شرایط اجاره میتسوبیشی در کیش

شرایط اجاره میتسوبیشی در کیش
فهرست مطالب

اشتراک گذاری این مقاله

اگر شما هم جزو طرفداران ماشین‌های ژاپنی به‌خصوص میتسوبیشی هستید، با خیال راحت به کیش سفر کنید؛ چراکه می‌توانید با اجاره خودرو در کیش سوار میتسوبیشی شوید و از گشت و گذار در جزیره کیش لذت بیشتری ببرید. پس با ما همراه باشید تا با شرایط اجاره میتسوبیشی در کیش آشنا شوید.

شرایط اجاره میتسوبیشی در کیش

گردش در جزیره کیش با خودروی میتسوبیشی

اکثر مسافران و گردشگرانی که از کیش دیدن می‌کنند فاقد خودروی شخصی هستند. استفاده از حمل ونقل عمومی و خودورهای غیرشخصی کمی از لذت سفر و گشت‌وگذار در جزیره کم می‌کند. به‌خصوص اگر افراد با جمع خانواده یا دوستان خود به کیش سفر کنند. خوشبختانه امکان اجاره خودروی شخصی در جزیره کیش وجود دارد. شما می‌توانید هر مدل خودروی دلخواهتان از جمله میتسوبیشی را در جزیره کیش اجاره کنید. هزینه اجاره این مدل خودرو و مدل‌های دیگر در مقایسه با هزینه سفر به کیش چندان زیاد نیست.

اجاره میتسوبیشی

خیلی از افراد علاقه خاصی به یک مدل ماشین یا برند و کشور تولید کننده یک خودرو دارند. این افراد همیشه به دنبال پیدا کردن مدل‌های مشابه حتی در شرایط خاص هستند. برای علاقمندان به خودروهای ژاپنی هم میتسوبیشی جذابیت بالایی دارد.این خودرو جزو جدیدترین خودروهای قابل اجاره در کیش است.

اگر شما هم جزو این دسته افراد هستند، دیگر نگران خودروی خود در سفر نباشید. شما در جزیره کیش هم که امکان به همراه داشتن خودروی خودتان دشوار است، می‌توانید خودروی دلخواهتان را سوار شوید. اجاره میتسوبیشی در کیش شرایط راحتی دارد. این برند خودرو در مدل‌های مختلفی برای اجاره موجود است.

شرایط اجاره میتسوبیشی در کیش

انواع مدل های خودروی میتسوبیشی در کیش

یکی از بزرگترین مزیت‌های شرکت های خدماتی در جزیره کیش ارائه خدمات متنوع است. موسساتی که در زمینه اجاره خودرو در کیش فعالیت می‌کنند مدل‌های مختلفی از برندهای خودرو را در اختیار مسافرین و گردشگران قرار می‌دهند. برند میتسوبیشی هم یکی از این موارد است که چند مدل مختلف آن  را می‌توانید برای گردش اجاره کنید. از جمله انواع مدل های خودروی میتسوبیشی در کیش عبارتند از:

  • میتسوبیشی لنسر
  • مدل پاجرو
  • میتسوبیشی اکلیپس
  • مدل مونترو

تنوع مدل‌های موجود از برند میتسوبیشی در دسته‌های اسپرت، شاسی بلند و لوکس است. این تنوع کمک می‌کند تا مسافرین عزیز در هر شرایطی و با هر تعداد از نفرات خانواده خود بتوانند مدل مناسب خود را انتخاب کنند.

میتسوبیشی لنسر

یکی از زیباترین مدل‌های خودروی میتسوبیشی که در جزیره کیش می‌توانید اجاره کنید، لنسر است. میتسوبیشی لنسر برای خانواده های کوچک تا چهارنفر بهترین گزینه است. لسنر در دو مدل وی‌آر ایکس و تیپ 4 در دسترس شماست. هزینه اجاره این دو مدل کمی از هم متفاوت است. دلیل اختلاف هزینه اجاره مدل‌های لنسر تفاوت سطح و مدل آنهاست. معمولا اجاره خودروهای با مدل بالاتر هزینه‌ای بیشتر از اجاره خودروهای با مدل پایین‌تر دارد.

