اجاره ماشین ایرانی در کیش !

اجاره ماشین ایرانی داخل کیش
فهرست مطالب

اشتراک گذاری این مقاله

اجاره ماشین ایرانی در کیش؟! شایعه یا واقعیت !

گردشگری در جزیره کیش حال و هوای دیگری دارد. از تفریحات فوق العاده جذاب جزیره گرفته تا شگفتی های وصف ناپذیر طبیعت در خط ساحلی، همگی موجب شده تا سالانه صدها هزار گردشگر داخلی و خارجی به دیدار کیش بشتابند. رانندگی با ماشین های لوکس در خیابان های بدون ترافیک و جراغ قرمز بر جذابیت های کیش افزوده است. شرکت های زیادی در کار رنت خودروهای لوکس خارجی  و اجاره ماشین ایرانی در کیش فعالیت دارند. با مبلغ خیلی مناسبی می توان با یکی از این اتومبیل های شیک و مدل بالا در سراسر جزیره، تردد کرد.

چرا گردشگرها در کیش، خودرو اجاره می کنند؟

برای استفاده از جاذبه های گردشگری کیش حتما به یک خودروی شخصی نیاز دارید. به خصوص وقتی خانوادگی سفر می کنید، زمانبندی برای بازدیدها کمی دشوار می شود. اگر یک خودروی تمام وقت در اختیار داشته باشید، برنامه ریزی را طبق شرایط خاص خانواده می توانید تتنظیم کنید. به هر حال هدف یک تفریح چند روزه در کنار دوستان و خانواده است و باید همه بساط عیش و شادی بر پا باشد.

امکان استفاده از ماشین شخصی در جزیره کیش وجود دارد ولی این امر چندان هم ساده نیست. برای اینکه خودرو به جزیره منتقل شود می بایست هزینه لنج برای حمل خودرو را بپردازید. از طرفی قیمت بنزین تا رسیدن به بندر و همچنین هزینه های استهلاک را در نظر بگیرید، در مجموع اجاره ماشین در کیش یا خارجی بسیار مقرون به صرفه تر است. در این صورت حتی با یک کوله پشتی ساده هم می توانید به جزیره وارد شوید و از امکانات” شرکت رنت کار” استفاده کنید.

rent iranian car in kish

چرا  در کیش مسافران خودرو کرایه می کنند

اغلب مسافران به این جزیره، خودروی شخصی ندارند و از خدمات کرایه خودرو استفاده می کنند. ماشین های لوکس خارجی در جزیره یکه تاز هستند. انواع ماشین های شاسی، اسپرت و لوکس را می توانید با اندک هزینه ای برای هر چند روز که بخواهید، اجاره کنید. اگر تعداد افراد خانواده یا دوستان زیادتر باشد، به جای اجاره دو ماشین می توانید یک خودروی بزرگ تر را انتخاب کنید. امکان “اجاره ون در کیش” نیز وجود دارد.

برای اجاره ماشین در کیش همیشه یک قرارداد دو طرفه بین شرکت رنت کار و متقاضی اجاره ماشین، امضا می شود. فرد اجاره کننده در طی مدت قرارداد، ماشین را در اختیار دارد و پس از اتمام مدت اجاره موظف به بازگرداندن ماشین است.

اجاره ماشین در کیش از امکاناتی است که حدودا چند دهه ای است که راه اندازی شده است. در گذشته شرکت های رنت کار در جزیره فعال نبودند ولی این روزها تقریبا هر نوع ماشین لوکس و های کلاسی را که بخواهید از طریق این شرکت ها قابل اجاره است.

مزیت های اجاره ماشین در کیش

سیستم حمل و نقل عمومی در کیش شامل تاکسی دربستی است. اگر برای چند روز، مهمان کیش هستید هزینه کرایه تاکسی و حمل و نقل خیلی زیاد می شود. در حالی که با هر توان مالی می توانید یکی از خودروهای لوکس ایرانی و خارجی را برای روزهای اقامت خود در اختیار داشته باشید.

شرکت های رنت کار تخفیف های خوبی را برای اجاره ماشین در چند روز متوالی در نظر گرفته اند. به این ترتیب هم هزینه کمتری می پردازید و هم بدون وجود مزاحم( راننده غریبه) می توانید گشت و گذار در جزیره کیش را شروع کنید. جالب است بدانید که حتی امکان رزرو خودرو از طریق اینترنت هم وجود دارد. قبل از حرکت می توانید برای روز مورد نظر و زمانی که در کیش اقامت دارید، یک خودروی لوکس اجاره کنید.

اجاره ماشین ایرانی در کیش ؟!

آگهی هایی در مورد اجاره خودروی ایرانی در جزیره کیش در دیوار منتشر شده که توجه بسیاری از افراد را جلب کرده است. اجاره خودرو ارزان از برندهای ایرانی یا خارجی بسیار وسوسه کننده است. قبل از هر تصمیمی در مورد صحت این ادعا، تحقیق کنید. دریافت  قیمت های بسیار ارزان برای اجاره ماشین به هیچوجه توجیه منطقی ندارد.

برای مثال در مورد وعده های جذاب اجاره ماشین ایرانی در کیش کمی بیشتر دقت کنید. در حال حاضر هیچکدام از شرکت های رنت کار اقدام به اجاره دادن ماشین های وطنی نکرده اند. در واقع از اساس این ادعا واقعیت ندارد و با هدف جذب مسافران به شرکت انجام می شود.

شرایط اجاره خودرو در کیش

اگرچه چیزی به نام اجاره ماشین ایرانی در کیش وجود ندارد ولی هنوز هم می توانید متناسب با بودجه خود یکی از ده ها اتومبیل  برند خارجی و لوکس را اجاره کنید. مقررات خیلی سخت گیرانه ای در این مورد وجود ندارد ولی از قبل حتما قرارداد بسته می شود. بد نیست از قبل در مورد شرایط رانندگی در کیش نیز اطلاعاتی کسب کنید. در بهشت کیش ترافیک، چراغ قرمز و … نیست اما رانندگی تابع قوانین مشخصی است که تخطی از آن جرایم سنگین دارد. برای اجاره ماشین در کیش به این مدارک نیاز دارید:

  • به همراه داشتن اصل گواهینامه معتبر
  • اصل شناسنامه ( یا کارت ملی معتبر)
  • اصل گذرنامه برای گردشگران خارجی
  • چک ضمانت برای اجاره ماشین در کیش

برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه اجاره و توضیحات کامل به مقاله “صفر تا صد اجاره ماشین در کیش” مراجعه کنید

مقالات مرتبط

3 دیدگاه دربارهٔ «اجاره ماشین ایرانی در کیش !»

    1. تیم سام سیر

      با سلام بله متاسفانه این مشکلات هست در بعضی از آژانس ها، خودرو های ایرانی و چینی در کیش موجود نیستند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن