ترانسفر VIP با لیموزین در کیش

اجاره لیموزین در کیش
فهرست مطالب

اشتراک گذاری این مقاله

اجاره لیموزین در کیش

شاید بعضی مواقع به این فکر افتادید حالا که قصد سفر به جزیره کیش را دارم بهتر است که هیجان انگیز تر این مسافرت رو آغاز کنم , خوب اجاره لیموزین در کیش می تواند یکی از گزینه های عالی شما باشد، می توانید یک لیموزین خیلی باحال رنت کنید و با آن لیموزین از دم هواپیما به صورت VIP  به محل اقامت خود بروید و در راه از امکانات و فضای داخلی لیموزین لذت ببرید. اجاره لیموزین شرایط خاصی ندارد و فقط شما باید ذوق و شوق این کار هیجان انگیز رو داشته باشید. معمولا شما چند روز قبل از اینکه عازم به جزیره کیش باشید با شرکت تماس می گیرید و زمان و روز پرواز خودتون رو اعلام می کنید و لیموزین دم هواپیما منتظر شماست.

اجاره لیموزین در کیش قیمت ترانسفر vip با لیموزین

شاید شما داخل جزیره کیش باشید حالا قضیه چطور می شود ؟ از این لیموزین بی نصیب می مانید ؟ خیر ,  یکی دیگر از راه های استفاده از این لیموزین برگزاری تولد و سورپرایز داخل آن است ! بله من خودم هم یکبار سورپرایز شدم داخل این لیموزین و بسیار لذت بخش بود ! شما می توانید تولد ها و جشن های خود را با دوستان خودتان در این لیموزین برگزار کنید. اگر تولد همسرتان نزدیک است پس عجله کنید …

حالا اگر کیش بودید و تولد هم نزدیک نبود چه کار کنید؟ می توانید این لیموزین رو برای گشت و گذار در مکان های دیدنی کیش رنت کنید و با آن تمام کیش رو بگردید و لذت ببرید.

شرایط ترانسفر VIP با لیموزین

راستی ظرفیت لیموزین ۷ نفر است. قیمت این لیموزین خوشگل برای ترانسفر از فرودگاه کیش با پذیرایی: ۳۵۰.۰۰۰ تومان و قیمت این لیموزین خوشگل برای گشت و گذار: ۵۰۰.۰۰۰ تومان می باشد.

اگر قصد سفر با تعداد زیادی از اعضای خوانواده را دارید پیشنهاد می شود مقاله اجاره ون در کیش را مطالعه کنید.

برای داشتن اقامتی راحت در کیش پیشنهاد می شود از صفحه اجاره سوئیت در کیش نیز دیدن کنید.

در صورتی که علاقه مند به اجاره ماشین های اسپرت هستید توصیه می کنیم مقاله مزایا و معایب ماشین های کروک در کیش را مطالعه کنید.

مقالات مرتبط

7 دیدگاه دربارهٔ «ترانسفر VIP با لیموزین در کیش»

  1. سلام خسته نباشید
    امکانش هست به صورت ترکیبی بعنی از خود هواپیما سوار بشیم و داخل لیموزین با بادکنک پر شده باشه و یک کیک هم باشه برای سالگرد میخوام
    ممنون

  2. لیموزین رو میشه ترکیبی هم رنت کرد؟ از فرودگاه یه گشت هم داخل جزیره داشته باشه. هزینه ش چقدر میشه در این صورت

    1. تیم سام سیر

      سلام خدمت شما بله امکنش هست لطفا با ما تماس بگیرید تا به طور کامل راهنماییتون بکنیم
      09347680793

  3. محمدعلی

    چه باحال شما همه چی دارین 🙂 ازتون توسان 2017 گرفتیم خیلی نو و تمیز بود مرسی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن