اجاره ماشینی دارای فضای کافی در کیش

اگر قصد سفر به کیش همراه با اقوام را دارید و نگران رفت و آمدهایتان هستید به شما توصیه می کنیم از این ماشینی جادار و در عین حال راحت و قدرتمند استفاده کنید که تامین کننده آرامش خیال شما و همراهانتان در سفر باشد. ون هایس یکی از خودرو های است که به عنوان  خودرویی  با ارزش در همه جای دنیا طلقی می شود. این خودرو دارای قدرتی مناسب، اصطحلاک کم و مصرف سوخت پایین می باشد و قابلیت جابجایی 12 تا 15 نفر را دارد. پس دیگر نگران کمبود جا برای سرنشینان یا وسایلتان نباشید و بدون دغدغه فضای کافی برای وسایلتان از این خودرو استفاده کنید.

 روکش های کرومی دستگیره داخلی دربها، تنظیم کننده عمودی صندلی راننده، برف پاک کن تناوبی، گل پخش کن، کولر با دریچه عقب، فرمان هیدرولیک تلسکوپی و بشکن، شیشه برقی با محافظ، گرم کن شیشه عقب تایمردار، تنظیم کننده ارتفاع نور چراغ به صورت دستی، گیربکس 5 دنده دستی از جمله امکانات موجود در این خودرو می باشد. همچنین ساختار این خودرو به گونه ای بوده که بسیار مناسب برای طبیعت گردی های گروهی می باشد.

امروزه با توسعه علم و فناوری و گسترش دنیای دیجیتال انجام بسیاری از کارهایی که در گذشته زمان زیادی می بردند بسیار آسان شده است و دیگر نیازی نیست برای استعلام انواع قیمت ها و رزرو انواع ماشین سر در گم شوید و ندانید از کجا باید قیمت های روز را استعلام بگیرید.  در این موقعیت است که باید سایتی معتبر پیدا کرده تا علاوه بر اینکه قیمت هایی صحیح به شما ارئه می کند داراد خدمات مورد نظر شما نیز باشد. شما با استعلام قیمت انواع خودرو ها از جمله خودروی ذکر شده می توانید به قیمتی دل خواهد و مطابق با بودجه خود دست پیدا کنید. ون هایس از جمله خودرو هایی از که در عین حال که دارای فضای کافی می باشد از قیمت مناسبی نیز داراست.

۴۰0.000 تومان

با راننده

۴.000.000 تومان

بدون راننده

۵.۰00.000 تومان

1 دیدگاه دربارهٔ «اجاره ون هایس در کیش»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن