انواع ماشین های کیش برای اجاره

ماشین های کیش
فهرست مطالب

اشتراک گذاری این مقاله

ماشینهای کیش

سلام، امروز می خواهیم در مورد ماشین هایی که در کیش وجود دارد صحبت کنیم. جزیره زیبای کیش منطقه آزاد است و می توان ماشین های خارجی را بدون گمرکی وارد جزیره کرد البته جدیدا قانون هایی وضع شده است که واردات ماشین را محدود می کند مثل عدم امکان ورود ماشین های آمریکایی و غیر مجاز بودن واردات ماشین های بالای حجم موتور 2500 سی سی به جزیره کیش.
به علت قیمت مناسب خودرو ها در کیش و عدم وجود گمرکی ما شاهد تردد انواع ماشین ها در کیش هستیم، ارزان ترین ماشین های کیش اکسنت و النترا و سراتو و اینجور ماشین ها هستند و ماشین هایی مثل نیسان جوک و اسپرتیج و توسان در پله بعدی قرار دارند ماشین های اسپرتی هم مانند کامارو و موستانگ وجود دارد.ماشین های شاسی بلند بزرگ هم مثل هامر و دودج دورانگو و کادیلاک اسکلاید به چشم می خورد. تاکسی های کیش هم عموما تویوتا کمری و تویوتا هستند. همون طور که میدونید در کیش ماشین های داخلی مثل پراید و پژو وجود ندارد! یکی از جذابیت های کیش هم ماشین هاش هست که با رنگ های شاد و سقف های باز در جزیره تردد می کنند.

انواع ماشین های کیش برای اجاره و رنت

جزیره کیش ماشین های خاصی هم دارد که در خیابان ها دیده می شوند مثل لامبورگینی و مازراتی و جگوار و کورووت و نیسان جی تی ار و رنج روور. حدود قیمت ماشین های ارزان قیمت هم با توجه به گران شدن ارز از ۱۳۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون شروع می شود به بالا که با این قیمت می توان یک هیوندای اکسنت ۲۰۱۸ خرید، و با حدود ۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان می توان یک ماشین آمریکایی کارکرده و یا یک کیا اسپرتیج ۲۰۱۸ خرید.

هر کسی که به جزیره کیش سفر می کند احتمالا نظرش به ماشین های کیش و لذت رانندگی در جزیره جلب خواهد شد، و تمایل دارد که این تجربه را کسب کند، در جزیره شرکت های اجاره ماشین در کیش وجود دارند و مسافران می توانند به راحتی با شرکت های رنت کار در کیش تماس بگیرند و خودرویی که نظر آنها را جلب کرده است اجاره کنند.
برای اجاره خودرو در کیش می توانید با شماره های شرکت تماس بگیرید و یا به صورت آنلاین در سایت رزرو کنید.

برای مشاهده انواع خودرو برای اجاره در کیش می توانید از صفحه ماشین ها دیدن کنید.

برای اطلاع از خدمات مربوط به تحویل ماشین های اجاره ای می توانید مقاله نحوه تحویل ماشین در کیش را مطالعه کنید.

در صورت علاقه مندی به ترانسفرVIP از فرودگاه می توانید مقاله ترانسفر VIP با لیموزین را مطالعه کنید.

مقالات مرتبط

6 دیدگاه دربارهٔ «انواع ماشین های کیش برای اجاره»

  1. نازنین

    مقاله هاتون رو خودتون مینویسید ؟ خیلی کاربری هستن
    اگر خواستید من توی تولید محتوا سایتتون میتونم کمک کنم

    1. تیم سام سیر

      با سلام خدمت شما، برای همکاری میتونید تماس بگیرید با شرکت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن