بهترین مدل ماشین برای اجاره خودروی عروسی

اجاره ماشین عروس در کیش
فهرست مطالب

اشتراک گذاری این مقاله

اجاره ماشین عروس در کیش

روز عروسی یکی از زیباترین و خاطره‌انگیزترین روزهای زندگی هر شخصی است. در مراسم عروسی از بهترین امکانات و تجهیزات برای برگزاری جشن به بهترین شکل استفاده می‌شود. خودروی عروسی یکی از بخش‌های مهم این جشن است که باید مدل خاصی داشته باشد. خیلی از افراد برای جشن عروسی خود ماشین‌های مدل بالا اجاره می‌کنند. بهترین مدل ماشین برای اجاره خودروی عروسی به سلیقه شما وابسته است.

بهترین مدل ماشین برای اجاره خودروی عروسی

اجاره ماشین عروس در کیش

اجاره خودرو

بسیاری از افراد برای برگزاری مراسم‌های مهم زندگی از جمله جشن عروسی از خودروی اجاره‌ای استفاده می‌کنند. حتی افرادی که خودشان دارای خودروی شخصی هستند هم اقدام به اجاره خودروی عروسی می‌کنند چون می‌خواهند مدل‌های لوکسی را برای چنین مراسم‌هایی داشته باشند. اجاره خودرو برای مراسم های مهم توسط شرکت‌های خدماتی و اجاره دهنده یا نمایشگاه‌های اتومبیل انجام می‌شود. برخی از کلکسیون دارها هم که مدل‌های خاص و کمیابی از خودروهای خارجی و داخلی را در اختیار دارند در زمینه اجاره خودرو خدمات ارائه می‌دهند.

خودروهای اجاره ای برای تشریفات

اجاره خودرو برای برگزاری انواع مراسم تشریفاتی در سراسر دنیا رواج دارد. خودروهای اجاره ای برای تشریفات دارای ویژگی‌های به‌خصوصی از جمله زیبایی و خاص بودن، مدل بالا و پیشرفته، امکانات به‌خصوص و امنیت هستند. انتخاب مدل خودروی اجاره‌ای بستگی به نوع مراسم تشریفاتی شما دارد. در برخی از مراسم، مدل خودروهای تشریفاتی کاملا مشخص و ثابت است و سلیقه شخصی تاثیر زیادی در انتخاب خودرو ندارد. ملاک انتخاب مدل خودرو بسته به نوع مراسم می‌تواند امنیت بالا، ظاهری لوکس و شیک، به‌روز بودن و خاص بودن باشد.

بهترین مدل ماشین برای تشریفات

برگزاری مراسم تشریفاتی مهم مثل استقبال از میهمانان خارجی یا مراسم‌های شخصی بدون خودروی مناسب امکان‌پذیر نیست. حتی برخی از مشاغل حرفه‌ای مثل عکاسی در آتلیه گاهی برای ثبت عکس‌های خاطره‌انگیز نیاز به خودروهای خاص و جذاب دارند. انتخاب بهترین مدل ماشین برای تشریفات یا سایر مناسبت‌های مهم به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ برخی از این عوامل عبارتند از:

  • موضوع و مناسبت مراسم
  • درجه و مقام میهمانان تشریفات
  • تعداد افرادی که در خودرو حضور خواهند داشت
  • هزینه اجاره

این عوامل بیشتر در انتخاب مدل ماشین برای مراسم‌های تشریفاتی اداری و حقوقی اهمیت دارند. اما انتخاب بهترین مدل ماشین برای جشن‌ها و مناسبت‌های شخصی مثل عروسی تحت تاثیر عوامل دیگری مثل سلیقه و تم عروسی است.

بهترین مدل ماشین برای تشریفات

اجاره ماشین عروس در کیش

انواع مدل ماشین برای اجاره خودروی عروسی

در جشن های عروسی از مدل های متنوعی از خودروهای داخلی یا خارجی استفاده می‌شود. مدل خاصی را نمی‌توان به عنوان خودروی رایج در این نوع مراسم نام برد. با این حال، برخی از مدل‌ ماشین‌ها بیشتر از بقیه در جشن‌های عروسی دیده می‌شوند. اگر بخواهیم انواع مدل ماشین برای اجاره خودروی عروسی را به طور کلی دسته‌بندی کنیم، اینگونه خواهد بود:

  • مدل آنتیک و قدیمی
  • خودروی کلاسیک
  • ماشین های لوکس و گران قیمت
  • مدل های خاص و غیرمتعارف
  • ماشین های مدرن و به روز

مدل خودروی آنتیک و قدیمی یکی از خاص‌ترین خودروها برای ماشین عروس است. این مدل خودروها مثل ژیان عکس‌های نوستالژیک و جذابی را ثبت خواهند کرد. خودروی کلاسیک انتخاب دیگری از خودروهای قدیمی است که سبک عروسی‌های گذشته را یادآوری می‌کند. بنزهای قدیمی، کادیلاک، رویز رویز و سایر خودروهای کلاسیک قدیمی مدل‌هایی هستند که در جشن‌های عروسی ممکن است دیده باشید.

ماشین‌های لوکس و گران قیمت یکی از رایج‌ترین مدل‌ها برای اجاره خودروی عروسی هستند. پورشه، بی‌ام‌و، مرسدس و … برخی از این مدل‌ها هستند. مدل‌های خاص و غیرمتعارف مثل جیپ، خودروی آفرود، ماشین‌های سنگین و … کمتر از همه انتخاب می‌شوند. ماشین‌های مدرن و به روز مثل شاسی‌بلند یا مزدا3 هم یکی دیگر از متداول‌ترین مدل‌ها برای اجاره خودروی عروسی هستند. انتخاب مدل خودروی عروسی به محل برگزاری جشن شما هم بستگی دارد.

مراسم عروسی در جزیره کیش

برخی از افراد علاقه دارند تا مناسبت‌های مهم زندگی خود را در مکان‌های زیبا و دیدنی برگزار کنند. از جمله مکان‌های دیدنی و جذاب برای برگزاری مناسبت‌های مهم زندگی مثل جشن عروسی شهرهای توریستی و گردشگری است. یکی از بهترین شهرهای توریستی برای برگزاری جشن عروسی یا سایر مناسبت‌های مهم جزیره زیبای کیش است. این جزیره زیبا با مناظر جذاب و دیدینی و امکانات رفاهی فوق‌العاده مکان بسیار مناسبی برای برگزاری مراسم بزرگ و تشریفاتی است. با اینکه حمل خودروی شخصی به این جزیره دشواری‌های زیادی دارد ولی خوشبختانه شرکت‌هایی در کیش وجود دارند که در زمینه اجاره خودروهای تشریفاتی فعالیت می‌کنند.

مراسم عروسی در جزیره کیش

اجاره ماشین عروس در کیش

اجاره خودروی عروسی در کیش

همان طور که شما در شهر و محل زندگی‌تان می‌توانید برای برگزاری مراسم مختلف از شرکت‌های خدماتی یا نمایشگاه‌ها خودرو اجارخ کنید، در جزیره کیش هم این امکان برای شما فراهم است. اجاره خودروی عروسی در کیش شرایط ساده‌ای دارد. مدل‌های مختلفی از خودروهای پیشرفته دنیا در این جزیره توسط شرکت‌ها و موسسات اجاره دهنده خودرو یا رنت کار ارائه داده می‌شود. شرایط اجاره خودرو از این نوع شرکت‌های خدماتی دقیقا مانند جاهای دیگر است.

شرکت های رنت کار

اجاره خودرو در جزیره کیش از جمله خدمات مربوط به موسسات و شرکت‌های رنت کار است. این موسسات به تمام مسافرین و گردشگرانی که به کیش سفر می‌کنند و به دنبال اجاره خودروی شخصی هستند خدمات ارائه می‌کند. موسسات رنت کار زیر نظر مجمع رنت کاران منطقه آزاد کیش فعالیت می‌کنند. تمامی این موسسات از قانون‌های مشترکی برای اجاره خودرو به مسافرین تبعیت می‌کنند. مدل‌های خودرو که هر کدام از این شرکت های رنت کار به مشتریان عرضه می‌کنند، متفاوت است.

شرکت نوین رنت

یکی از با سابقه‌ترین و معتبرترین موسسات اجاره دهنده خودرو در کیش شرکت نوین رنت است. نوین رنت عضو رسمی مجمع رنت کاران جزیره کیش است و زیر نظر این مجمع به طور رسمی فعالیت می‌کند. این شرکت نه تنها به مسافرین و گردشگرانی که قصد گشت‌وگذار در جزیره با خودروی شخصی دارند خدمات اجاره خودرو ارائه می‌دهد بلکه در مراسم و جشن‌ها هم ارائه خدمات می‌کند. مدل‌های متنوعی از خودروهای روز دنیا در این شرکت برای اجاره وجود دارند که سلیقه تمامی افراد را دربر می‌گیرند.

شرکت نوین رنت

اجاره ماشین عروس در کیش

انواع مدل های خودروی اجاره ای برای مراسم عروسی

شما هر مدل خودرویی که بخواهید برای برگزاری جشن عروسی یا سایر مراسم مهم داشته باشید در جزیره کیش پیدا می‌کنید. شرکت نوین رنت به عنوان یکی از شرکت‌های رنت کار در کیش سعی‌ کرده تا مجموعه کاملی از خودروهای مختلف را فراهم و ارائه کند. این مجموعه از انواع مدل‌های خودرو به طور کلی اینگونه دسته بندی شده‌اند:

  • خودروهای لوکس و گران قیمت
  • ماشین اسپرت
  • خودروی شاسی بلند
  • خودروهای اقتصادی

شما از میان این دسته بندی می‌توانید مدل خودروی دلخواه خود برای اجاره را انتخاب کنید. بیشتر مدل‌های موجود جزو پرطرفدارترین خودروها در ایران هستند.

