوین رنت در تلاش است تا سلیقه تمام مسافرین و گردشگرانی که به کیش سفر می‌کنند را پوشش دهد. از این رو، سعی بر این است تا مدل‌های متنوعی از انواع خودروهای مختلف در اختیار مشتریان خود قرار دهد. دو مدل از ماشین های لوکس در نوین رنت که می‌توانید آنها را اجاره کنید عبارتند از:

  • کادیلاک سی تی اس 2012
  • رنجرور ایووک 2015

اجاره هر کدام از این خودروهای لوکس و گران قیمت برای تمامی افرادی که علاقمند به تجربه رانندگی با آنها هستند، فراهم است. کافیست مدارک و شرایط لازم برای اجاره مدل های مختلف ماشین های لوکس در نوین رنت را داشته باشید.

مدارک لازم برای اجاره رنجرور ایووک 2015

اجاره هر نوع خودرویی در کیش نیاز به یک سری مدارک و شرایط اولیه دارد. شما باید با قوانین جزیره و همچنین ضوابط مربوط به شرکت‌های رنت کار آشنا باشید. خوشبختانه این آشنایی را می‌توانید با کمک شرکت نوین رنت به دست بیاورید. مدارکی که باید برای اجاره رنجرور ایووک 2015 به همراه داشته باشید شامل گواهینامه رانندگی معتبر و کارت شناسایی است.

تجربه رانندگی با رنجرور ایووک 2015

شرایط اجاره رنجرور ایووک 2015

شرکت‌های معتبر مثل نوین رنت برای اجاره خودرو یک قرارداد رسمی تنظیم می‌کنند. در این قرارداد تمامی شرایط مربوط به اجاره خودرو، امکانات و وضعیت ایمنی خودرو، هزینه، نحوه تحویل و مدت زمانی که خودرو در اختیار شما خواهد بود، ذکر می‌شود. از جمله شرایط اجاره خودروهای لوکس در کیش مثل رنجرور ایووک 2015 در شرکت نوین رنت عبارتند از:

  • امضای قرارداد اجاره و پرداخت هزینه آن
  • پرداخت مبلغی برای تضمین بازگرداندن خودرو به همان شکل اولیه
  • ضمانت خلافی خودرو
  • رعایت قوانین رانندگی در جزیره کیش
  • رعایت محدودیت های زمانی رانندگی با خودروی اجاره ای

شما بعد از تحویل خودروی اجاره ای در مکان مدنظرتان موظف به رعایت تمامی این شرایط بالا هستید. در صورت نقض قوانین و شرایط ممکن است از اجاره مجدد خودرو در روزهای باقیمانده سفر شما در جزیره جلوگیری شود.

هزینه اجاره رنجرور ایووک 2015 برای یک روز

خودروهای لوکس جزو گران قیمت ترین مدل های خودروی اجاره ای در جزیره کیش هستند. معمولا گردشگران خارجی یا مقامات سیاسی یا متمول به دنبال اجاره خودروهای لوکس هستند. با این حال، افراد عادی هم می‌توانند تجربه رانندگی با انواع خودروهای لوکس مثل رنجرور را در جزیره کیش داشته باشند. هزینه اجاره رنجرور ایووک 2015 برای یک روز تقریبا 8 میلیون تومان است. البته در مناسبت‌های مختلف از تخفیفات ویژه نوین رنت هم می‌توانید استفاده کنید.

هزینه اجاره رنج روور

خوشبختانه شرکت نوین رنت به هزینه اجاره خودرو توسط مسافرین با شرایط مالی متفاوت فکر کرده است. به این ترتیب شما با هر شرایط مالی می‌توانید یک مدل از خودروهای موجود در این شرکت را برای اجاره انتخاب کنید. خودروهای اقتصادی مثل اپتیما، سراتو، آلنترا و … هم با هزینه مناسب اجاره تقریبا یک میلیون تومانی در دسترس شما قرار دارند.

رزرو آنلاین رنجرور ایووک 2015 در سایت نوین رنت

بسیاری از مسافرین قبل از سفر به جزیره علاقمند به برنامه ریزی برای آن و استفاده بهینه از وقت خود در طول سفر هستند. به‌خصوص اگر بخواهند به محض ورود به جزیره یک خودروی شخصی در اختیار داشته باشند باید از قبل برای اجاره اقدام کنند. خوشبختانه در سایت شرکت نوین رنت امکان اجاره خودرو از قبل و به صورت رزرو آنلاین وجود دارد.

شما با مراجعه به سایت رسمی شرکت نوین رنت می‌توانید از مدل‌ ماشین های اجاره‌ای شرکت و شرایط و هزینه آنها باخبر شوید. پس از انتخاب مدل مناسب خودرو می‌توانید در سایت آن را به طور آنلاین رزرو کنید. به این ترتیب به محض ورود به فرودگاه یا هتل، ماشین در اختیار شما قرار داده خواهد شد. پس اگر علاقمند به تجربه رانندگی با رنجرور ایووک 2015 یا سایر خودروهای لوکس هستید، رزرو آنلاین خودرو در سایت نوین رنت را قبل از سفر فراموش نکنید.

مقالات مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن