قیمت ماشین در کیش

قیمت ماشین در کیش
فهرست مطالب

اشتراک گذاری این مقاله

قیمت ماشین در کیش

سلام،  امروز می خواهیم در مورد ماشین های کیش برایتان توضیح بدهیم، اینکه داخل کیش چه ماشین هایی هست و به چند دسته تقسیم می شوند و اطلاعاتی در باره بعضی از خودرو های کیش که روی بورس هستند که البته با توجه به افزایش نرخ ارز قیمت ماشین ها شدیدا افزایش یافته است و دیگر خرید یک ماشین معمولی در کیش شاید کار آسان و مقرون به صرفه ای نباشد. به طور کلی ماشین های کیش رو به چهار دسته تقسیم می کنیم که شامل خودرو های اقتصادی و شاسی بلند و اسپرت و لوکس است.

در کیش ما ماشین هایی که در دیگر شهر ها می بینیم رو نمی بینیم و چون منطقه آزاد است اکثر ماشین ها از برند های معروف دنیا هستند و زیبایی خاصی به کل جزیره داده اند. به صورتی که حتی تاکسی های کیش هم بسیار به روز هستند و عموما تویوتا کمری هستند.

قیمت ماشین در کیش قیمت موستانگ در کیش

دسته اول که ماشین های اقتصادی است برای افرادی خوبه که در کیش خونه دارند ولی زندگی نمی کنند و سالی ۱ یا ۲ ماه می خوان داخل جزیره باشند و تفریح کنند برای همین خیلی نمی خوان هزینه کنند، پس رو به این سبک ماشین ها می اوردند که به طور مثال : هیوندایی اکسنت، هیوندایی النترا، کیا ریو، کیا سراتو، کیا اپتیما و یا نیسان جوک که توی کیش بسیار محبوب است !

این دسته بخاطر قیمت نسبتا پایین و همچنین هزینه نگهداری پایین و قطعات نسبتا مناسب محبوب هستند و البته بازار دسته دوم آنها هم خوب هست. الان که این مقاله رو می نویسیم (آذر ۹۷) قیمت برخی ماشین های این دسته با توجه به نرخ ارز : هیوندای اکسنت ۲۰۱۸، ۱۳۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون و یا هیوندای النترا ۲۰۱۸، ۱۹۰.۰۰۰.۰۰۰میلیون است.

دسته دوم که ماشینهای شاسی بلند هستند برای افرادی مناسب است که جمعیت آنها زیاد است و یا می خواهند راحت تر باشند و یا اگر قایق یا جت اسکی دارند بتوانند با ماشین آن را حمل کنند. به طور مثال قیمت اسپرتیج ۲۰۱۸در آذر ماه حدود ۲۴۰.۰۰۰.۰۰۰میلیون است و قیمت تویوتا فورچونر ۲۰۱۸، ۴۵۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون است. دسته سوم که ماشین های اسپرت جزیره هستند مثل موستانگ و یا کامارو و کادیلاک cts  کوپه و جگوار و یا نیسان 370z. این دسته از ماشین ها برای افراد خاصی هست که طرف دار ماشین های اسپرت و پر قدرت هستند و البته هزینه نگهداری این ماشین ها نسبت به بقیه بالا تر و استهلاک بیشتری دارند.

ماشین هایی که حجم موتور ۲۵۰۰ سی سی به بالا را دارند دیگر اجازه ورود به جزیره را ندارند و همچنین تقریبا سه سال است که ورود ماشین های آمریکایی به جزیره ممنوع شده است. حدود قیمت بازار دسته دوم این ماشین ها بین ۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تا ۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون برای ماشین های قدیمی و آمریکایی و برای ماشین هایی مثل جگوار و یا ماشین های اسپرت بالای سال ۲۰۱۵بین ۶۰۰.۰۰۰.۰۰۰میلیون تا ۱.۵۰۰۰.۰۰۰ میلیارد است.

قیمت ماشین های اسپرت در کیش

دسته چهارم ماشین های لوکس هستند که مناسب افرادی است که کاملا در جزیره زندگی می کنند و یا مهمان های خاصی دارند و به لوکس بودن خودرو خود اهمیت زیادی می دهند مثل انواع ماشین های آلمانی مثل بنز و بی ام وه،  و یا ماشین های لوکس انگلیسی مثل رنج روور . در حال حاضر قیمت یک بنز  E250 صفر ۸۰۰.۰۰۰.۰۰۰   میلیون تومان است.

با کمی دقت می توان متوجه شد که در کل قیمت ماشین ها و سرویس های آنها بسیار گران شده است به همین علت است که با توجه به این قیمت ها اجاره ماشین در کیش مورد توجه بیشتری از افراد حاضر در کیش قرار گرفته است و دیگر نگران قیمت ارز و همچنین سرویس های بسیار گران ماشین ها و بیمه کردن خودرو خود نیستند و به راحتی با یک شرکت رنت کار در کیش تماس می گیرند و خودرو مورد نظر خود را رزرو می کنند.

برای برسی بیشتر انواع خودرو های موجود در کیش می توانید از صفحه ماشین ها دیدن کنید.

اگر قصد اقامت در جزیره کیش را دارید برای اطلاعات بیشتر می توانید از صفحه رزرو سوئیت در کیش بازدید کنید.

در صورتی که تمایل دارید به کیش سفر کنید می توانید از صفحه رزرو آنلاین بلیط دیدن داشته باشید.

مقالات مرتبط

4 دیدگاه دربارهٔ «قیمت ماشین در کیش»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن