نحوه تحویل ماشین در کیش بعد از رزرو

نحوه تحویل ماشین در کیش
فهرست مطالب

اشتراک گذاری این مقاله

نحوه تحویل ماشین در کیش

سلام، در این مقاله می خواهیم در مورد روند تحویل ماشین در کیش برای شما توضیح بدهیم و شرح دهیم که دقیقا چه کار هایی لازم است انجام دهید تا با خیالی آسوده از یک رنت کار در کیش ماشین اجاره بکنید.
خوب در ابتدا لازم است که یک شرکت اجاره ماشین در کیش معتبر دارای مجوز رسمی رو پیدا کنید و سوابق آن را چک کنید، سپس از سایت آنها بازدید کنید یا با آنها تماس بگیرید و یا اگر جزیره هستید به دفتر کار آنها بروید و حضوری آن ها را ملاقات کنید.
قدم بعدی لازم است که شما با توجه به نیاز و بودجه خود یک ماشین انتخاب کنید و مدت زمان اجاره هم مشخص کنید، بعد از این مراحل وقتی شما به فرودگاه جزیره کیش رسیدید ماشین درب فرودگاه تحویل شما خواهد شد و نحوه تحویل ماشین هم به این صورت است که جاهای خط و خش داره ماشین رو به شما نشان می دهند و کامل توضیح می دهند که کجا های بدنه خودرو خوردگی دارد مثل رینگ ها یا سپر های جلو و عقب، که البته این برای آسوده شدن خیال شما هست و اگر از شرکت مطمئن ماشین اجاره کنید هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد، در مورد قسمت فنی ماشین هم اگر مشکلی پیش آمد حتما با شرکت اجاره دهنده تماس بگیرید و شرکت در اولین فرصت پیش شما می اید و مشکل را بررسی می کند و ماشین را به تعمیرگاه فرستاده و یک ماشین دیگر در اختیار شما می گذارد و همچنین اگر در صورت بروز مشکل فنی با شرکت تماس نگیرید مشکل احتمالی پیش آمده با شما خواهد بود و مقصر شناخته خواهید شد.

نحوه تحویل ماشین اجاره ای در کیش

در نتیجه نگران مشکل فنی نباشید و در هنگام بروز مشکل فقط با شرکت تماس بگیرید تا در اسرع وقت ماشین شما تعویض شود، همچنین قوانین و مقررات جزیره هم به شما توضیح داده می شود و پس از طی این مراحل یک قرارداد رسمی بین موجر و اجاره دهنده تنظیم می شود که تمام نکات در آن ذکر شده است و سپس مبلغی بابت ضمانت ماشین گرفته می شود. در آخر شما سوار ماشین خود می شوید و با موزیک شادی که در ماشین برای شما گذاشته شده است از فرودگاه به سمت محل اقامت خودتان حرکت می کنید.
پس از پایان مدت قرارداد هم می توانید ماشین رو در محل اقامت و یا فرودگاه تحویل دهید و مبلغ ضمانت خودتون رو پس بگیرید، همچنین اگر اطلاعات بیشتری در مورد نحوه قرارداد و اجاره خودرو در کیش می خواهید به مقاله “صفر تا صد اجاره ماشین در کیش”مراجعه کنید.

اگر قصد اجاره خودرو در کیش را دارید می توانید از صفحه رزرو آنلاین ماشین دیدن کنید.

برای آشنایی با هزینه اجاره ماشین می توانید مقاله قیمت ماشین در کیش را مشاهده کنید.

برای برسی انواع رنت کاران و جلوگیری از سوء استفاده های برخی شرکت ها می توانید مقاله رنت کاران غیر مجاز در کیش را مطالعه کنید.

 

 

مقالات مرتبط

1 دیدگاه دربارهٔ «نحوه تحویل ماشین در کیش بعد از رزرو»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن