اجاره ون در کیش

اجاره ون در کیش
فهرست مطالب

اشتراک گذاری این مقاله

اجاره ون در کیش

سلام، در این مقاله می خواهیم راهکاری برای مسافران پر تعداد ارائه کنیم که دیگه مشکلی از بابت جا به جایی نداشته باشند، بارها شده که تصمیم به مسافرت دسته جمعی کرده باشید و اینکه چند تا خانواده با هم به کیش سفر کنید و کلی لذت ببرید. خوب این تصمیم بسیار خوبی هم هست چون هرچه تعداد بیشتر باشد بیشتر کیف می دهد.

ولی خوب مسافرت با تعداد افراد بالا هم مشکلات خودش را دارد مثل مشکل محل اقامت و ماشین، که برای حل این مشکلات شما می توانید بجای اجاره هتل، اجاره خانه در کیش را انتخاب کنید که همگی باهم یکجا هستید و هزینه های سفرتان هم به شدت کاهش پیدا می کند. حالا فرض کنید که به فرودگاه کیش رسیدید و می خواهید برین به سمت خانه ای که گرفتید، اما تعدادتان ۱۰ نفر است ! که مجبور هستید ۳ عدد تاکسی بگیرید که بروید خانه خودتان، راه حل بعدی اجاره ماشین در کیش هست که این روش برای خانواده های تا ۷ نفر هست و شما باز هم مجبورید برای رفاه خودتان ۲ عدد ماشین بگیرید.

اما یک راه حل بسیار بهتر برای شما وجود دارد و ان هم اجاره ون در کیش هست ! بله درسته، شما به راحتی می توانید یک ون هایس ۱۳ نفره اجاره کنید و با آن راحت کل جزیره را بچرخید و هزینه هایتان هم به شدت کاهش بدهید و همیشه در کنار هم باشید. معمولا ون های کیش تویوتا هایس هستند که بسیار جا دار و راحت و ایمن می باشد که برای جا به جایی مسافران پر تعداد بسیار مناسب هست. همچنین شما می توانید ون را با راننده یا بدون راننده اجاره کنید.

رانندگی با ون نیاز به گواهی نامه مخصوص به ماشین های تا ۱۵ نفر گنجایش دارد و اگر گواهی نامه مربوطه رو ندارید می تونید ون را با راننده اجاره کنید. نکته ای که حتما به آن دقت کنید نو بودن و جدید بودن ون هایس هست که می خواهید اجاره کنید چون بعضی از ون های کیش قدیمی و کهنه و خشک هستند و کابین آنها به شدت تکان می خورد و صندلی های آنها ناراحت هستند پس سعی کنید حتما ون صفر کیلومتر و تمیز اجاره کنید.

اجاره ساعتی: ۲۵۰.۰۰۰ تومان

اجاره با راننده ۱۲ ساعت: ۳.۰۰۰.۰۰۰ تومان

اجاره بدون راننده ۲۴ ساعت: ۲.۵۰۰.۰۰۰

*مبلغ ودیعه بابت ضمانت : ۱۵.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان(پس از پایان مدت اجاره با برگرداندن ون ضمانت عودت می شود)

اگر قصد سفر به کیش و اقامتی در کمال آرامش را دارید می توانید از صفحه رزرو سوئیت در کیش نیز دیدن کنید.

برای آشنایی با انواع خودرو ها موجود برای اجاره در کیش می توانید مقاله انواع ماشین های کیش را مطالعه کنید.

برای آشنایی با تمامی خودرو های موجود برای اجاره نیز می توانید از صفحه ماشین ها دیدن کنید.

مقالات مرتبط

4 دیدگاه دربارهٔ «اجاره ون در کیش»

    1. نوین رنت-اجاره ماشین در کیش

      سلام وقت شما بخیر، لطفا هر زمانی که نیاز داشتید برای استعلام موجودی تماس بگیرید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن