سفارش غذا در کیش

سفارش غذا در کیش
فهرست مطالب

اشتراک گذاری این مقاله

سفارش غذا در کیش

میخوایم در این پست به بررسی 3 تا از سایت هایی که د آنها میتونید به صورت آنلاین در کیش غذا سفارش بدید رو باهم بررسی کنیم.

سبک سفارش غذا در کیش چند سالی است که دستخوش تغییراتی شده است. در گذشته تنها راه برای خوردن یک غذای لذیذ، مراجعه به رستوران بود ولی این روزها امکان سفارش از طریق اینترنت و به صورت آنلاین نیز وجود دارد، مانند اجاره خودرو در کیش که شما میتوانید به صورت آنلاین نیز آن را انجام دهید. استقبال زیادی از سیستم های سفارش غذای آنلاین شده و منوی غذای رستوران های طرف قرارداد، هر روز رنگین تر می شود.

در جزیره کیش انواع رستوران های محلی و سنتی در کنار بهترین رستوران های لوکس و بین المللی فعالیت دارند. هر نوع غذایی را که بخواهید می توانید به صورت اینترنتی و آنلاین سفارش دهید. در ادامه شیوه های سفارش خوراک های خوشمزه از سالن های غذاخوری کیش را معرفی می کنیم:

۱-سفارش غذا با ” فود فور کیش” F4K

f4k.ir

از سال 1396 تاکنون فرهنگ جدید سفارش غذا، پا به کیش گذاشته است. پیش از این نمونه های زیادی از انواع سفارش های اینترنتی غذا در ایران و دیگر کشورها وجود داشته ولی رویای سفارش غذای آنلاین، موضوعی نسبتا جدید در بین کیشوندان است.

فود فور کیش یکی از ارگان های فعال در زمینه سفارش غذا در کیش است که امکان تهیه غذا از بهترین رستوران های جزیره کیش را فراهم آورده است. اهالی قدیمی کیش استقبال بی نظیری از این سبک جدید داشته اند. برای سفارش غذا می توانید به وب سایت رسمی فود فور کیش مراجعه کنید. لیست ده ها رستوران فوق العاده به همراه منوی غذای این رستوران ها به همراه قیمت در این سامانه جمع آوری شده است.

برخی از مزایای سفارش غذا از فود فور کیش اینها هستند:

  • امکان جستجوی بر اساس نوع ،منطقه ،غذای مورد نظر و ….
  • امکان ایجاد پروفایل شخصی و اضافه نمودن رستوران های مورد علاقه به آن
  • دسترسی به ده ها رستوران ایرانی و بین المللی( رستوران چینی، ایتالیایی و …)
  • امکان سفارش انواع غذاهای رژیمی، گیاهی، فست فودها، کباب ها، غذاهای سنتی و ….
  • شرکت در کمپین های مناسبتی و برخورداری از تخفیف های دوره ای
  • پرداخت آسان از طریق کارت های اعتباری و آنلاین و یا پرداخت در محل
  • و ……..

فود فور کیش

۲-سفارش غذا با ” کیش فود” kishfood

kishfood.ir

یک وب سایت اینترنتی در زمینه تهیه غذای تلفنی و سفارش اینترنتی در کیش فعالیت دارد که همه بومیان کیش و گردشگران آن را می شناسند. کیش فود راهی آسان برای تهیه غذا از بهترین رستوران های جزیره است. با امکانات ویژه کیش فود می توانید در کوتاه ترین زمان و با هزینه ای معقول، غذای خانواده و یا یک مهامانی بزرگ را تهیه کنید.

تنوع بی نظیر منوی رستوران های کیش فود به حدی است که هر سلیقه ای را راضی می کند. انواع غذاهای سنتی، کباب ها، برنج از بهترین رستوران ها برای دوستداران غذاهای ایرانی قابل سفارش آنلاین است. طرفدارن غذاهای بین المللی نیز می توانند از بین رستوران های چینی، مغولی، ایتالیایی و … غذای مورد نظر خود را سفارش دهند. انواع غذاهای دریایی، فست فود، گیاهی، نوشابه ها و …. را می توانید از بین پیشنهادهای کیش فود انتخاب کنید.

برخی از امکانات ویژه سفارش غذا در کیش فود عبارتند از:

  • جستجوی غذای مورد علاقه از طریق نام رستوران یا نام غذا
  • برخورداری از تخفیف های ویژه روی فیش غذا
  • عدم دریافت مبلغ اضافی از هر سفارش ( قیمت های یکسان)
  • شرکت در کمپین های کیش فود و دریافت هدایا
  • امکان سفارش غذا از طریق نصب اپلیکیشن اندرویدی و ios
  • رابط کاربری ساده با قابلیت استفاده بسیار راحت
  • روش های پرداخت آسان از طریق درگاه امن بانکی یا به صورت حضوری

کیش فود

۳-سفارش غذا با ” اسنپ فود” snappfood

snappfood.ir/restaurant/city/Kish

از سال 1388 استپ فود با سبک و سیاق متفاوت به سرویس دهی در زمینه غذا فعالیت دارد. این وب سایت در همه شهرهای ایران شعبه هایی را ایجاد کرده است اما تاکنون اسنپ فود در کیش فعالیتی نداشته است. خبر خوب اینکه به تازگی شاهد ارائه خدمات اسنپ فود در کیش هستیم. از این پس همه ساکنین و کیشوندان می توانند غذای مورد علاقه خود را از طریق اسنپ فود سفارش دهند. دسترسی به امکانات یک رستوران لوکس با کمترین هزینه تنها با عضویت در وب سایت اسنپ فود و سفارش غذا زا رستوران های کیش، میسر است.

سفارش غذای اسنپ فود شعبه کیش انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را ارائه کرده است. لیست کاملی از رستوران ها و سالن های غذاخوری سنتی و بین المللی در این وب سایت دیده می شود.

برخی از امکانات سفارش غذا در کیش از طریق اسنپ فود را در ادامه می بینیم:

  • امکان انتخاب غذا از منوی رستوران های لوکس ایتالیایی، چینی، مغولی و ….غذاهای ملل
  • مشاهده منوی رستوران ها به همراه عکس و قیمت غذاهای پیشنهادی
  • سفارش انواع خوراک ها و غذاهای دریایی از بهترین رستوران های جزیره
  • صرفه جویی در هزینه ها و برخورداری از تخفیف اسنپ فود
  • روش پرداخت آسان از طریق درگاه امن بانکی برای کارت های عضو شتاب

اسنپ فود کیش

 

از اینکه مقاله سفارش آنلاین غذا در کیش رو مطالعه کردید ازتون سپاسگزاریم، ما در نوین رنت سعی میکنیم بعنوان یک مجموعه مستقل راهنمای خوبی برای شما عزیزان در سفرتون به جزیره کیش باشیم، بعد از مطالعه این مقاله حتما باقی مقالاتمون رو هم بررسی و مطالعه بفرمایید، امیدواریم از مطالعه این مقالات و راهنماهای موجود در سایت اطلاعات خوب و تجربه ی خوبی از سفرتون به کیش بدست بیارید.

شما از کدوم اپلیکیشن استفاده میکنید ؟  
لطفا تجربه خودتون رو با ما در اشتراک بگذارید تا کیشوندان عزیز و مسافران محترم بهترین تجربه را از سفارش آنلاین غذا در کیش کسب کنند

منبع:
tinyurl
is.gd

مقالات مرتبط

10 دیدگاه دربارهٔ «سفارش غذا در کیش»

  1. اسنپ فود در تمام ایران هست ولی در جزیره بعلت نبود پیک موتوری نمیتونه زیاد مفید باشه.
    فود فور کیش بنظر من از همشون بهتره، پیکهای ماشین داره و تیمشون بسیار مودب هستند.
    کیش فود هم متاسفانه خیلی از رستورانهایی که در سایتشون هست اصلا یا وجود ندارند و یا باهاشون همکاری نمیکنند.

    1. تیم سام سیر

      سلام ممنون از نظز شما، اسنپ فود بعضی از رستوران هاش دلیوری رایگان دارن اما خوب توی فود فور کیش همه رستوران ها شامل 25 تومان هزینه حمل هستش، در کل هنوز اونطور که باید این سرویس داخل جزیره ارائه نمیشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن