اجاره هیوندای سانتافه 2016 در کیش

هیوندای سانتافه2016 یکی از مدل های شاسی بلند های مطرح در جهان

در ابتدا هر سفری ما به این فکر خواهیم افتاد که با چه وسیله نقلیه ای اقدام به سفر کنیم یا اینکه اگر با هواپیما سفر می کنیم در مقصد با چه وسیله ای قرار است به مکان های مورد نظر خود برویم خب این دغدغه کاملا طبیعی بوده و بسیاری از افراد هنگام سفر این فکر به ذهنشان می رسد.

پیشنهاد ما به شما خودرویی است که تمامی ویژگی های یک خودروی مناسب و عالی را داشته باشد و سفری راحت و مطمئن را با آن داشته باشید. هیوندای سانتافه2016 یکی از مدل های شاسی بلند های مطرح در جهان و البته در ایران محسوب می شود و از جمله خودروهایی به شمار می آید که به دلایل فراوانی مورد توجه شمار زیادی از افراد قرار گرفته است.

اگر به دنبال ماشین اجاره ای در کیش هستید ما این خودرو را به شما پیشنهاد می دهیم تا در کنار آرامش و راحتی، سفری شاد و پر هیجان داشته باشید. این خودرو علاوه بر سرعت و قدرت بالای موتور از نظر ظاهری نیز بسیار شیک و زیبا بوده به طوری که این ویژگی ان توجه بسیاری از افراد را که به دنبال ماشین اجاره ای در کیش هستند را به خود جلب کرده است.

سانتافه، خودروی جذاب و جوان پسند می باشد که با امکانات رفاهی قابل توجه به همراه سه ردیف صندلی توجه بسیاری را جلب کرده، از سوی دیگر، وضعیت شتاب گیری خودرو به گونه ای طراحی شده که به شما اجازه می دهد نهایتا طی ۱۰٫۹  ثانیه از حالت ایستاده به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسید. با توجه به اینکه این خودرو  از ساختاری قوی و حجیم برخوردار است سرعت موتور و قدرت آن نیز متناسب با این ویژگی آن بوده. سیستم آلایندگی این خودرو به گونه ای است که از نظر حفاظت محیط زیستی کاملا استاندارد می باشد، پس اگر دوستدار محیط زیست هستید توصیه می شود از این خودرو برای طبیعت گردی هاتان استفاده کنید.

مشخصات فنی خودرو

حداکثر توان موتور(hp) : 188 حداکثر سرعت (km/h) : 190
سيستم انتقال قدرت : گیربکس۶ دنده اتوماتیک گنجايش مخزن سوخت (Lit) : 60
حجم فضاي صندوق عقب (Lit) : - کیسه هوای ایمنی : دارد
سیستم تهویه : تهویه مناسب‌تر برای صندلی های جلو برقی سیستم صوتی : سیستم صوتی با 10 و 12 بلندگو
آينه‌ها : برقی شیشه ها : برقی
تجهیزات ایمنی : دارد ترمز : ABS، EBD، ESP
چراغها : دی لایت / اتولایت و...
به بالای صفحه بردن