ماشین های لوکس برای اجاره خودروی عروسی

یکی از شیک‌ترین انتخاب‌ها برای خودروی عروسی ماشین‌های لوکس است. خودروهای لوکس و گران قیمت جذابیت و شکوه فوق‌العاده‌ای به مراسم عروسی و عکس‌های خاطره انگیز شما می‌دهد. از جمله مدل‌‌هایی که شرکت نوین رنت اجاره می‌دهد کادیلاک و رنجروور است. کادیلاک برای نوستالژی بازها و طرفداران خودروهای کلاسیک انتخاب فوق‌العاده‌ای است.

ماشین های لوکس برای اجاره خودرو

اجاره ماشین عروس در کیش

خودروی عروسی اسپرت

یکی دیگر از مدل‌های جذاب و به‌روز برای اجاره خودروی عروسی ماشین اسپرت است. مدل اسپرت ظاهری مدرن و خیره‌کننده دارد. این خودروی دو نفره مخصوص زوج‌های جوان و عروس و دامادهاست. برخی از مدل‌های اسپرتی که نوین رنت اجاره می‌دهد شامل شورولت، فورد و دوج است.

مدل شاسی بلند برای مراسم عروسی

خودروهای شاسی بلند جزو پرطرفدارترین خودروها در خانواده های ایرانی هستند. با اینکه این مدل خودروها برای جمعیت چند نفره طراحی شده‌اند ولی همچنان از طرف زوج‌های جوان برای اجاره خودروی عروسی انتخاب می‌شوند. برخی از مدل های شاسی بلند برای مراسم عروسی در جزیره کیش که توسط نوین رنت اجاره داده می‌شود عبارتند از:

  • تویوتا فورچونر
  • هیوندای سانتافه
  • دودج دورانگو
  • نیسان ایکس
  • کیا اسپرتیج

هزینه اجاره این خودروها در مقایسه با خودروهای لوکس و گران قیمت و برخی مدل‌های اسپرت پایین‌تر است. اگر هزینه اجاره خودرو برایتان اهمیت ویژه‌ای دارد می‌توانید به سراغ خودروهای اقتصادی نوین رنت بروید.

مدل های شاسی بلند برای اجاره خودروی عروسی

اجاره ماشین عروس در کیش

خودروهای اقتصادی برای اجاره خودروی عروسی

ارزانترین ماشین ها برای اجاره در جزیره کیش خودروهای اقتصادی هستند. نوین رنت این دسته از خودروها را برای کسانی درنظر گرفته که علاقه زیادی به پرداخت هزینه بالا برای اجاره خودرو ندارند. البته هزینه پایین اجاره این خودروها به معنی پایین بودن مدل آنها نیست. بسیاری از خودروهای اقتصادی نوین رنت جزو خودروهای مدل بالا و زیبا هستند. مدل‌هایی مثل اپتیما، النترا، سراتو، کیا ریو و هیوندای اکسنت با ظاهری بسیار مدرن و جذاب خودروهای اقتصادی بی‌نظیری برای اجاره خودروی عروسی هستند.

شرایط اجاره خودرو از نوین رنت

اگر شما هم قصد برگزاری جشن عروسی یا مراسم دیگری در جزیره کیش دارید یا حتی صرفا برای گشت‌وگذار می‌خواهید خودرو اجاره کنید می‌توانید به سایت این شرکت بروید و شرایط آن را مطالعه کنید. شرایط سختی برای اجاره خودرو در جزیره کیش حاکم نیست. شما برای این کار فقط نیاز به ارائه مدارک معتبر و همچنین امضای یک قرارداد دارید.

هزینه اجاره خودرو

خودروهایی که در جزیره کیش برای اجاره وجود دارند جزو مدل‌های پیشرفته و به‌روز دنیا هستند. بسیاری از آنها قیمت‌های بالایی دارند و تنها چند مدل محدود از آنها در کشور وجود دارد. با وجود تمامی این شرایط و قیمت بالای برخی مدل‌های لوکس و شیک، هزینه اجاره این خودروها چندان بالا نیست. محدوده قیمتی متنوع برای اجاره خودروها به شما این امکان را می‌دهد تا با هر شرایط اقتصادی بتوانید از عهده آن بربیاید. هزینه اجاره خودرو از نوین رنت با قیمت‌های زیر 1 میلیون شروع شده و به بالاتر از 8 میلیون هم می‌رسد. این هزینه بستگی به مدل خودرویی دارد که برای اجاره انتخاب می کنید.

مقالات مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن