کرایه ماشین در کیش با نوین رنت

اجاره ماشین در کیش
فهرست مطالب

اشتراک گذاری این مقاله

سفر به کیش همیشه یکی از لذت بخش ترین تجربه های افراد در سفر کردن است، تفریحات آبی هیجان انگیز، ساحل نیلگون خلیج فارس، رستوران ها و کافه های دلنشین و پاساژهای متنوع و شهر آرامش بخش از ویژگی های منحصر به فرد جزیره ی کیش است. اگر ماشین خود را به جزیره نیاورده باشید یکی از چالش های شما رفت و آمد در سطح جزیره است. ممکن است بارها بخواهید از یک پاساژ به پاساژ دیگر از ساحل به رستوران و از هتل به مرکز تفریحی بروید و باید بارها سوار تاکسی یا آژانس شوید که ممکن است کار را برای شما سخت کند، هزینه ی بالا، عدم توانایی استفاده از ماشین به شکل دلخواه و در دسترس نبودن همیشگی آن از مشکلات شما در استفاده از تاکسی و آژانس خواهد بود. رنت یا اجاره ی ماشین در کیش یکی از بهترین راه ها برای رفت و آمد راحت در جزیره و استفاده از فضای شهری آن است. شما می توانید انواع خودرو را در قیمت های مختلف اجاره کرده و تجربه ی متفاوتی را برای خود رقم بزنید. کرایه ماشین در کیش همراه با رانندگی در خیابان های ساحلی در شب های جزیره هنگام وزش نسیم شبانه خاطره ای فراموش نشدنی خواهد بود.

شرکت نوین رنت همراه شما در اجاره خودرو در کیش

شرکت سام سیر نوین کیش با بیش از ۱۰ سال سابقه در جزیره زیبای کیش آماده ی ارائه خدمات اجاره خودروهای متنوع به هموطنان عزیز می باشد؛ سام سیر نوین کیش بیش از 25 خودرو در قیمت های متفاوت در اختیار دارد که در 5 دسته بسته به خواسته ی شما تقسیم بندی شده اند:
ماشین های اقتصادی و کم هزینه
ماشین های اسپرت و جوان پسند
ماشین های شاسی بلند و 7 نفره
ماشین های لوکس و خاص
ماشین ون

rent car novin rent

 

برای تسهیل کار خود در کرایه ماشین پس از مشاهده­ لیست خودروهای موجود در شرکت و انتخاب خودرو دلخواه خود می­توانید هم از طریق سایت و به طور آنلاین خودرو را رزرو کنید و هم با شرکت تماس بگیریدو هماهنگی­ های لازم را به عمل آورید. البته مراجعه به شرکت در آدرس خیابان شارستان پلاک 27 نیز امکان پذیر است.

چند نکته برای کرایه ماشین در کیش

  • سعی کنید با قوانین راهنمایی و رانندگی در جزیره کیش آشنا شوید و آن ها را به طور کامل رعایت کنید تا جریمه نشوید؛ چون برخی قوانین در جزیره ممکن است با شهر شما متفاوت باشد مثلا سرعت مجاز رانندگی در اکثر خیابان­ها 80 کیلومتر بر ساعت است و علاوه بر دوربین­های راهنمایی و رانندگی پلیس نامحسوس نیز در خیابان ها حضور دارد.
  • از افرادی که در مکان­های نامتعارف اقدام به اجاره­ دادن خودرو می­کنند هرگز خودرو اجاره نکنید معمولا این افراد با قیمت­های پایین­تر از شرکت­ها ایجاد انگیزه برای اجاره می­کنند که متاسفانه مشتری دچار مشکلات زیادی مثل عدم بازگرداندن ضمانت خلافی و یا مجبور به پرداخت خسارت بدون هیچگونه سند و مدرکی می شود، در نتیجه در انتخاب خود دقت کنید.
  • قیمت های رنت ماشین کیش از طرف مجمع رنت کاران تعیین می­شوند و تمامی شرکت­های رنت ماشین موظفند بر اساس قیمت های مصوب اقدام به اجاره­ دادن ماشین در جزیره کیش کنند. در صورتی که با قیمت­های به شدت پایین یا خیلی بالا مواجه شدید در اعتبار آن شرکت شک کنید.
  • بنزین ­زدن ماشین بر عهده­ ی خود شماست و در صورتی که کارت سوخت داشته باشید می­توانید از آن استفاده کنید و در نهایت خودرو را با همان مقدار بنزین که ابتدا در باک آن بود تحویل دهید.

 

مقالات مرتبط

2 دیدگاه دربارهٔ «کرایه ماشین در کیش با نوین رنت»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن