زندگی در کیش چگونه است

زندگی در کیش چطوریه
فهرست مطالب

اشتراک گذاری این مقاله

زندگی در کیش چگونه است

سلام امروز می خواهیم در مورد زندگی در کیش برایتان توضیح بدهیم تا افرادی که قصد زندگی در کیش را دارند یا می خواهند به صورت موقتی در کیش ساکن بشوند با شرایط جزیره آشنا بشوند.

خوب در ابتدا اولین چیزی که هر فردی جذب آن می شود سکوت و آرامش جزیره کیش است و همچنین هوایی بسیار پاک و سالم اهمیت ویژه ای دارد.

همچنین جزیره کیش دریا و ساحل بسیار خیره کننده ای دارد که باعث شده است گردشگران در طول سال به این جزیره بیاید و همچنین تابستان زمان مناسبی برای آفتاب گرفتن است.

جزیره کیش منطقه آزاد است و در آن کالا های خارجی و ماشین ها بدون گمرکی وارد می شوند به همین سبب شاهد ماشین های بروز و خارجی زیادی در کیش هستیم. این موارد همگی سبب این می شود که هر فردی به فکر زندگی در کیش بیافتد اما خوب باید به چندین نکته نیز توجه کرد، اولین نکته این است که اگر شما بطور مداوم و تنها در جزیره باشید ممکن است شرایط برای شما سخت شود و نتوانید تنهایی را تحمل کنید پس باید حتما در جزیره دوستان و فامیل زیادی داشته باشید، نکته بعدی این است که در جزیره باید حتما مشغول کار و ورزش باشید تا حوصله تان سر نرود، همچنین باید طاقت تحمل گرما و شرجی کیش را داشته باشید. به طور کل در کیش تمام امکاناتی زندگی فراهم هست مثل مدرسه و دانشگاه و بیمارستان و آموزش رانندگی و مراکز خرید و خدماتی و مکانیکی و کلاس های مختلف آموزشی و …

هزینه زندگی در کیش در مقایسه با پایتخت از نظر مسکن و ماشین و خرید کالا ی خارجی پایین تر است ولی از نظر هزینه زندگی و تفریح و خورد و خوراک و مدارس و دانشگاهها  بالاتر است. شما می توانید در ابتدا با اجاره خانه در کیش به جزیره سفر کنید و به صورت موقت به کیش بیایید و ببینید شرایط چگونه است و چقدر می توانید از جزیره کیش لذت ببرید، همچنین برای سهولت رفت و آمد می توانید با یک شرکت اجاره ماشین در کیش تماس بگیرید و برای جا به جای خود خودرو اجاره کنید، شرکت های رنت کار در کیش زیادی وجود دارد و نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که از یک شرکت معتبر با مجوز رسمی ماشین اجاره کنید.

اگر قصد سفری راحت به جزیره کیش را دارید می توانید از صفحه رزرو سوئیت در کیش دیدن کنید.

برای آشنایی بیشتر با جاذبه های جزیره کیش می توانید مقاله کیش را بهتر بشناسیم را نیز مطالعه کنید.

همچنین اگر قصد سفر به جزیره زیبای کیش را دارید می توانید از صفحه رزرو انلاین بلیط دیدن کنید.

 

مقالات مرتبط

2 دیدگاه دربارهٔ «زندگی در کیش چگونه است»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن