تجربه رانندگی با کادیلاک سی تی اس 2012

اجاره کادیلاک در کیش
فهرست مطالب

اشتراک گذاری این مقاله

رانندگی با کادیلاک سی تی اس

گشت‌وگذار در گوشه و کنار جزیره برای مسافرینی که به این منطقه آزاد گردشگری سفر می‌کنند، بسیار خاطره‌انگیز است. خیلی از مسافرین علاقه به گشت‌وگذار با خودروی شخصی دارند؛ به‌خصوص با ماشین‌های لوکسی که می‌توانند در کیش اجاره کنند. یکی از این خودروهای لوکس و جذاب، کادیلاک است. تجربه رانندگی با این خودرو لذت گشت‌وگذار در جزیره را صدچندان می‌کند. اگر قصد اجاره کادیلاک سی تی اس 2012 در کیش را دارید با ما در ادامه مطلب همراه باشید.اجاره کادیلاک سی تی اس 2012

گشت و گذار در کیش با خودروی کادیلاک

مسافرینی که از کیش دیدن می‌کنند به دلایل مختلفی قادر به همراه داشتن خودروی شخصی خود نیستند. هزینه انتقال خودروی شخصی به جزیره و وقت‌گیر بودن آن از جمله مشکلات موجود است. به همین دلیل، اکثر مسافرین جزیره کیش خودروی شخصی در اختیار ندارند. بنابراین اگر گردشگران بخواهند در جزیره به گشت‌وگذار بپردازند، باید از خودروهای عمومی استفاده کنند یا اینکه از شرکت‌های خصوصی خودرو اجاره کنند. خوشبختانه خودروهای لوکس و شیکی در جزیره به گردشگران اجاره داده می‌شود. گشت و گذار با خودروهای لوکسی مثل کادیلاک یه سفر رویایی برایتان رقم می‌زند.

رانندگی با کادیلاک سی تی اس

اگر قصد اجاره ماشین لوکس در کیش را دارید ما به شما کادیلاک سی تی اس را پیشنهاد میکنیم. این یکی از لوکس‌ترین و زیباترین خودروهایی است که می‌توانید در جزیره کیش با آن رانندگی کنید. این ماشین چهار درب جزو خودروهای گران قیمت محسوب می‌شود و برای مناسبت‌های تشریفاتی گزینه بسیار مناسبی است. رانندگی با این خودروی محیط زیستی امنیت و آرامش را به شما هدیه می‌دهد. شما با این خودروی شش سیلندر می‌توانید سرعت 250 کیلومتر بر ساعت را تنها در عرض 5 ثانیه تجربه کنید. از جمله ویژگی‌های دیگر کادیلاک سی تی اس 2012 عبارتند از:

  • گیربکس اتومات
  • کسیه هوای راننده و سرنشین جلو
  • سیستم سرمایشی و گرمایشی عالی
  • صندوق جادار برای حداکثر دو چمدان بزرگ
  • قابلیت اتصال به بلوتوث و آکس

گشت‌وگذار با این خودروی پیشرفته برای جوانان، زوج‌های جوان، خانواده های کم جمعیت، مقامات عالی و مهمان‌های خارجی انتخاب فوق‌العاده خوبی است.

رانندگی با کادیلاک سی تی اس

رانندگی با کادیلاک سی تی اس

اجاره خودروهای لوکس در جزیره کیش

کادیلاک سی تی اس 2012 تنها یکی از انواع مدل های خودروی لوکس در جزیره کیش است. شما می‌توانید مدل‌های دیگری از خودروی کادیلاک یا سایر خودورهای لوکس و شیک را هم در جزیره اجاره کنید. خوشبختانه تنوع خوبی از انواع خودروهای زیبا و پیشرفته در کیش وجود دارد. برای اجاره خودروهای لوکس در جزیره کیش باید به سراغ شرکت های رنت کار بروید.

شرکت های اجاره دهنده خودورهای لوکس

اجاره خودرو از شرکت های اجاره دهنده یا رنت کار مطمئن‌ترین روش است. این شرکت‌ها دارای مجوز رسمی فعالیت در منطقه آزاد کیش هستند. شما می‌توانید به سایت رسمی مربوط به شرکت اجاره دهنده مدنظر مراجعه کنید و از مدل‌ خودروهای موجود و شرایط آنها مطلع شوید. از جمله مزیت های اجاره خودرو از این نوع شرکت‌ها ثبت اجاره نامه رسمی مطابق قواعد و قوانین موجود در جزیره است.

موسسه سام سیر نوین کیش

یکی از شرکت های معتبر رنت کار که در زمینه اجاره انواع خودروهای مختلف در کیش فعالیت می‌کند موسسه سام سیر نوین کیش ( نوین رنت) است. این موسسه دارای عضویت رسمی از مجمع رنت کاران منطقه آزاد کیش است. سابقه فعالیت طولانی این شرکت سندی برای اثبات اعتبار آن است.

مجوز سام سیر نوین کیش

موسسه سام سیر نوین کیش یا همان شرکت نوین رنت خودروهای متنوعی را به مسافرین و گردشگران عزیز اجاره می‌دهد. از جمله مدل‌های مختلفی که از این شرکت می‌توانید اجاره کنید عبارتند از:

  • خودروهای لوکس
  • ماشین های اسپرت
  • خودروهای شاسی بلند
  • خودورهای اقتصادی

هر دسته از این خودروها در مدل‌های مختلفی به گردشگران عرضه می‌شوند. این دسته‌بندی برای پوشش دادن تمام سلیقه ها و جلب رضایت مسافرینی است که به کیش سفر می‌کنند.

اجاره کادیلاک سی تی اس 2012 از نوین رنت

اجاره خودروهای لوکس از شرکت نوین رنت طرفداران خاص خودش را دارد. این خودروهای گران قیمت و جذاب دارای سطح ایمنی و قدرت بسیار بالایی هستند. مدل های مختلفی از خودروهای لوکس از جمله کادیلاک را در کیش می‌توانید اجاره کنید. دو مدل خوردوی لوکسی که شرکت نوین رنت به مشتریان خود اجاره می‌دهد عبارتند از:

  • کادیلاک سی تی اس 2012
  • رنج روور ایووک 2015

شما می‌توانید هر کدام از این خودروها را برای هر مدت زمانی که در جزیره کیش ساکن هستید اجاره کنید. پس قبل از سفر به کیش به وبسایت رسمی نوین رنت بروید و شرایط اجاره آنها را با دقت مطالعه کنید. اجاره کادیلاک سی تی اس 2012 از نوین رنت شرایط خاصی دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

اجاره کادیلاک در کیش

شرایط اجاره کادیلاک سی تی اس 2012

هر خودرویی که از شرکت‌های رنت کار اجاره می‌کنید دارای شرایط و قوانین خاصی هستند. برخی از شرایط اجاره مربوط به خود شماست و برخی هم مربوط به شرکت اجاره دهنده. خوشبختانه این شرایط در وبسایت رسمی نوین رنت موجود است و می‌توانید قبل از سفر و اقدام به اجاره از آنها مطلع شوید. به این ترتیب، به محض ورود به جزیره کیش می‌توانید خودروی اجاره‌ای دلخواهتان را بدون معطلی و به راحتی تحویل بگیرید. از جمله شرایط اجاره کادیلاک سی تی اس 2012 از شرکت نوین رنت عبارتند از:

  • به همراه داشتن مدارک موردنیاز
  • امضای قرارداد اجاره و پذیرفتن مفاد آن
  • رعایت قوانین اجاره خودرو و همچنین قوانین رانندگی در جزیره

اگر تمامی این شرایط را داشته باشید، بدون نگرانی و به راحتی می‌توانید خودرو را اجاره کنید و از گشت‌وگذار با آن لذت ببرید. حتی اگر از قبل با این شرایط آشنایی نداشته باشد، شرکت نوین رنت به شما آگاهی کافی در این زمینه خواهد داد.

مدارک موردنیاز

برای اجاره هر خودرویی در کیش باید مدارک موردنیاز آن را داشته باشید. ابتدایی ترین مدارکی که باید در اختیار داشته باشید تا بتوانید خودرویی را اجاره و با آن رانندگی کنید، کارت شناسایی و گواهینامه رانندگی است. البته سابقه تخلفات رانندگی شما هم اهمیت دارد و باید واجد شرایط رانندگی باشید.

قرارداد اجاره

قرارداد اجاره

از جمله شرایط اصلی اجاره کادیلاک سی تی اس 2012 از شرکت نوین رنت امضای قرارداد اجاره است. این قرارداد رسمی ما بین شما و شرکت برای ایجاد یک تعهد در حفظ سلامتی شما، ارائه خدمات مناسب، لزوم اجرای قوانین جزیره و سلامت خودرو است. قرارداد اجاره شامل موارد زیر است:

  • پرداخت مبلغ اجاره و همچنین ضمانت نقدی بازگرداندن به موقع خودرو
  • ضمانت خلافی خودرو
  • پرداخت مالیات
  • اشاره به خدمات جانبی که با اجاره خودرو دریافت می‌کنید؛

وقتی این قرارداد رسمی را با شرکت نوین رنت امضاء می‌کنید متعهد به رعایت مفاد آن می‌شوید. شرکت هم به ارائه خدماتی که در طی قرارداد اشاره شده، متعهد می‌شود. در صورت تخلف هر کدام از طرفین، باید جریمه متناسب با آن پرداخت شود. شرکت خودرو را بدون سابقه خلافی، با ایمنی فنی تضمین شده و با باک پر از بنزین تحویل شما می‌دهد. در مقابل شما هم باید قوانین مربوط به اجاره و رانندگی در جزیره را رعایت کنید.

رعایت قوانین

یکی دیگر از شرایط مهم اجاره خودرو در جزیره کیش رعایت قوانین اجاره و همچنین قوانین رانندگی در کیش است. این جزیره به دلیل گردشگری بودن آرامش و امنیت بالایی را برای مسافرین عزیز فراهم می‌کند. از این رو، قوانین سف‌وسختی برای رانندگی در جزیره حاکم است. جرایم رانندگی در کیش دو برابر مبلغ جریمه در نقاط دیگر گشور است.

شما در خیابان های کیش نمی‌توانید بوغ ممتد بزنید و آرامش ساکنین جزیره را برهم بزنید. در جاده های مخصوص گردشگری نباید بیشتر از 50 کیلومتر در ساعت برانید. در بیشتر جاده های جزیره دوربین‌های مداربسته کنترل سرعت نصب شده است. بستن کمربند ایمنی در موقع رانندگی ضروری است. پس اگر می‌خواهید ساعات لذت بخش و شیرینی را در زمان گشت‌وگذار در جزیره با خودروی کادیلاک سی تی اس سپری کنید، به قوانین احترام بگذارید.

نحوه اجاره کادیلاک سی تی اس 2012

نحوه اجاره کادیلاک سی تی اس 2012

اگر تصمیم به اجاره خودروی کادیلاک سی تی اس 2012 در جزیره کیش دارید، قبل از سفر نسبت به رزرو آن اقدام کنید. سایت رسمی نوین رنت این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا با مراجعه به این سایت، به طور آنلاین این خودرو را اجاره کنید. شما با رزرو آنلاین می‌توانید به محض ورود به جزیره کیش و حتی در فرودگاه خودرو را تحویل بگیرید.

هزینه اجاره کادیلاک سی تی اس 2012

اجاره خودروهای اقتصادی از شرکت نوین رنت نیاز به هزینه بالایی ندارد. شما با پرداخت مبلغی ناچیز و حدود یک میلیون تومان هم می‌توانید خودرویی را در کیش اجاره کنید. با این حال، برای اجاره خودروهای لوکس و گران قیمت باید هزینه بیشتری بپردازید. هزینه اجاره کادیلاک سی تی اس 2012 روزانه 5 میلیون تومان است. لذت رانندگی با کادیلاک سی تی اس به هزینه اجاره‌اش می‌ارزد. البته تخفیفاتی هم ممکن است برای شما لحاظ شود تا هزینه کمتری بپردازید. برای اطلاع از تخفیف ویژه اجاره خودرو می‌توانید به سایت رسمی نوین رنت مراجعه کنید.

مقالات مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن