اجاره خودروهای دو نفره در کیش

اجاره ماشین دو نفره در کیش
فهرست مطالب

اشتراک گذاری این مقاله

رانندگی با خودروهای لوکس در مناطق گردشگری خاص و بکر مثل جزیره کیش طرفداران زیادی دارد. یکی از این دست خودروهای لوکس که بسیار مورد علاقه گردشگران است، ماشین اسپرت است. ماشین‌های اسپرت یا دو نفره هیجان خاصی به گشت‌وگذارتان در جزیره می‌دهد. شما می‌توانید با اجاره ماشین دو نفره در کیش  سفری خاطره‌انگیز در قاب عکس‌های زیبای‌تان به ثبت برسانید.

شرایط اجاره خودروی دو نفره

سفر دو نفره به کیش

خیلی از مسافرینی که به جزیره کیش سفر می‌کنند با همسر یا نامزد خود همسفر می‌‌شوند. این سفر دو نفره برای آنها سرشار از لحظات خوش و هیجان انگیز خواهد بود اگر خودروی شخصی لوکسی هم برای گشت‌وگذر داشته باشند. زوج های جوانی که به کیش سفر می‌کنند اکثرا برای گذراندن دوران شیرین ماه عسل یا نامزدی به جزیره می‌آیند. این روزهای شیرین و لذت بخش می‌تواند با تجربه‌ای هیجان‌انگیز همراه شود. این هیجان را در درون خودروهای دو نفره می‌توانند جستجو کنند. اجاره خودرو دو نفره در کیش می‌تواند تجربه سفر شما به این جزیره را زیباتر کند.

ماشین دو نفره

خودروی دو نفره یکی از مدل‌های بسیار زیبا و جذاب در میان خودروهای لوکس است که در مناطق توریستی فراوان یافت می‌شود. ماشین دو درب یا کوپه به خاطر طراحی و ظاهر لاکچری و لوکس خود علاقمندان زیادی در جزیره کیش دارد. این خودروی دو نفره برای خانواده‌ها خودروی مناسبی نیست اما برای سفرهای دو نفره فوق العاده است. حتی اگر تنها به جزیره سفر می‌کنید و می‌خواهید در گشت‌وگذارهای خود در اطراف جزیره با خودروی شخصی رانندگی کنید، کوپه‌ها گزینه فوق‌العاده‌ای هستند. شما برای اجاره ماشین دو نفره در کیش می‌توانید از طریق یکی شرکت‌های رنت کار اقدام کنید.

رانندگی با خودروهای لوکس و اسپرت در کیش

جزیره کیش به عنوان یکی از مناطق زیبا و گردشگری ایران مملو از امکانات لاکچری و لوکس است. یکی از این نوع امکاناتی که در جزیره به وفور یافت می‌شود، خودروهای به روز و پیشرفته دنیاست. حتی اگر شما در طول زندگی خود تجربه رانندگی با خودروهای لوکس دنیا را نداشته باشید، در این جزیره به مراد دلتان می‌رسید. رانندگی با خودروهای لوکس و اسپرت در کیش لذت سفر شما را چندین برابر می‌کند. هیجان ناشی از سرعت و شتاب این مدل خودروها انرژی مضاعفی به شما می‌دهد. برای انتخاب ماشین دلخواهتان و اجاره ماشین دو نفره در کیش با ما همراه شوید.

ماشین-کامارو-کیش1

اجاره خودرو های اسپرت

خوشبختانه در جزیره کیش تنوع خوبی در میان خودروهای اجاره‌ای وجود دارد. هر کدام از شرکت‌های اجاره دهنده خودرو یا رنت کار در کیش با ارائه مدل‌های متنوعی از خودروهای روز دنیا سعی در جلب نظر و رضایت گردشگران عزیز دارند. اجاره خودروهای اسپرت در بین جوانان و همچنین افراد لاکچری و شیک پسند رایج تر است. مدل های خودروی کوپه یا دو نفره از بین برندهای شناخته شده و معتبر دنیا انتخاب و در اختیار مسافرین قرار می‌گیرد. شرکت‌های خدماتی و رنت کار معتبر معمولا سعی می‌کند مطابق سلیقه مسافرین عمل کنند و مدل‌های باب دل آنها را برای اجاره عرضه کنند. شرکت نوین رنت هم به عنوان یکی از موسسات معتبر در زمینه اجاره خودرو مدل‌های متنوعی از ماشین‌های لوکس و اسپرت را برای اجاره در اختیار گردشگران و مسافرین قرار می‌دهد.

انواع خودروهای اجاره ای نوین رنت

شرکت نوین رنت برای تامین علایق و سلیقه گردشگران عزیزی که به کیش سفر می‌کنند، طیفی از انواع خوروهای اجاره‌ای را عرضه می‌کند. این خودروها شامل تمامی سلایق اعم از خودروهای لاکچری و گران قیمت یا خودروهای مناسب برای ماجراجویی هستند. دسته بندی خودروهای نوین رنت برای انواع سلیقه ها به این شکل است:

  • خودروهای شاسی بلند
  • ماشین های اسپرت
  • خودروهای لوکس و گران قیمت
  • ماشین های اقتصادی
  • خودروی ون هایس

در این دسته بندی برای هر قشر از افراد و هر گروه از مسافرینی که به کیش سفر می‌کنند، مدل مناسبی عرضه شده است. مثلا خودروهای شاسی بلند گزینه بسیار خوبی برای خانواده‌ها به خصوص خانواده‌های پرجمعیت است. یا ماشین‌های اقتصادی مناسب افرادی است که علاقه یا توان زیادی برای پرداخت مبالغ بالای اجاره را ندارند.

دودج-شارژر-کیش

انواع مدل های اسپرت

خودروهای اسپرت یا کوپه که در شرکت نوین برای اجاره مسافرین درنظر گرفته شده دارای چند مدل مختلف است. این مدل خودروهای زیبا و لاکچری از برندهای مختلفی که در دنیای خودرو نام آشنا هستند انتخاب شده است. سه مدل خودروی اسپرت یا دو نفره که از نوین رنت می‌توانید اجاره کنید عبارتند از:

  • فورد موستانگ
  • شورولت کامارو
  • دوج چارجر

این سه مدل با سه طرح و رنگ ظاهری متفاوت سلیقه تمام اسپرت سوارها را راضی نگه می‌دارد. هر کدام از این سه مدل خودرو ویژگی‌های منحصر به فردی دارند که ممکن است برایتان جذاب باشد.

فورد موستانگ

یکی از مدل های خودروی اسپرت و دو نفره با طراحی بدنه بسیار زیبا و خیره کننده، فورد موستانگ است. این خودروی دو درب زیبا مدل 2016 است که موتوری قدرتمند و شتابی فوق العاده دارد. شما با فورد موستانگ می‌توانید هیجان سرعت تا بیش از 250 کیلومتر بر ساعت را تجربه کنید. رنگ قرمز و زیبای این خودروی دو نفره به شدت برای جوان‌ها جذاب است. صفر تا 100 سرعت این خودرو تنها در 4.5 ثانیه رقم می‌خورد. این خودروی پرسرعت و قدرتمند دارای تجهیزات و سطح ایمنی بسیار بالا است و امنیت شما را صد در صد تضمین می‌کند. از جمله آپشن های جذاب فورد موستانگ کیسه هوای جلو، کنار و زانوی راننده، ستاره ایمنی EuroncapEURONCAP 5 و ترمزهای ESP+ABS است. اگر قصد اجاره فورد موستانگ در جزیره کیش را دارید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ماشین-موستانگ-کیش

شورولت کامارو

یکی دیگر از خودروهای اسپرت و لاکچری شرکت نوین رنت برای گشت و گذار مسافرین و گردشگران عزیز خودروی شورولت کامارو است. شورولت کامارو مدل 2014 با رنگ سفید ظاهری بسیار لوکس و زیبا دارد. با اینکه این خودرو از فورد موستنگ کمی پایین‌تر است ولی ویژگی‌های فوق‌العاده جذابی برای رانندگی و گردش دارد. شما با این خودرو می‌توانید حداکثر 250 کیلومتر سرعت و هیجان را تجربه کنید. صفر تا 100 کامارو حدودا 6 ثانیه است. این ماشین اسپرت با دارا بودن سیستم آلایندگی مطلوب جزو دوستداران محیط زیست است. برخی از آپشن‌های مهم شورولت کامارو عبارتند از:

  • مخزن سوخت 70 لیتری
  • کیسه هوای سرنشین جلو، کناری جلو و پرده ای کنار سر
  • سیستم صوتی بوستون آکوستیک با بلندگو
  • سیستم تهویه اتوماتیک
  • ترمز ABS-EBS-VSC
  • چراغ های دی لایت، اوتولایت و …

تمامی این امکانات و گزینه ها باعث می‌شود تا سفری هیجان انگیز و دلنشین در اطراف جزیره کیش داشته باشید. اگر قصد اجاره شورلت کامارو در کیش را دارید با ما در ارتباط باشید. اگر هم این دو خودرو خواسته‌هایتان را برآورده نمی‌کنند، به سراغ مدل دیگر یعنی دوج چارجر بروید.

ماشین-کامارو-کیش-پشت

دوج چارجر

خودروی دوج چارجر یکی دیگر از مدل های اسپرتی است که شرکت نوین رنت برای اجاره مسافرین درنظر گرفته است. این خودرو ظاهری قدرتمند و عضلانی دارد و قدرت موتور آن 305 اسب بخار است. مدل دوج چارجر مشکی نوین رنت 2011 است و استاندارد آلایندگی یورو 3 دارد. شما با این خودرو هیجان سرعت تا 250 کیلومتر بر ساعت را می‌توانید تجربه کنید. صفر تا 100 دوج چارجر 6.7 ثانیه است. مشخصات فنی دوج چاجر شامل گیربکش 5 دنده، ترمز ABS-TCS، مخزن سوخت 72 لیتری، کنترل صدای سیستم روی فرمان و سیستم تهویه هوای مطلوب است.اگر قصد اجاره دوج چارجر در جزیره کیش را دارید با ما در ارتباط باشید.

شرایط اجاره ماشین دو نفره در کیش

اگر هر کدام از این مدل خودروهای دو نفره یا اسپرت را بخواهید از شرکت نوین رنت برای گشت و گذار در جزیره کیش اجاره کنید، باید شرایط ابتدایی آن را داشته باشید. این شرایط برای اجاره خودرو چندان پیچیده نیست و تقریبا تمام مسافران به راحتی می‌توانند خودروی دلخواه خود را اجاره کنند. شما در ابتدا باید کارت شناسایی و گواهینامه رانندگی معتبر خود را ارائه کنید تا مشمول اجاره خودرو شوید. در ادامه کار و برای اجاره خودروی دلخواهتان باید روند زیر را طی کنید:

  • امضای قرارداد اجاره
  • ضمانت اجاره
  • گزارش خلافی خودرو
  • پرداخت هزینه اجاره یا رزرو

بعد از انجام تمامی این کارها و اتمام روند اجاره خودرو می‌توانید به محض ورود به جزیره یا بعد از آن، خودروی درخواستی خود را تحویل بگیرید. شما می‌توانید هر چند روز که در جزیره کیش حضور دارید، این خودرو را در اختیار داشته باشید.

دودج-چارژر-کیش

قرارداد اجاره

شما در هنگام اجاره خودرو از شرکت نوین رنت باید متنی به عنوان قرارداد امضا کنید. این قرارداد بین شما و شرکت برای تعهد دادن در قبال قوانین و مقررات اجاره در جزیره کیش است. خدماتی که از شرکت دریافت خواهید کرد به همراه جزییات و نحوه اجاره در این قرارداد ذکر می‌شود. این قرارداد رسمی نشان دهنده تعهد شرکت در قبال امنیت و سلامتی شما در هنگام رانندگی یا گشت‌زنی با خوروی اجاره‌ای در جزیره است.

ضمانت اجاره

یکی دیگر از شرایط اجاره خودرو و تعهداتی که در قراردادنامه می‌پذیرید، ضمانت اجاره است. خودرویی که در اختیار شما قرار می‌گیرد یکی از خودروهای گران و لوکس و کمیاب است. شما با هر شرایطی که آن را تحویل می‌گیرد، با همان شرایط باید به شرکت تحویل بدهید. پرداخت ضمانت اجاره برای تضمین این مسئله است تا آسیبی به سرمایه شرکت نرسد. این مبلغ در صورت تحویل خودرو به شکل اولویه و بدون هیچ صدمه‌ای به شما برگردانده خواهد شد.

خلافی خودرو

شرط داشتن گواهینامه معتبر برای اجاره خودرو کافیست ولی باید خلاف یا جریمه سنگینی از قبل برای شما به ثبت نرسیده باشد یا از رانندگی منع نشده باشید. از طرفی، خلافی خودروی اجاره‌ای هم چک می‌شود تا درصورت بروز اتفاق یا جریمه‌ای در طول مدت زمان اجاره، اشتباهی در برآروده هزینه اجاره رخ ندهد.

ماشین-موستانگ-کیش-داخل

اجاره ماشین دو نفره در کیش

پرداخت هزینه اجاره یا رزرو

شما در ابتدای اجاره خودرو می‌توانید هزینه آن را در طول هر چند روزی که می‌خواهید خودرو را در اختیار داشته باشید، بپردازید. البته شما می‌توانید به طور غیرحضوری هم اقدام به اجاره خودرو بکنید. به‌خصوص اگر از فاصله دوری به جزیره سفر می‌کنید و به محض ورود می‌خواهید خودرو را درا ختیار داشته باشید، در سایت نوین رنت می‌توانید رزرو آنلاین انجام دهید. هزینه اجاره خودروی دو نفره در کیشه به ازای هر روز بین 2 تا 4 میلیون تومان است. این هزینه بستگی به مدل خودروی انتخابی شما دارد. دوج چارجر با پایین ترین مدل یعنی 2011 هزینه اجاره 2 میلیون تومانی دارد. هزینه اجاره شورولت کامارو با مدل 2014 در طول یک روز 3.5 میلیون تومان است. و بالاترین هزینه اجاره متعلق به فورد موستانگ مدل 2016 است که مبلغ 4 میلیون در هر روز می‌پردازید.

تسهیلات و آفر ویژه برای اجاره خودروی دو نفره

شرکت نوین رنت برای رفاه حال مسافرین عزیز و مشتریان خود تسهیلاتی در نظر گرفته تا خاطره خوشی را برای شما رقم بزند. با اینکه نرخ اجاره این شرکت نسبت به تعرفه‌های رسمی رنت کار در جزیره کیش 20 درصد پایین تر است ولی تخفیف دیگری هم درنظر گرفته شده است. اگر شما هر مدل خودروی نوین رنت را برای مدت زمان بیش از 4 روز اجاره کنید، از سرویس رایگان CIP برای دو نفر برخوردار خواهید شد.

مقالات مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن