قبل از سفر به کیش، بهترین رستوران­های کیش را بشناسید

بهترین رستوران­های کیش
فهرست مطالب

اشتراک گذاری این مقاله

قبل از سفر به کیش، بهترین رستوران­های کیش را بشناسید

یکی از بخش­های جذاب سفر به هر شهری، رفتن به رستوران­های مختلف آن شهر است. در این مقاله می­خواهیم ده مورد از بهترین رستوران­ها و بهترین فست فودهای کیش را به شما معرفی کنیم. پس تا انتها با ما همراه باشید!

نکته: در این مقاله رستوران های معروف که همه توریست ها با آنها آشنا هستند را معرفی نکردیم (مثل: هشتگ، دارچین، کافه تهران …) و سعی شده رستوران هایی که مناسب خانواده ها هست ولی کمتر شناخته شده اند ولی کیفیت مناسبی دارند رو معرفی کنیم

1. رستوران میرمهنا کیش

رستوران میرمهنا یکی از رستوران‌های ساحلی ممتاز کیش است و شاید بتوان لقب بهترین رستوران غذای دریایی کیش را به این رستوران داد. رستوران میرمهنا از اولین و باسابقه­ترین رستوران­های جزیره است که هم در تنوع غذاهای دریایی و هم از نظر قیمت از رستوران­های مشابه کیش بهتر است. در منوی رستوران میرمهنا، تقریباً هرنوع غذایی که دلتان بخواهد، پیدا می­شود. ویوی این رستوران رو به دریا و بسیار جذاب است و موسیقی زنده­ای که در فضا می­شنوید، حضور در این رستوران را بسیار دل­نشین می­کند.

نشانی: هرمزگان، جزیره کیش، خیابان فردوسی، خیابان پروین اعتصامی، رو به روی هتل آبادگران

2. رستوران توتی فروتی کیش

رستوران توتی فروتی کیش اولین رستوران ساحلی و همین­طور بزرگ­ترین رستوران دریایی کیش است. این رستوران در سال 84 افتتاح شد و در حال حاضر، در حدود 500 نفر ظرفیت دارد. در منوی این رستوران، انواع غذاهای دریایی، ایرانی و بین­المللی به­چشم می­خورد. مزیت­های این رستوران، علاوه بر غذاهای دریایی بی­نظیرش، داشتن دید به دریا و نزدیک بودن به اسکله تفریحی کیش است که می­تواند اوقات خاطره­انگیزی را برای شما و همراهانتان بسازد. رستوران توتی فروتی نه تنها یکی از بهترین انواع غذاهای دریایی را در منویش دارد، بلکه به­خاطر طراحی زیبا و دید خوبش، یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری کیش نیز به حساب می‌آید.

آدرس: کیش، انتهای بلوار دریا، جنب اسکله تفریحی جدید

3. رستوران رویال استار کیش

رستوران رویال استار کیش به‌واسطه دکوراسیون داخلی آن و تراس بسیار زیبایی که دارد محبوبیت زیادی در بین گردشگران پیدا کرده است. این رستوران منوی کاملی دارد که در آن علاوه بر انواع غذاهای دریایی، مثل بشقاب میکس سوخاری دریایی، ماهی سرخ‌شده، استیک ماهی، میگو سوخاری و بشقاب میکس تنوری دریایی، کباب، ساندویچ، پیتزا و انواع نوشیدنی­های طبیعی تازه را در منوی این رستوران ببینید.

آدرس: فاز 1 صدف، مجتمع بساک، طبقه سوم، غرفه 39

بهترین رستوران ها در کیش

 

4. رستوران هواری کیش

اولین و تنها رستوران غذای دریایی کیش که توسط محلی­ها اداره می­شود، رستوران هواری کیش است. هواری اسم یکی از غذاهای لذیذ جنوب است. این غذا یک نوع استانبولی است که از ترکیب میگو یا ماهی با برنج به همراه مقدار زیادی ادویه پخته می­شود. در منوی این رستوران انواع غذاهای دریایی وجود دارد: غذاهای محلی کیش مثل نیز قلیه میگو، دو پیازه میگو، سمبوسه میگو، ماهی شکم­پر، ته‌چین هواری ماهی و سایر غذاهای دریایی.

آدرس: شهرک صدف، میدان گلستان، رو به روی مسجد امام حسن مجتبی

5. رستوران فودلند کیش

رستوران فودلند کیش یکی دیگر از بهترین رستوران­های کیش است که منوی غذایی جذاب و متنوعی دارد. بخشی از این رستوران، به بخش فست فودها اختصاص یافته است و برندهای مختلف غذایی در این بخش آماده سرویس­دهی به مشتریان هستند.

نشانی: هرمزگان، جزیره کیش، ساحل مرجان، انتهای لاین غربی بازار بین‌المللی مرجان

6. رستوران پایاب کیش

رستوران پایاب کیش یکی دیگر از بهترین رستوران­های کیش است که غذاهایی با کیفیت بسیار خوب را در فضایی باز و آرام برای مهمانان سرو می­کند. رستوران پایاب کیش دو امتیاز ویژه دارد:

  • اول این­که این رستوران، یک چای­خانه هم دارد که در آن­جا می­توانید چای بنوشید و از موسیقی لذت ببرید.
  • این رستوران خدمات امکان رزرو و ارسال رایگان غذا را نیز در اختیار مشتریان قرار داده ­است.

آدرس: میدان المپیک

 

7. رستوران کوه نور کیش

رستوران کوه نور کیش یکی از خاص­ترین رستوران­های کیش است که فضایی شبیه به غار دارد. محیط این رستوران طوری طراحی شده است که انگار وارد یک غار قدیمی شده‌اید. برای خیلی­ از افراد، تجربه صرف غذا در محیطی شبیه به یک غار می­تواند تجربه جذابی باشد.

البته رستوران کوه نور برای کسانی که به چنین محیطی علاقه ندارند اما می­خواهند غذاهای خوش طعم این رستوران را امتحان کنند، در کنار غار، فضای بازی را طراحی کرده است که می­توانید غذای خود را در این بخش میل کنید.

آدرس: جزیره کیش، میدان امیرکبیر

8. رستوران نهنگ سفید کیش

یکی دیگر از بهترین رستوران­های کیش، رستوران نهنگ سفید کیش است. این رستوران به این خاطر که معماری شبیه به یک نهنگ سفیدرنگ دارد، به رستوران نهنگ سفید معروف ­است. منوی رستوران نهنگ سفید کیش، منوی بسیار کاملی است که انواع غذاهای ایرانی، بین­المللی و دریایی در آن سرو می­شود. دید این رستوری رو به دریات و فضای بسیار دل­انگیزی را برای مهمانان فراهم می­کند. نکته­ای که در مورد رستوران نهنگ سفید کیش وجود دارد، این است که اما غذاهای این رستوران معمولاً از بقیه رستوران­های جزیره، گران­تر است.

آدرس:کیش، پشت بازار مریم، نوار ساحلی

9. رستوران دریایی عمو اکبر کیش

اگر لوکس بودن محیط رستوران برایتان اهمیت زیادی ندارد اما به کیفیت بالای غذا بیشتر اهمیت می­دهند، رستوران دریایی عمو اکبر برایتان انتخاب مناسبی است. این رستوران یکی از رستوران های محلی کیش است و با این­که محیط آن چندان لوکس و مدرن نیست اما به­خاطر کیفیت بالای غذاهایش، یکی از بهترین رستوران­های کیش به­حساب می­آید. در رستوران عمواکبر، انواع غذاهای دریایی با استفاده از میگو، ماهی و خرچنگ با بهترین ظاهر و طعم، طبخ و سرو می­شود.

آدرس: بلوار فردوسی، روبروی بازار پانیذ، مجتمع حافظ

10. رستوران سالود کیش

رستوران سالود یکی از بهترین رستوران­های کیش به­حساب می­آید. منوی این رستوران بسیار متنوع است و در آن می­توان انواع غذاهای سنتی، کبابی و دریایی را پیدا کرد. مواد اولیه رستوران سالود کیش از مواد درجه یک است و سرآشپزهای حرفه­ای وظیفه طبخ غذاها را بر عهده دارند. نکته جالب در مورد رستوران سالود کیش، قیمت­های آن است که نسبت به سایر رستوران­های جزیره مقدار منطقی­تری است.

آدرس: جاده جهان، جنب کلبه هور

امیدواریم که با این مقاله، توانسته باشیم به شما کمک کنیم تا رستوران مناسب خودتان را پیدا کنید. اگر برای رفتن به رستوران، در فکر اجاره یک اتومبیل در کیش هستید، شرکت سام سرویس نوین کیش که در زمینه اجاره خودرو در جزیره فعال است، آماده سرویس­دهی به شما مسافران عزیز است.

 

نظر شما در مورد رستوران های کیش چیست، کدام رستوران را انتخاب می کنید ؟ با ما در میان بگذارید 😊

مقالات مرتبط

1 دیدگاه دربارهٔ «قبل از سفر به کیش، بهترین رستوران­های کیش را بشناسید»

  1. چند تا از رستوران هایی که معرفی کرده بودین رو رفتیم عالی بودن تشکر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن