اجاره خودروی برقی در کیش

اجاره خودروی برقی در کیش
فهرست مطالب

اشتراک گذاری این مقاله

جزیره کیش یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگری و مناطق توریستی در ایران است که همه ساله در ایام مختلف سال و مخصوصا فصل بهار و تابستان، پذیرای گردشگران بسیاری می باشد. سفر به این جزیره زیبا و بازدید از اماکن تاریخی و تفریحی موجود در آن، قطعا می تواند بسیار لذت بخش و جذاب باشد. در این شهر امکانات رفاهی، تفریحی و جاذبه های بسیار خاصی وجود دارد که سبب می شود مسافران و گردشگران سفری لذت بخش و خاطره انگیز را تجربه کنند. یکی از امکانات ویژه ای که در جزیره کیش وجود دارد، اجاره خودروی برقی در کیشب وده که دارای طرفداران خاص خود می باشد. گردشگران با اجاره خودرو در کیش می توانند به رویای رانندگی با آخرین ماشین های روز دنیا برسند.

همچنین به دلیل این که جزیره کیش جز منطقه آزاد محسوب می شود و کالاها و اجناسی که به آن وارد می شوند، معاف از پرداخت حق گمرک هستند در سفر به این جزیره می توانید با اجاره خودرو لوکس در کیش و آخرین مدل مواجه شوید.

مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو برقی در جزیره کیش

برای اجاره کردن خودرو در جزیره کیش و رانندگی با خودروهای لوکس خارجی، تمامی موسساتی که برای  اجاره اتومبیل وجود دارند از شما مدارک مختلفی را می خواهند که می توانیم به کارت شناسایی معتبر، اصل گواهینامه، وجه نقد یا یک چک معادل قیمت روز خودرو اشاره کنیم. با ارائه این مدارک به شرکت شما می توانید خودرو مورد نظر خود را به دو صورت با راننده و بدون راننده، اجاره نمایید. برای اجاره خودرو مورد نظر یک قرارداد بین شما و شرکتی که قرار است خودرو را از آن اجاره کنید برای مدت مورد نظری بسته می شود؛ که این قرارداد دارای قوانین و مقرراتی است و باید طرفین به تمامی آن ها عمل نمایند.

هزینه اجاره کردن خودروهای برقی در کیش

بعد از اینکه شرکت اجاره خودرو معتبر و مورد نظر خود را یافتید  و مدارک مورد نیاز را ارائه دادید، نوبت به کسب آگاهی از هزینه های اجاره برای عقد قرار داد می رسد. در کیش انواع خودروهای گران قیمت خارجی از تمامی برندهای مطرح دنیا با تنوع قیمتی بالا اجاره داده می شود تا گردشگران حق انتخاب بیشتری با توجه به شرایط مالی خود داشته باشند.

معمولا اجاره خودروی برقی در کیش قیمتی در حدود 200 هزار تومان تا 3 میلیون تومان هستند. با انتخاب مدل خودروی برقی مورد نظر شرکت اجاره دهنده خودرو معمولا مبلغی در حدود 200 هزار تومان بابت جرایم احتمالی و 5 میلیون تومان بابت تضمین سالم برگرداندن خودرو از شما می گیرد که پس از تحویل دادن خودرو در زمان مشخص شده در قرارداد هنگامی که هیچ گونه جریمه و خسارتی وجود نداشته باشد همه این مبلغ را  به شما برمی گردانند.

اجاره خودروی برقی در کیش

یکی از گزینه هایی که بیشتر اشخاص هنگام سفر به جزیره کیش برای تجربه کردن سفری به یاد ماندنی و رویایی به آن فکر می کنند، اجاره خودرو به خصوص خودروهای برقی می باشد. اجاره خودرو مزایایی دارد که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

رفت و آمدی راحت تر

جزیره کیش دارای فضای بسیر بزرگی است و برای بازدید از نقاط مختلف آن قطعا به یک وسیله نقلیه و یا تاکسی احتیاج دارید. البته باید توجه داشته باشید که در کیش تاکسی های تلفنی به صورت شبانه روزی و بیست و چهار ساعته مشغول به فعالیت هستند و شما در هر ساعتی از شبانه روز و در هر مکانی می توانید به راحتی با درخواست تاکسی به مقصد مورد نظر خود بروید. همچنین اغلب این تاکسی ها نیز از خودروهای مدل بالا و کاملا تمیز هستند. اما در نظر داشته باشید که قطعا رفت و آمد با خودرو شخصی بسیار راحت تر و لذت بخش تر خواهد بود و از طرفی سرعت رفت و آمد را نیز افزایش می دهد.

صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد

هزینه کرایه تاکسی در جزیره کیش در مقایسه با سایر شهرهای ایران بالاتر است و اصولا به صورت دربستی باید کرایه شوند. از طرف دیگر اگر به صورت گروهی و یا خانوادگی به کیش سفر کرده باشید، هزینه های حمل و نقل با این تاکسی ها به نسبت افراد افزایش می یابد. بنابراین با توجه به نکات گفته شده در چنین مواقعی اجاره خودرویی که تا حدودی ارزان قیمت است و ظرفیت مناسبی دارد می تواند به میزان قابل توجهی هزینه های شما را کاهش دهد.

بالابردن اعتبار شرکت خود با استقبال از مهمانان خارجی

گاهی اوقات افرادی به قصد سفر کاری به جزیره کیش سفر می کنند و در این مواقع ترجیح می دهند قرار داد با شرکت های خارجی را با تشریفاتی بیشتری انجام دهند. جزیره کیش یکی از بهترین گزینه ها برای فراهم کردن این تشریفات تا حد بسیار بالایی می باشد.

 

اجاره خودروهای برقی در کیش با نوین رنت

اجاره کردن خودرو در جزیره کیش یکی از انتخاب هایی است که می تواند تجربه سفری راحت و به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان بیاورد. اما باید توجه داشته باشید که حتما خودرو را متناسب با توان مالی خود و تعداد همراهانتان انتخاب کنید. همچنین تمام تلاش خود را کنید که تمامی قوانین و مقرراتی را که در خصوص اجاره اتومبیل از سوی شرکت اجاره دهنده در قرارداد و قوانین راهنمایی و رانندگی لحاظ شده اند، رعایت کنید تا مجبور به پرداخت هزینه برای  خسارت های احتمالی نشوید و لحظات شاد و لذت بخشی را به همراه خانواده برای خود رقم بزنید.

شرکت سام سیر نوین کیش با بیش از ۱۰ سال سابقه در جزیره زیبای کیش آماده ی ارائه خدمات اجاره خودروهای متنوع به هموطنان عزیز می باشد؛ سام سیر نوین کیش بیش از 25 خودرو در قیمت های متفاوت در اختیار دارد که در 5 دسته بسته به خواسته ی شما تقسیم بندی شده اند:

  • ماشین های اقتصادی و کم هزینه
  • ماشین های اسپرت و جوان پسند
  • ماشین های شاسی بلند و 7 نفره
  • ماشین های لوکس و خاص
  • ماشین ون

برای تسهیل کار خود در کرایه ماشین پس از مشاهده­ لیست خودروهای موجود در شرکت و انتخاب خودرو دلخواه خود می ­توانید هم از طریق سایت و به طور آنلاین خودرو را رزرو کنید و هم با شرکت تماس بگیرید و هماهنگی­ های لازم را به عمل آورید. البته مراجعه به شرکت در آدرس خیابان شارستان پلاک 27 نیز امکان پذیر است.

مقالات مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن