اجاره خودرو کروک در کیش

اجاره ماشین کروک در کیش
فهرست مطالب

اشتراک گذاری این مقاله

اجاره ماشین کروک در کیش

جزیره زیبای کیش از امکانات تفریحی و خدماتی فوق‌العاده خوبی برخوردار است. یکی از این امکانات، برخورداری از خودروهای شخصی و اجاره آنها در طی اقامت در جزیره است. گشت‌وگذار با انواع خودروهای مدرن و شیک لذت سفر به کیش را دوچندان می‌کند. خوشبختانه اجاره ماشین کروک در کیش هم برای گردشگران عزیز به راحتی فراهم است.

اجاره خودروهای کروک در کیش

خودروی کروک

یکی از مدل‌های جذاب و زیبا در میان خودروهای شیک و لوکس، خودروی کروک است. این مدل خودرو با سقف جمع شونده یا کانورتیبل (Convertable) یا کابریو (Cabrio) به نام خودروی کروک شناخته می‌‌شود. خودروهای کروک دو نفره هستند و بیشتر برای جوان‌ترها جذاب‌اند. آپشن متمایز این نوع خودرو سقف آن و قابلیت جمع و باز شدن آن است. سقف خودروهای کروک معمولا از دو جنس پارچه و فلز است که مطابق با مناطق آب و هوایی مختلف ساخته می‌شوند. مدل پارچه‌ای سبک‌تر و کم‌حجم‌تر است و مقاومت بالایی در برابر نور خورشید دارد. این نوع سقف کروک برای مناطق گرم و خشک مناسب است. سقف فلزی جذابیت ظاهری بیشتری دارد و برای مناطقی با آب و هوای سرد و بارانی مناسب است.

طرفداران ماشین های کروک

خودروهای کروک ظاهری مدرن و جذاب دارند. گنجایش این خودروها معمولا دو نفر است و به همین دلیل بیشتر مورد پسند جوان‌ها هستند. این مدل خودروها معمولا در فضای داخل شهری یا در مناطق گردشگری و توریستی به تعداد زیاد مشاهده می‌شوند. افرادی که به دنبال تجربه هیجاناتی مثل سرعت و شتاب در رانندگی هستند، علاقه‌ زیادی به رانندگی با خودروهای کروک یا اسپرت دارند.

ایرانی ها بیشتر در چه مناسبت‌هایی سوار خودروهای کروک می‌شوند؟

خودروهای کروک جزو ماشین های گران قیمت به شمار می‌آیند. به همین دلیل، افراد زیادی قادر به خرید و سفر با این خودروها نیستند. از این رو، اجاره ساعتی یا روزانه این نوع خودروها بسیار رایج است. به‌خصوص برای برگزاری مراسم‌های مهم و خاص که به خودرویی شیک و مجلل نیاز باشد. ایرانی‌ها معمولا در مناسبت‌هایی مثل جشن عروسی یا ماه عسل و گشت و گذار در مناطق تفریحی و توریستی اقدام به اجاره ماشین کروک در کیش می‌کنند. ثبت خاطرات شیرین و لحظات ناب زندگی با این مدل خودروی جذاب و مدرن، زیبایی مضاعفی به روزهای خاص زندگی‌تان می‌دهد.

گشت و گذار در جزیره با خودروی کروک

گشت و گذار با خودروهای کروک در جزیره کیش

از آنجایی که جزیره کیش منطقه گردشگری خاص و متمایزی است و حمل خودروی شخصی به این جزیره با مشکلاتی مواجه است، اجاره خودرو در آن بسیار متداول است. گشت و گذار در اطراف جزیره و تماشای مناظر دیدنی آن با خودروی شخصی آرامش و لذت بیشتری به همراه دارد. در این جزیره خودروهای بسیار زیبا و گران‌قیمتی در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد تا با اجاره آنها ساعات و روزهای خوشی را به گشت و گذار بگذرانند. یکی از جذاب‌ترین آیتم‌ها در اجاره خودرو، ماشین‌های کروک است. گشت‌وگذار در جزیره کیش با خودروهای کروک برای طرفداران این مدل خودرو بسیار لذت‌بخش و خاطره‌انگیز است.

اجاره ماشین‌ های کروک

شما برای اجاره خودروی کروک باید به شرکت های اجاره دهنده یا رنت کار مراجعه کنید. این شرکت‌های خدماتی زیر نظر مجمع رنت‌کاران منطقه آزاد کیش فعالیت می‌کنند. فعالیت رسمی شرکت‌های رنت کار به شما اطمینان می‌دهد که خودروی دلخواه خود را با شرایطی ایمن و مطابق به قوانین و مقررات جزیره اجاره کنید. شما هر مدل خودروی دلخواه خود را می‌توانید از شرکت رنت کار مدنظرتان اجاره کنید. برای اجاره خودروهای کروک باید سراغ شرکت‌های بروید که این مدل خودرو را در لیست ماشین‌های اجاره‌ای خود دارند.

ماشین های کروک برای اجاره در جزیره کیش

جزیره کیش یکی از مناطق گردشگردی و توریستی شناخته شده در ایران است که هر ساله میزبان مسافرینی از سراسر ایران و کشورهای خارجی است. بسیاری از مراسم‌های مهم دولتی و سازمانی و همچنین جشن‌های مناسبتی در کیش برگزار می‌شود. از این رو، اجاره ماشین‌های لوکس و گران‌قیمت مثل خودروهای کروک برای مراسم‌های مناسبتی رواج زیادی دارد. خوشبختانه مدل‌های ماشین کروک برای اجاره در جزیره کیش تنوع زیادی دارد. شما ابتدا باید مدل مدنظرتان را انتخاب کنید و بعد به سراغ شرکتی بروید که خودروی دلخواهتان را اجاره می‌دهد.

مدل هایی از خودروی کروک برای اجاره در جزیره کیش

شرکت نوین رنت اجاره دهنده ماشین کروک در کیش

یکی از شرکت‌های معتبر اجاره دهنده خودرو در جزیره کیش، موسسه سام سیر نوین یا نوین رنت است. این شرکت با سابقه‌ای درخشان در زمینه اجاره خودرو به مسافرین و گردشگران در جزیره مدل‌های متنوعی از انواع خودروهای خارجی و پیشرفته را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. انواع مختلف مدل‌هایی که این شرکت در لیست اجاره خود دارد به این شرح هستند:

  • ماشین‌های شاسی بلند
  • خودروهای لوکس
  • ماشین های اقتصادی
  • خودروهای اسپورت

ماشین‌های شاسی بلند مخصوص خانواده‌های ایرانی است که طرفداران بسیار زیادی هم دارد. خودروهای لوکس جزو گران‌قیمت‌ترین مدل‌هاست که به مسافرین اجاره داده می‌شود. این مدل خودروها بیشتر برای کسانی مناسب است که به راحتی از عهده هزینه بالای اجاره آنها برمی‌آیند. برای آن دسته از مسافرینی هم که توان مالی بالایی ندارند یا علاقه‌ای به پرداخت هزینه اجاره بالا ندارند، اجاره خودروهای اقتصادی در کیش توسط شرکت نوین رنت برایشان در نظر گرفته شده است. خودروهای اسپورت شامل مدل‌های کروک و دو نفره هستند که بیشتر موردپسند جوان‌ها و همچنین زوج‌های جوان قرار می‌گیرند. دو مدل خودروی کروک که در بخش خودروهای اسپرت شرکت نوین رنت اجاره داده می‌شود عبارتند از شورولت کامارو و فورد موستانگ.

مشخصات ماشین کروک شورولت کامارو

شورولت کامارو یکی از خودروهای قدرتمند و پرسرعت در تیپ خودروهای اسپرت است که علاقمندان زیادی دارد. این خودروی پرقدرت دارای طراحی ظاهری بسیار زیبا و جذاب است که چشم‌ها را خیره می‌کند. شما با این کروک زیبا و موتور قدرتمند آن می‌توانید سرعت 250 کیلومتر بر ساعت را تجربه کنید. این کروک تنها در عرض 6 ثانیه به شتاب 100 می‌رسد و هیجان رانندگی با آن را صدچندان می‌کند. یکی از نکات مهم این خودروی قدرتمند و پرسرعت ایمنی بالای آن است. به‌خصوص برای جوان‌هایی که عشق سرعت دارند، سیستم ایمنی بالای این خودرو از سلامتی افراد مراقبت می‌کند. سایر مشخصات خودروی کروک شورولت کامارو به این ترتیب است:

  • حداکثر توان موتور 312 (hp)
  • گنجایش مخزن سوخت: 71 لیتر
  • سیستم انتقال قدرت: 6 دنده اوتوماتیک
  • مجهز به کیسه هوای راننده، سرنشین جلو، کناری جلو و پرده‌ای کنار سر
  • سیستم تهویه اتوماتیک
  • سیستم صوتی بوستون آکوستیک با 9 بلندگو
  • آینه ها و شیشه های برقی
  • مجهز به تجهیزات ایمنی
  • ترمز ABS,EBS,VSC

این خودروی مجهز و پرشتاب در رنگ سفید در شرکت نوین رنت موجود است شما می تونید برای اجاره شورلت کامارو در جزیره کیش به صورت ساعتی یا روزانه اقدام کنید.

ماشین-کامارو-کیش1

مشخصات خودروی فورد موستانگ

مدل دیگری از خودروی کروک که در شرکت نوین رنت اجاره داده می‌شود، فورد موستانگ است. این خودروی اسپرت زیبا در کنار طراحی بدنه جذاب و خیره‌کننده از سرعت و قدرت بالایی هم برخوردار است. این خودروی کروک همان چیزی است که اکثر افراد علاقمند به تجربه‌های هیجان‌انگیز از رانندگی با آن لذت می‌برند. شما با فورد موستانگ می توانید حداکثر سرعت 280 کیلومتر بر ساعت را تجربه کنید. شتاب صفر تا 100 این خودرو تنها در 4.5 ثانیه رقم می‌خورد. استاندارد و ایمنی این خودروی پرشتاب در سرعت‌های بالا بسیار دقیق و قابل اطمینان است. مشخصات دیگر این خودروی کروک عبارتند از:

  • حداکثر موتور 435 (hp)
  • حداکثر سرعت 283 کیلومتر بر ساعت
  • سیستم انتقال قدرت: دنده اتوماتیک با دیفرانسیل عقب RWD
  • گنجایش مخزن سوخت 60 لیتری
  • کیسه هوای جلویی- جانبی و زانوی راننده
  • سیستم هوای فیلتردار
  • ستاره ایمنی EuroncapEURONCAP 5
  • ترمزها: سیستم مدیریت پایداری خودرو EPS+ABS
  • شیشه و آینه برقی

این خودروی مجهز و پیشرفته هیجان سفر و گشت وگذار شما در جزیره کیش را بیشتر می‌کند. اگر علاقمند به اجاره فورد موستانگ در جزیره کیش هستید، می‌توانید این خودروی قرمز رنگ را از شرکت نوین رنت اجاره کنید.

فورد موستانگ

کدام مدل از خودروهای کروک بهتر است؟

انتخاب یک مدل خاصی از خودورهای کروک تا حد زیادی به سلیقه و علاقه شما بستگی دارد. اکثر خودروهای کروک از نظر سرعت و قدرت شباهت‌های زیادی با هم دارند و تقریبا در یک سطح هستند. با این حال، شما می‌توانید با مقایسه مدل‌های مختلف، همانی را انتخاب کنید که رنگ و طراحی بدنه مورد علاقه شما را دارد. از بین دو مدل خودروی کروک شرکت نوین رنت هم می‌توانید با مقایسه آنها مدلی را انتخاب کنید که سرعت و قدرت بیشتری دارد. با مقایسه کوتاهی خواهید دید که فورد موستانگ کمی پیشرفته‌تر از شورولت کامارو است. با این حال، برند جذاب شورولت دارای ویژگی‌های منحصر بفردی است که در خودروهای دیگر پیدا نخواهید کرد.

شرایط اجاره ماشین کروک در کیش

شما برای اجاره ساعتی یا روزانه خودروهای کروک در جزیره کیش نیاز به شرایط خاص و عجیبی ندارید. به همراه داشتن مدارک معتبر شناسایی و همچنین گواهینامه می توانید اقدام به اجاره خودروی دلخواهتان بکنید. تنها چیزی که باید در هنگام اجاره خودرو به آن دقت کنید، امضای قرارداد رسمی اجاره و تعهد در قبال قوانین قرارداد شرکت و همچنین ضوابط و مقررات رانندگی در جزیره کیش است.

هزینه اجاره

مبلغی که شما بابت هزینه اجاره خودرو در جزیره کیش می‌پردازید به نوع و مدل خودرو بستگی دارد. خودروهای لوکس جزو گران‌قیمت‌ترین خودروها برای اجاره در کیش هستند. با این حال، هزینه اجاره ماشین کروک در کیش کمی پایین‌تر از آنهاست. شما برای اجاره روزانه شورولت کامارو از نوین رنت مبلغ 3.5 میلیون تومان می‌پردازید. این مبلغ برای اجاره روزانه فورد موستانگ که کمی پیشرفته‌تر از شورزولت است، 4 میلیون تومان درنظر گرفته شده است.

اجاره آنلاین خودرو در کیش قبل از سفر

اگر قصد سفر به جزیره کیش دارید و قبل از سفر می‌خواهید تکلیف خودروی خود را مشخص کنید، دیگر نیازی به مراجعه حضوری به شرکت رنت کار نیست. به عبارتی شما می‌توانید قبل از سفر و رسیدن به جزیره، خودروی دلخواهتان را اجاره کنید تا به محض ورود یا استقرار در محل اقامت‌تان آن را تحویل بگیرید. این کار با کمک سایت اینترنتی شرکت نوین رنت و بخش رزرو آنلاین به سادگی امکان‌پذیر است.

تحویل خودرو به محض ورود در فرودگاه یا هتل محل اقامت

یکی از تسهیلات خاص و ویژه‌ای که شرکت نوین رنت برای مسافرین و مشتریان خود درنظر می‌گیرد، تحویل خودرو در فرودگاه یا هتل محل اقامت است. شما بعد از انتخاب مدل خودروی دلخواهتان و رزرو آنلاین می‌توانید از این خدمات هم بهره ببرید. به‌خصوص اگر تعداد روزهای اجاره خودروی شما بیش از 4 روز باشد، CIP رایگان برای دو نفر دریافت خواهید کرد. خدمات CIP شامل Pick Up از پای فرودگاه، پذیرایی و گرفتن کارت پرواز و چمدان برای هر فرد است. هزینه CIP در شرایط عادی 400 هزار تومان است.

مقالات مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن