اجاره کیا ریو 2018 در کیش

مشخصات کیا ریو 2018

مقدمه

جزیره کیش یکی از چهار منطقه در جهان می باشد که درصد اکسیژن خالص آن بیشتر از مناطق دیگر است. این جزیره زیبا آرامش بسیار عمیقی دارد. وجود سکوت و آرامشی که در این جزیره زیبا حاکم می باشد باعث شده تا عده زیادی از افرادی که به این جزیره سفر می کنند، از سفر خود رضایت کامل را داشته باشند و برای سفر های بعدی خود نیز این جزیره را در اولویت قرار دهند.

به طوری که گفته می شود که افراد زیادی، پس از گردش در جزیره چندان احساس خستگی نخواهند کرد.

توجه داشته باشید برای سفر به جزیره زیبای کیش ابتدا وسیله نقلیه ای مناسب تهیه کنید. اگر به دنبال اجاره مشین در کیش هستید توجه داشته باشید که خودروی مورد نظر باید از هر جهت مناسب رفت و آمد ها و طبیعت گردی هاتان باشد و شما را در این سفر به خوبی همراهی کند.

ویژگی های کیا ریو 2018

یکی دیگر از خودروهای به روز و پیشرفته برای سفر به کیش و البته برای اجاره ماشین ارزان در کیش، کیا ریو 2018 است که در مقایسه با نسل های قبلی خود دارای ویژگی های پیشرفته فراوانی شده است. شکل ظاهری این خودرو به گونه ای طراحی شده که در کنار زیبایی از استاندارد های موجود نیز پیروی می کند. درون کابین اتومبیل تجهیزاتی از جمله صفحه نمایش صوتی و تصویری (5اینچ) ، سیستم تهویه هوا، صفحه ال سی دی در پانل پشت فرمان و ورودی USB تعبیه شده است.

رعایت استاندارد ها در سیستم ایمنی این خودرو از جمله استاندارد هایی مانند: ایربک ها (۶ ایربگ تامین که شامل ۴ کیسه‌ی هوا در جلو و باقی به صورت پرده‌ای در عقب می باشند) و سیستم خودکار ترمز سبب شده کیا ریو خودرویی مناسب شناخته بشود.

پس از تمامی نکات گفته شده لازم به ذکر است که اگر چه قدرت موتور این خودرو بسیار بالا بوده ولی در عین حال مصرف سوخت مناسبی نیز دارد.

مشخصات فنی خودرو

حداکثر توان موتور(hp) : 123 حداکثر سرعت (km/h) : 190
سيستم انتقال قدرت : گیربکس۶ سرعته اتوماتیک گنجايش مخزن سوخت (Lit) : 60
حجم فضاي صندوق عقب (Lit) : - کیسه هوای ایمنی : 6 ایربگ 4 کیسه هوا
سیستم تهویه : دارد سیستم صوتی : شش اسپیکر و چنجر پنج‌تایی
آينه‌ها : دستی شیشه ها : برقی
تجهیزات ایمنی : دارد ترمز : ABS
چراغها : قابل تنظیم
به بالای صفحه بردن