پاجرو

مدل دیگری از برند خودروی میتسوبیشی که می‌توانید در کیش اجاره کنید، پاجرو است. این مدل جزو خودروهای شاسی بلند و جادار است. پاجرو برای خانواده‌های پرجمعیت و یا افرادی که گروهی به سفر می‌روند انتخاب فوق‌العاده خوبی است. این خودروی جادار 7 نفره امکانات یک خودروی آفرودی را هم دارد. پس با خیال راحت با آن در جاده‌های جزیره می‌توانید به گشت و گذار بپردازید و از سفر لذت ببرید. صندلی‌های راحت و بزرگ، دریچه‌های تهویه مخصوص برای سرنشینان، سانروف بزرگ و امنیت بالای خودرو لذت تماشای مناظر دیدنی جزیره را برایتان دوچندان می‌کند.

شرایط اجاره میتسوبیشی در کیش

شرایط اجاره میتسوبیشی در کیش

میتسوبیشی اکلیپس

یک مدل اسپرت جذاب از برند میتسوبیشی خودروی اکلیپس است که مناسب جوانان و زوج‌های جوان است. این مدل زیبا و چشم‌نواز راحتی فوق‌العاده‌ای را در هنگام گشت‌وگذار در خیابان‌ها و مسیرهای ساحلی به شما هدیه می‌کند. مدل میتسوبیشی اکلیپس جزو مدل‌های پرطرفدار در میان ماشین‌های اسپرت است.

مونترو

میتسوبیشی مونترو (Montero) یکی دیگر از خودروهای بزرگ و جاداری است که به خانواده‌ها و گروه‌های پرجمعیت توصیه می‌شود. این مدل خودرو امکانات رفاهی بسیار خوبی دارد و سفر در جزیره را برایتان راحت‌تر و دلپذیرتر می‌کند. با مونترو دیگر دغدغه عبور کردن از جاده‌های خاکی ساحلی و یا سنگلاخی را هم ندارید. فضای بسیار زیادی که این خودرو دارد به شما این فرصت را می‌دهد که در هر نقطه از جزیره و به مدت طولانی کمپینگ داشته باشید و خوش بگذرانید.

سایر خودروهای ژاپنی در کیش

میتسوبیشی تنها یکی از انواع برندهای خودروی ژاپنی است که در جزیره کیش برای اجاره در دسترس است. شما می‌توانید انواع مدل‌های دیگری از خودروهای ژاپنی مثل تویوتا و نیسان را در سفر اجاره کنید. تمامی این خودروها از کیفیت و امنیت بالایی برخوردار هستند. تنها تفاوت در سلیقه و انتخاب شماست که کدام مدل را برای خود اجاره کنید. خوشبختانه شرکت‌های اجاره دهنده خودرو یا رنت کار در کیش مدل‌های متنوعی از انواع خودروها را برای اجاره در اختیار دارند.

شرکت های رنت کار در جزیره کیش

جزیره کیش امکانات گردشگری و رفاهی فوق‌العاده خوبی برای مسافرین مهیا می‌کند. یکی از امکانات و خدماتی که در این جزیره به گردشگران ارائه می‌شود اجاره خودروی شخصی است. شرکت‌های اجاره دهنده خودرو یا رنت کار در جزیره کیش زیر نظر منطقه آزاد و مجمع رنت‌کاران به طور رسمی وظیفه ارائه خدمات در این زمینه را دارند. شرکت نوین رنت یا موسسه سام سیر نوین کیش یکی از چندین موسسات رنت کار است که خدمات جامعی در زمینه اجاره خودرو ارائه می‌دهد. این شرکت مدل‌های متنوعی از انواع خودروهای زیر را اجاره می‌دهد:

  • خودروهای لوکس
  • خودروی اسپرت
  • ماشین های شاسی بلند
  • خودروهای اقتصادی

هر کدام از این دسته بندی‌ها برای سلیقه خاصی از مسافرین و گردشگران با شرایط ویژه است. این دسته بندی نه تنها برای تامین نیازها و سلیقه افراد بلکه برای تطابق با بودجه آنها نیز در نظر گرفته شده است. شما متناسب با سلیقه، هزینه و تعداد افرادی که همراه شما به جزیره سفر می‌کنند می‌توانید مدل خاصی را از میان این دسته‌بندی انتخاب کنید.

اجاره خودروهای شاسی بلند

یکی از پرطرفدارترین مدل‌های خودرو در کشور ما خودروی شاسی بلند است. اجاره این مدل خودرو در جزیره کیش هم طرفداران زیادی دارد. خوشبختانه خودروی شاسی بلند از برند میتسوبیشی یا سایر برندهای ژاپنی در جزیره در دسترس شما هستند. شرکت نوین رنت هم تعداد زیادی از مدل‌های شاسی بلند را برای اجاره در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. برخی از برندهای ژاپنی شاسی بلند که در شرکت نوین رنت برای اجاره موجود هستند عبارتند از:

  • نیسان جوک
  • تویوتا فورچونر
  • نیسان ایکس تریل

در کنار این مدل‌ها، انواع برندهای دیگر از ماشین‌های لوکس، اسپرت و شاسی بلند هم برایتان مهیاست. فقط اگر تصمیم جدی برای اجاره هرکدام از این مدل‌ها را دارید به سایت اینترنتی نوین رنت بروید و شرایط اجاره آن را مطالعه کنید.

شرایط اجاره خودرو

شرکت‌های خدماتی اجاره دهنده خودرو در کیش مثل نوین رنت که در منطقه آزاد کیش فعالیت رسمی دارند دارای قوانین خاصی هستند. بخشی از این قوانین مرتبط با شرایط اجاره خودرو است. اگر شما بخواهید مدل خاصی از خودروی دلخواهتان را از موسسه سام سیر نوین کیش اجاره کنید باید مدارک معتبر و شرایط لازم را داشته باشید. مدارک لازم برای اجاره خودرو شامل کارت ملی و گواهینامه رانندگی است. شرایط اجاره میتسوبیشی در کیش یا سایر خودرو ها از شرکت نوین رنت عبارتند از:

  • آشنایی با قوانین رانندگی در جزیره کیش
  • پرداخت مبلغی به عنوان ضمانت در زمان اجاره خودرو
  • رعایت محدوده مسافتی روزانه با خودروی اجاره ای
  • پذیرش مسئولیت بدنه خودرو

با داشتن این شرایط می‌توانید قرارداد رسمی اجاره ماشین در کیش را امضا کنید. نوین رنت خودروی دلخواه شما را در هر نقطه‌ای از جزیره کیش حتی در فرودگاه به شما تحویل می‌دهد. خودرو در هنگام تحویل از نظر فنی کاملا سالم بوده و فاقد هرگونه خلافی است. پرداخت هزینه اجاره در همان ابتدای امضای قرارداد انجام می‌شود.

شرایط و هزینه اجاره انواع مدل های متسوبیشی در کیش

شاید تصور کنید اجاره خودروهای بسیار پیشرفته و یا لوکس مثل میتسوبیشی در جزیره کیش بسیار گران است. اما این تصور اشتباه هست چراکه هزینه اجاره خودرو در مقایسه با هزینه سفر شما به کیش ناچیز است. شما می‌توانید با هر توان مالی که دارید خودرویی برای اجاره و گشت‌وگذار در جزیره اجاره کنید. هزینه اجاره انواع مدل‌های میتسوبیشی در کیش در محدوده قیمتی بین 1 تا 3 میلیون تومان است. البته هزینه اجاره به مدل خودرو هم بستگی دارد. هرچقدر دنبال مدل‌های لوکس‌ و پیشرفته‌تر بروید، باید مبلغ اجاره بیشتری بپردازید. خوشبختانه در بسیاری از فصول سال تخفیف‌های فوق‌العاده خوبی روی اجاره خودورها درنظر گرفته می‌شود.

 تخفیف ویژه برای اجاره خودرو در کیش

با اینکه هزینه اجاره خودروهای لوکس و گران قیمت در جزیره کیش چندان زیاد نیست ولی برای بعضی از مسافرین ممکن است سنگین باشد. به همین دلیل، نوین رنت در برخی از مناسبت‌ها تخفیف ویژه برای اجاره خودرو در کیش درنظر می‌گیرد. اگر به مدت بیش از سه روز خودرویی از این شرکت اجاره کنید، تخفیف ویژه‌ای دریافت خواهید کرد. همچنین برای اجاره خودرو بیش از چهار روز می‌توانید آفر ویژه سرویس رایگان CIP نوین رنت را برای دو نفر دریافت کنید. پس حتما قبل از سفر به سایت رسمی نوین رنت بروید و روزهای اجاره خوروی دلخواهتان را رزرو کنید تا از تخفیف‌های ویژه آن بهره‌مند شوید.

مقالات مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن