شرایط اجاره فورد موستانگ در جزیره کیش

اجاره فورد موستانگ
فهرست مطالب

اشتراک گذاری این مقاله

اجاره فورد موستانگ

جزیره کیش منطقه‌ای زیبا با امکانات گردشگری فوق‌العاده است. شما در این جزیره می‌توانید از بهترین امکانات مثل خودروهای لوکس و پیشرفته روز دنیا استفاده کنید. فورد موستانگ یکی از مدل خودروهای شیک و زیبایی است که می‌توانید سوار آن شوید و دورتادور جزیره را با آن تماشا کنید. برای آشنایی با شرایط اجاره فورد موستانگ در جزیره کیش با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

شرایط اجاره فورد موستانگ در کیش

گشت و گذار در جزیره کیش با خودروی شخصی

احتمالا تا به حال چند بار به جزیره زیبای کیش سفر کرده‌اید یا اینکه حداقل قصد سفر به این جزیره را دارید. اگر خودتان خودروی شخصی دارید و در اکثر مسافرت‌ها با خودروی خودتان سفر می‌کنید، جای خالی آن را در سفر به کیش بیشتر حس می‌کنید. راحتی سفر با خودروی شخصی و با اعضای خانواده یا دوستان بسیار دلچسب و لذت‌بخش است. اما در سفر به جزیره کیش این مسئله کمی مشکل‌ساز می‌شود. چراکه مجبور به گشت و گذار با خودروهای عمومی یا خصوصی همراه با راننده هستید. اگر دغدغه‌تان این است که در کیش با خودروی خودتان رانندگی کنید، دیگر جای نگرانی نیست چون می‌توانید یک خودروی دربست اجاره کنید. یکی از بهترین انتخاب های شما اجاره فورد موستانگ در کیش است.

اجاره خودرو در کیش

یکی از اصلی‌ترین لذت‌های سفر خلوت امن و احساس راحتی در خودروی شخصی و در کنار همراهان است. وقتی خودرویی در اختیار خودتان باشد با خیال راحت برای گشت‌وگذار برنامه‌ریزی می‌کنید و از بودن در جمع صمیمی همراهان در سفر لذت می برید. خوشبختانه با اجاره خودرو در کیش می‌توانید این امکان را برای خود فراهم کنید. این امکان برای تمامی مسافرینی که به جزیره سفر می‌کنند و شرایط به همراه داشتن خودروی شخصی ندارند، فراهم است. پس اگر قصد هزینه اضافی برای انتقال خودروی شخصی خود از طریق راه آبی یا هوایی به جزیره دارید بهتر است به گزینه اجاره خودرو فکر کنید. اجار نه تنها مقرون‌به‌صرفه‌تر است بلکه احتمال آسیب و صدمه به وسیله شخصی‌تان را هم کمتر می‌کند.

اجاره خودرو در کیش

شرکت های اجاره دهنده خودرو

برای اجاره خودرو در جزیره کیش باید به سراغ شرکت های اجاره دهنده یا رنت کار بروید. این شرکت‌ها یا موسسات به طور رسمی و زیر نظر منطقه آزاد کیش فعالیت می‌کنند. شرکت‌های مختلفی در جزیره کیش حضور دارند که انواع خودروها با مدل‌های روز دنیا را به مسافرین و گردشگرانی که قصد رانندگی و گشت‌زنی در جزیره دارند، اجاره می‌دهند. یکی از این شرکت‌های معتبر که عضو رسمی مجمع رنت‌کاران منطقه آزاد هست، موسسه سام سیر نوین کیش یا همان نوین رنت است. شرکت نوین رنت سابقه درخشانی در زمینه ارائه خدمات گردشگری به مسافرین دارد.

خدمات نوین رنت در جزیره کیش

اجاره خودرو در کیش به گردشگران تنها یک کار محدود نیست بلکه شامل مجموعه‌ای از فعالیت‌های خدماتی است. این خدمات شامل نگهداری از خودروها، تامین امنیت خودرو و مسافرین با ارائه خودروهای ایمن، ارائه تسهیلات، ارائه قرارداد و … است. شرکت نوین رنت برای رعایت حال مسافرین و گردشگرانی که به جزیره سفر می‌کنند و قصد اجاره خودرو دارند شرایط اجاره غیرحضوری هم درنظر می‌گیرد. این شرکت انواع مدل‌های مختلفی از خودروهای شیک و لوکس را مطابق با سلیقه مسافرین ارائه می‌کند. انتخاب این خودروها بر مبنای شرایط مسافرین مثل وضعیت اقتصادی هم هست. خودروهایی که نوین رنت در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد عبارتند از:

  • خودروهای لوکس و گران قیمت
  • خودروهای شاسی بلند
  • ماشین های اقتصادی
  • خودروهای اسپرت

این شرکت حتی برای برگزاری مراسم مهم و تشریفاتی هم خدمات مناسبی مثل اجاره خودروی لیموزین و تحویل از فرودگاه ارائه می‌دهد. اگر قصد سفر گروهی یا خانوادگی با همراهان زیادی را دارید هم می‌توانید از این شرکت خودروی ون اجاره کنید.

اجاره انواع خودروها از نوین رنت

اجاره خودروهای اسپرت

یکی از انواع خودروهایی که شرکت نوین رنت به گردشگران و مسافرین عزیز اجاره می‌دهد، ماشین های اسپرت است. خودروهای اسپرت دو نفره برای جوان‌ها و همچنین زوج‌ها انتخاب فوق‌العاده‌ای است. زیبایی و امنیت این خودروها خاطره لذت‌بخشی را برای شما از گشت‌وگذار در جزیره بر جای می‌گذارد. مدل‌های اسپرتی که در نوین رنت می‌توانید اجاره کنید عبارتند از:

این خودروهای دو درب جزو مدل‌های پیشرفته و جذابی هستند که در جزیره پیدا می‌کنید. اجاره خودروهای اسپرت به‌خصوص برای کسانی که هیچ‌وقت تجربه رانندگی با آنها را نداشته یا توان خرید این نوع خودرو را ندارند بسیار دلنشین و جذاب است.

آشنایی با خودروی فورد موستانگ

فورد موستانگ یکی از قدرتمندترین خودروهای اسپرت جهان است. این خودرو در کنار ظاهر بسیار زیبا و لوکس از ویژگی‌های فنی فوق‌العاده‌ خوبی برخوردار است. شما می‌توانید با این خودرو سرعت و شتابی باورنکردنی را تجربه کنید و بیش از 25 کیلومتر در ساعت برانید. فاصله استارت تا رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت را تنها در طول زمان کمتر از 5 ثانیه تجربه خواهید کرد. سطح ایمنی و امنیت شما در این ماشین کاملا تضمین شده است؛ چراکه این خودرو به مجهزترین تکنولوژی‌ روز دنیا برای بالا بردن امنیت خودرو و سرنشینان برخوردار است. از این رو، با خیال راحت می‌توانید با این خودرو حداکثر سرعت و شتاب را تجربه کنید. فورد موستانگ اتومبیلی بی نظیر برای علاقمندان به سرعت و هیجان به‌خصوص جوان‌هاست. این خودرو برای زوج‌های جوان هم انتخاب ایده‌آلی است.

مشخصات فنی فورد موستانگ

از آنجایی که فورد موستانگ یکی از خودروهای رده بالای دنیاست، از نظر فنی و طراحی ساخت بسیار پیشرفته است. شما با مشاهده مشخصاتی فنی فورد موستانگ می‌بینید که این خودرو خواسته‌های شما را به راحتی برآورده می‌کند. برخی از مشخصات فنی و مهم که قبل از اجاره فورد موستانگ بهتر است بدانید عبارتند از:

  • حداکثر توان موتور 435 hp
  • گنجایش مخزن سوخت 60 لیتر
  • جعبه دنده اتوماتیک- دیفرانسل عقب RWD
  • سیستم مدیریت پایداری خودرو ESP+ABS
  • فیلتر هوای پیشرفته
  • ستاره ایمنی EuroncapEURONCAP 5
  • کیسه های هوایی جلویی-جانبی- زانوی راننده
  • آینه های برقی
  • چراغ های دی لایت، اتولایت و ..

ماشین-موستانگ-کیش-داخل

این خودروی مجهز با این مشخصات فنی عالی و فوق العاده می‌تواند سفر خاطره‌انگیزی را در جزیره کیش برای شما رقم بزند. شما می‌توانید برای گشت و گذار در گوشه و کنار جزیره با این ماشین زیبا رانندگی کنید و از منظره‌های بکر و دیدنی لذت ببرید. کافیست قبل از سفر یا به محض ورود به جزیره این خودرو را از شرکت نوین رنت اجاره کنید.

نحوه اجاره فورد موستانگ در کیش

جزیره زیبای کیش با ساحل مرجانی و دریای نیلگون منطقه‌ای منحصربفرد برای گردشگری و تفریح است. این منطقه خاص از قوانین بخصوصی برای رانندگی یا گشت‌زنی در اطراف جزیره برخوردار است. اجاره خودرو در کیش هم مطابق این قوانین و قراردادهای خاصی امکان‌پذیر است. اگر قصد اجاره این ماشین در کیش را دارید بهتر است از قوانین اجاره خودرو و رانندگی در جزیره مطلع باشید. البته لزومی ندارد که نگران این مسئله شوید چون شرکت نوین رنت شما را با اطلاعات لازم برای اجاره خودرو و رانندگی در کیش آشنا می‌کند. نحوه اجاره فورد موستانگ در کیش به این شرح است که ابتدا با ارائه مدارک بررسی می‌شود که آیا شرایط اجاره خودرو را دارید یا خیر. سپس با شما قراردادی به عنوان اجاره نامه بسته می‌شود و هزینه اجاره از شما اخذ می‌گردد.

شرایط اجاره فورد موستانگ

از آنجایی که جزیره کیش یک منطقه گردشگری و توریستی است، قوانین خاصی برای حفظ آرامش و امنیت گردشگران حاکم است. مثلا شما نمی‌توانید در جزیره کیش با سرعت بسیار بالا رانندگی کنید. رانندگی در کیش قواعد خاصی دارد از این رو، شما برای رانندگی با خودروی اجاره‌ای در جزیره باید شرایط لازم را برخوردار باشید. ساده ترین شرایط لازم برای اجاره خودرو داشتن مدارک معتبر شناسایی و گواهینامه رانندگی است. خوشبختانه این شرایط چندان سخت گیرانه نیست و عموم مسافرینی که به کیش سفر می‌کنند، می‌توانند اقدام به اجاره خودروی دلخواه خود بکنند.

نحوه اجاره فورد موستانگ در کیش

قرارداد اجاره

بعد از اینکه مشخص شد شما شرایط لازم برای اجاره خودروی دلخواهتان را دارید، می توانید اقدام به اجاره و تحویل گرفتن آن بکنید. مثلا برای اجاره فورد موستانگ در زمان اجاره خودرو از شما در طی یک قرارداد دوطرفه امضایی برای رعایت قوانین شرکت و همچنین قوانین جزیره گرفته می‌شود. شما علاوه بر پرداخت مبلغ اجاره باید مبلغی هم به عنوان ضمانت بپردازید. این مبلغ ضمانت شامل تضمین برگرداندن خودرو به همان شرایطی که تحویل گرفتید و همچنین تضمین برای حادثه یا تخلف رانندگی احتمالی است. در صورتی که هیچ‌گونه حادثه‌ای برای خودرو نیفتد و تخلفی هم ثبت نشود، مبلغ ضمانت به شما بازگردانده خواهد شد.

هزینه اجاره

مبلغی که برای اجاره خودرو در جزیره کیش می‌پردازید به نوع و مدل خودرو بستگی دارد. معمولا خودروهای اسپورت جزو ماشین‌های لوکس و مدل بالا محسوب می‌شوند و اجاره آنها نسبتا بالاست. شما برای اجاره فورد موستانگ باید روزانه مبلغ 4 میلیون تومان بپردازید. برای آگاهی از سایر خودروهای اسپرت یا لوکس و هزینه اجاره آنها می‌توانید به صفحه مربوط به انواع ماشین‌ها در سایت بروید.

رزرو آنلاین

اکثر مسافرین و گردشگرانی که به جزیره زیبا و دیدنی کیش سفر می‌کنند از راه‌های دوری می‌آیند. حتی برخی از مسافرین از کشورهای خارجی می‌آیند و در بدو ورود آشنایی زیادی با مسیرهای جزیره ندارند. برای راحتی حال این مسافرین بهتر است که قبل از رسیدن به جزیره کارهای مربوط به اجاره خودرو و تحویل آن را انجام بدهند. این کار باعث می‌شود تا در وقت مسافرین صرفه‌جویی شود و سریع‌تر خودرویی درخواستی خود را تحویل بگیرند. خوشبختانه در سایت نوین رنت به این مسئله فکر شده و شما می‌توانید رزرو آنلاین انجام بدهید. به این ترتیب، دیگر نیازی به معطلی بعد از ورود به جزیره و مراجعه حضوری برای رزرو خودرو نیست. این گزینه به‌خصوص برای ایام شلوغ که خودروهای اجاره‌ای سریعا رزرو می‌شوند بسیار مناسب است.

مقالات مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن