ماشین های لوکس

اجاره ماشین های لوکس در کیش
رنجروور ایووک از جمله خودرو های مناسب برای افرادی است که به دنبال راحتی همراهان خود هستند زیرا این خودرو با ظرفیت 5 نفر سرنشین بسیار مناسب و جادار بوده و شماره در سفری راحت همراهی می کند.حداکثر توان این ماشین 240 است.
کادیلاک سی تی اس دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 بوده و از نظر تولید آلایندگی محیط زیستی از وضعیت مطلوبی برخوردار است. کیسه های هوای مخصوص راننده و سرنشینان و کنترل خودکار ترمز از جمله تجهیزات ایمنی این خودرو می باشد.
پیشنهاد جذاب

اجاره ماشین لوکس در کیش

تفریح در جزیره کیش با یک ماشین لوکس بسیار دلچسب تر می شود. در صورتی که به دنبال اجاره ماشین لوکس در کیش هستید و از نظر مالی نیز محدودیتی ندارید، رنجروور ایووک گزینه مناسبی برای شما است.

این خودروی قدرتمند در عین حال که گشت و گذاری امن را برای شما تضمین می کند، با داشتن دید 360 درجه و سقف پانوراما باعث می شود تا هیچ یک از زیبایی های جزیره کیش از دید شما پنهان نماند.

دید پانوراما در شب که ستاره های آسمان نورافشانی می کنند کارایی خود را بیشتر به نمایش می گذارد.

اجاره ماشین لوکس در کیش برای خانواده و جمع های دوستانه بسیار مناسب است و فضای زیادی را برای قرار دادن وسایل تفریح و پیک نیک در اختیار شما قرار می دهد.

این ماشین همانند تمام خودروهای لوکس فول آپشن بوده و با صندلی های اسپرت و قدرت موتور بالا، انتخاب مناسبی برای طبیعت گردان و علاقه مندان به رانندگی چالشی به شمار می رود.

این غول فلزی در جاده های خاکی عملکرد مناسبی داشته و بدنه محکم آن امنیت و آسایش را همزمان به شما هدیه می دهد. رنج روور ایووک در تمام فصول سال انتخاب مناسبی به شمار می رود.

کیفیت مواد ساخت آن در داخل کابین برای کسانی که به دنبال یک رانندگی آرام هستند حس راحتی و با صندلی هایی حرفه ای، برای کسانی که دوست دارند یک رانندگی چالشی داشته باشند حس هیجان را منتقل می کند.
به طور کلی خانواده رنجروور به ترکیب قدرت و راحتی معروف هستند. در نگاه اول شاید مشخص نباشد اما سیستم انتقال قدرت این خودرو بسیار عالی عمل کرده و جریان قدرت را به خوبی به محورهای ماشین منتقل کرده و تعادل را برقرار می کند.

با اجاره این خودرو خاطراتی به یاد ماندنی را از سفر خود در جزیره کیش به جای بگذارید.

ویژگی های اجاره خودرو در کیش نوین رنت

تحویل و دریافت خودرو در هر نقطه ای که شما هستید

تحویل در هتل
تحویل در فرودگاه
تحویل در محل اقامت
به بالای صفحه بردن