تجربه رانندگی با هیوندای اکسنت 2017

تجربه رانندگی با هیوندای اکسنت 2017
فهرست مطالب

اشتراک گذاری این مقاله

بدون شک تجربه رانندگی با خودروهای مختلف، آرزوی هر علاقه مند به ماشین است. اگر شما نیز از جمله طرفداران ماشین های خارجی و لوکس هستید، می توانید این تجربه ها را در سفر خود به جزیره کیش و با نوین رنت کسب نمایید. یکی از خودروهایی که شرکت معتبر نوین رنت به مشتریان خود اجاره می دهد، اجاره هیوندای اکسنت مدل 2017 است که بسیار مورد استقبال می باشد.

اگر قصد اجاره خودرو در کیش و یا خرید خودروی هیوندای اکسنت 2017 را دارید، با ما در “تجربه رانندگی با هیوندای اکسنت 2017 ” همراه باشید.

نگاهی کلی به هیوندای اکسنت 2017

همانطور که بازار برای سدان ها و کراس اوورهای جادارتر رشد می کند، تقاضا برای خودروهای کوچک با فناوری های هوشمند که می توانند مانند همتایان بزرگ تر خود کارامد باشند، نیز افزایش می یابد. هیوندای اکسنت 2017 به لطف ترکیبی رضایت بخش از عملکرد، کاربرد، راحتی و سبک، یک انتخاب برتر در این رده است.

اگرچه هیچ چیز پر زرق و برق و لوکسی در مورد اکسنت وجود ندارد، اما می توان آن را خودرویی زیبا در سبک سدان یا هاچ بک دانست که رفت و آمدهای روزمره را با کم ترین سر و صدا انجام می دهد. این خودرو یکی از خودروهای بسیار سریع‌ در رده خود است که گیربکس شش سرعته دستی و اتوماتیک را با تنظیم خوب ارائه می دهد.

علاوه بر این، اکسنت به طور شگفت‌ آوری در جاده آرام و نرم است، بنابراین حتی کسانی که رفت ‌و آمدهای طولانی ‌تری دارند، از انتخاب این هیوندای به جای خودروی بزرگ ‌تر و گران ‌تر پشیمان نخواهند شد. کابین این خودرو نیز سخاوتمندانه است و فضای زیادی برای صندلی عقب برای دو بزرگسال دارد. ( البته از نظر فنی این یک ماشین پنج سرنشین است، اما برای داشتن فضای بهتر و کافی، خوب است تنها دو بزرگسال در صندلی های عقب ماشین بنشینند.)

شایان ذکر است که خودروی هیوندای اسکنت 2017 از مصرف سوخت بسیار پایینی برخوردار است و شما با پر کردن یک باک کامل، تا مدت ها می توانید بدون دغدغه رانندگی کنید.

ویژگی های فنی

اگر در زمینه خودروها اطلاعات داشته باشید، باید بدانید که خودروهای هیوندای ساخت کشور کره جنوبی هستند و از کیفیت بسیار بالایی در میان خودروهای وارداتی در ایران برخوردارند. به طور کلی، طراحی سری اکسنت هیوندای از سال 2012 آغاز شد و تا مدل های 2017 آن در ایران وارد شدند.

شما با اجاره این خودرو می توانید از تجربه رانندگی با یک خودروی 4 سیلندری و قدرت 122 اسب بخار بهره مند شوید. شایان ذکر است که این خودرو دارای شتاب صفر تا صد 11.4 ثانیه ای است و تا 184 کیلومتر بر ساعت سرعت پذیر می باشد.

جعبه دنده این خودرو دارای 4 دنده خودکار است که رانندگی را برای شما لذت بخش تر می کند.

همانطور که پیشتر هم ذکر کردیم، حجم باک ایم خودرو نسبت به رقبای خود بسیار بالا است و در حدود 43 لیتر گنجایش دارد. از این رو در سفرهای خود می توانید بدون نگرانی از تمام شدن باک بنزین خودرویتان، تمام نقاط دیدنی را ببینید.

 

امکانات خودرو

این خودروی فوق العاده از ترمز ای بی اس برخوردار است  و رینگ های پهن آن، آرامش را در طول رانندگی برای سرنشینان به ارمغان می آورد.

سایر امکانات این خودروی فوق العاده به شرح زیر است:

  • کیسه هوای سرنشینان جلو
  • کیسه هوای پرده‌ای
  • کیسه هوای جانبی

خودرو هیوندای اسکنت 2017 مجموعا 6 کیسه هوا دارد که این آرامش خاطر را به سرنشینان می دهد که در صورت بروز تصادفات، هیچ آسیب جدی به آن ها نرسد.

وجود یک سیستم صوتی قدرتمند با قابلیت پخش CD، MP3، USB و AUX و 4 بلندگو، به شما این امکان را می دهد که موسیقی مورد علاقه خود را با لذت گوش دهید. علاوه بر این وجود دکمه‌های کنترل سیستم صوتی روی فرمان راحتی کنترل موسیقی را برای شما راحت تر می کند.

امکانات خودرو هیدوندای اکسنت 2017

چرا هیوندای اکسنت 2017 انتخاب مناسبی است؟

این خودرو با دارا بودن سیستم تهویه مطبوع، سانروف، کمه استارت موتور، سنسور و دوربین عقب، سیستم کمکی در سربالایی، کروز کنترل، سیستم ECO Drive برای نشان دادن حالت بهینه در حین رانندگی و … یکی از بهترین خودروهای موجود با قیمت مناسب می باشد که می توانید تهیه نمایید.

از طرفی اگر قصد اجاره خودرو در کیش با هزینه نسبتا پایین را دارید، خودروهای اقتصادی همچون هیوندای اکسنت 2017 برای شما بهترین انتخاب خواهد بود.

چرا هیوندای اکسنت 2017 انتخاب مناسبی برای اجاره است؟

هیوندای اکسنت 2017 را از کجا اجاره کنیم؟

شرکت سام سیر نوین کیش با بیش از ۱۰ سال سابقه در جزیره زیبای کیش آماده ی ارائه خدمات اجاره خودروهای متنوع به هموطنان عزیز می باشد؛ سام سیر نوین کیش بیش از 25 خودرو در قیمت های متفاوت در اختیار دارد که در 5 دسته بسته به خواسته ی شما تقسیم بندی شده اند. خودروی هیوندای اکسنت 2017 از دسته بندی های اقتصادی آن می باشد.

فراموش نکنید اجاره کردن خودرو در جزیره کیش یکی از انتخاب هایی است که می تواند تجربه سفری راحت و به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان بیاورد. اما باید توجه داشته باشید که حتما خودرو را متناسب با توان مالی خود و تعداد همراهانتان انتخاب کنید. همچنین تمام تلاش خود را کنید که تمامی قوانین و مقرراتی را که در خصوص اجاره اتومبیل از سوی شرکت اجاره دهنده در قرارداد و قوانین راهنمایی و رانندگی لحاظ شده اند، رعایت کنید تا مجبور به پرداخت هزینه برای  خسارت های احتمالی نشوید و لحظات شاد و لذت بخشی را به همراه خانواده برای خود رقم بزنید.

مقالات مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن