ماشین های شاسی بلند

ماشین های شاسی بلند
دودج دورانگو از جمله خودرو های مناسب برای طبیعت گردی های کیش است. این خودرو از جمله خودرو های کم مصرف و در عین حال دارای سرعت می باشد و می تواند گزینه ای مناسب همراهی خانواده ها برای گردش در جزیره کیش باشد.
یکی از تیپ خودرو هایی که برای طبیعت گردی و بیابان گردی مورد استقبال عده زیادی می باشد گروه ماشین های هامر ایچ می باشد، هامر ایچ 3 2009 یکی از این دسته خودرو ها محسوب می شود که علاوه بر سرعت بالای موتور از ساختار استاندارد سیستم موتور برخوردار است.
تویوتا فورچونر از جمله خودرو هایی است که هم ظاهر شیک و لوکسی دارد و هم از ساختار داخلی و بدنه مناسبی برخودار است. حداکثر توان موتور این ماشین 235 است.
هیوندای سانتافه 2016 یکی از مدل های شاسی بلند های مطرح در جهان و ایران محسوب می شود. این خودرو علاوه بر سرعت و قدرت بالای موتور از نظر ظاهری نیز بسیار شیک و زیبا بوده به طوری که این ویژگی ان توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.
نیسان ایکس از جمله خودروهای پر افتخار شرکت نیسان است، این خودرو علاوه بر ویژگی های ظاهری بسیار زیبا و شیک دارای ساختاری کاملا استاندارد و در عین حال با بهترین کیفت می باشد. حداکثر سرعت این ماشین 190 کیلیومتر بر ساعت است.
کیا اسپرتیج 2018 دارای ویژگی هایی می باشد که سبب شده در میان سایر تولیدات این شرکت بیشتر از سایرین مورد توجه باشد. قدرت بالای موتور و در عین حال مصرف مناسب سوخت از ویژگی های این ماشین است.
این خودرو در کمال زیبایی ظاهری دارای فضای داخلی کاملا مناسب برای آسایش و راحتی سرنشینان خودرو می باشد.سیستم صندلیهای جلو هوشمند است و برای جلوگیری از صدمات تصادفات کاملا استاندارد می باشد. سیستم رانندگی این خودرو مجهز به سنسور پارک، سیستم کروز کنترل هوشمند با قابلیت حفظ فاصله با خودروی مقابل و دوربین عقب می باشد.
کیا اسپورتیج 2016 دارای ظاهری زیبا و جذاب بوده و مورد توجه افراد زیاد از جمله قشر جوان قرار گرفته است. سرعت و قدرت بالای موتور نیز نکته ای است که بسیاری از افراد به آن اهمیت فراوانی می دهند.
با انتخاب این خودرو  می ­‌توانید با ایمنی و خیال راحت، همراه با خانواده به سفر بروید. این خودرو با 600 لیتر فضا در بخش سرنشینان عقب، یکی از جادارترین خودروهای شرکت هیوندای است.قدرت موتور بالا سبب شده تا مورد توجه شمار زیادی از افراد بخصوص افراد علاقه مند به خودروهای شاسی بلند قرار بگیرد.
کیا اسپرتیج 2015 از خودرو های محسوب می شود که دارای ظاهری مناسب و در عین حال استاندارد بوده و می تواند شما را در انواع طبیعت گردی ها و تفریحات همراهی کند. این خودرو دارای استاندارد های آلایندگی (یورو 4) است.
این خودرو از دسته خودرو هایی محسوب می شود که تمامی آپشن های لازم و امکانات رفاهی راننده و سرنشینان را دارا می باشد. ظاهر زیبا و قدرت بالای موتور این خودرو باعث شده که به یکی از ماشین های پرطرفدار تبدیل شود.
اجاره ماشین هامر در کیش | اجاره شاسی بلند در کیش
پیشنهاد جذاب

اجاره شاسی بلند در کیش | رنت ماشین شاسی بلند کیش

اجاره شاسی بلند در کیش

نیسان جوک را می توان یکی از بهترین خودروها برای طبیعت گردی دانست. اگر به دنبال اجاره شاسی بلند در کیش و در عین حال دارای فضای کافی و کیفیتی عالی در کیش هستید که راحتی شما را تامین کند، نیسان جوک گزینه مناسبی برای اجاره خودرو در کیش می باشد. هیوندای توسان، کیا اسپرتیج، نیسان ایکس تریل، هیوندای سانتافه، هامر ایچ و دادج دورانگی نیز با توجه به ساختار منحصر به فردشان گزینه های مناسبی برای اجاره ماشین در کیش هستند. فضای زیادی که نیسان جوک برای قرار دادن وسایل و سر نشینان دارد و همچنین فول آپشن بودن آن و بالا بودن قدرت موتور باعث شده توجه شمار زیادی از افراد را که قصد اجاره ماشین در کیش را دارند به خود جلب کند.

گروه شاسی بلند های کیا اسپرتیج یکی دیگر از گزینه هایی است که توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است. شاید در نگاه اول افراد متوجه نشوند اما با اطمینان می توان گفت اگر دنبال خودرویی مناسب و در عین حال با سرعت بالا و مطمئن هستید که در کنار راحتی و سرعت مناسب، آرامش و آسایش شما را نیز در سفر تامین کند و به همین دلیل ما این گروه از خودروها را به شما پیشنهاد می‌دهیم. یکی دیگر از دلایل مورد توجه بودن این دسته از خودروها زیبایی ظاهری در عین حال استحکام آنها می باشد، از دیگر مزایای آنها نیز می توان به بالا بودن قدرت موتور و ساختار منحصر به فردشان اشاره کرد.

هامر اچ 3 یکی دیگر از دسته خودرو های شاسی بلندی است که توجه افراد علاقه مند به طبیعت گردی به ویژه بیابان گردی را به خود جلب کرده است. بالا بودن قدرت موتور هامر ایچ نیز از جمله مواردی است که مخاطبان را تحت تاثیر قرار می دهد و غیر قابل انکار می باشد. درعین حال نمی توان راحتی و سرعت بالای آن را نیز در نظر نگرفت.

ویژگی های اجاره خودرو در کیش نوین رنت

تحویل و دریافت خودرو در هر نقطه ای که شما هستید

تحویل در هتل
تحویل در فرودگاه
تحویل در محل اقامت
به بالای صفحه بردن