معرفی خودروی دوج دورانگو برای اجاره در جزیره کیش

معرفی خودرو دوج دورانگو
فهرست مطالب

اشتراک گذاری این مقاله

معرفی خودرو دوج دورانگو

بسیاری از طرفداران خودروهای بزرگ و شاسی بلند علاقه خاصی به خودروهای اروپایی به‌خصوص دوج دارند. دورج دورانگو یکی از خودورهای شاسی بلند زیبا و جادار است که سفر با آن دلچسب و لذت‌بخش می‌شود. اجاره این خودرو در جزیره کیش به شما امکان می‌دهد تا سفری رویایی را برای خود رقم بزنید. معرفی خودروی دوج دورانگو برای اجاره در جزیره کیش به شما کمک می‌کند تا بهترین انتخاب را در سفر خود داشته باشید.

اجاره دوج دورانگو در کیش

معرفی خودرو دوج دورانگو

آشنایی با خودروی دوج دورانگو

خودروی دوج دورانگو یکی از شاسی بلندهای غول پیکر است که محبوبیت زیادی بین طرفداران خودروهای SUV دارد. سازنده این خودرو یعنی دوج یک برند اروپایی است که در ساخت خودروهای غول پیکر و بزرگ معروف و شناخته شده است. دورانگو یک نمونه از این مدل خودروهای بزرگ است که هم برای مسیرهای داخل شهر و هم مسافرت به مناطق کوهستانی و سخره‌ای مناسب است. این خودرو نه تنها برای تعداد زیادی از سرنشین‌ها بلکه برای جا دادن خریدهای روزانه و بار سفر هم فضای زیادی دارد. فضای داخل آن به راحتی گنجایش 7 سرنشین را دارد.

رانندگی با دوج دورانگو در سفر

یکی از بهترین خودروها برای سفر و گشت و گذار در طبیعت، خودروی شاسی بلند است. دوج دورانگو یکی از قدرتمندترین مدل های شاسی بلند است که ایمنی بالایی دارد. رانندگی با دوج دورانگو در سفر تمام نگرانی‌ها و دغدغه‌های شما را از بابت استقامت، قدرت و ایمنی خودرو برطرف می‌کند. شما در عرض 5 ثانیه می‌توانید سرعت 100 کیلومتری آن را تجربه کنید. حداکثر سرعتی که با دوج دورانگو می‌توانید برانید، 197 کیلومتر بر ساعت است. این خودروی 8 سیلندری قدرت فوق العاده ای در بالا رفتن از شیب‌ها و همچنین رانندگی در مسیرهای صعب‌العبور دارد. تعداد زیاد ایربک‌های این خودرو برای راننده و سرنشینان ایمنی بالایی را فراهم می‌آورد.

رانندگی با دوج دورانگو

معرفی خودرو دوج دورانگو

ویژگی ها و مشخصات دوج دورانگو

اگر تا به حال رانندگی با دوج دورانگو را تجربه نکرده‌اید و می‌خواهید در سفر پیش رو چنین هیجانی را امتحان کنید، بهتر است با این خودرو بیشتر آشنا شوید. مطمئنا هرچقدر بیشتر راجع به ویژگی های این خودرو بدانید، علاقه بیشتری به سفر و گشت‌وگذار با آن پیدا می‌کنید. از جمله ویژگی‌ها و مشخصات فنی دوج دورانگو که شاید علاقمند به آگاهی از آنها باشید، عبارتند از:

  • گیربکس 8 دنده ای
  • ظرفیت باک 93 لیتری
  • مصرف سوخت 13.8 لیتر در 100 کیلومتر
  • ترمز ضدقفل و کنترل پایداری
  • سیستم تهویه اتوماتیک دو نقطه ای
  • آینه های الکتروکرومیک و شیشه برقی
  • مجهز به تجهیزات ایمنی
  • نمایشگر 8.4 اینچی برای سیستم صوتی و تصویری
  • چراغ های دی لایت یا اتولایت

این مشخصات دوج دورانگو یک شاسی بلند ایده ال از آن برای سفر ساخته است. این خودرو با این مشخصات هم برای خانواده‌ها خودروی امن و راحتی است و هم برای قشر جوان که طرفدار سرعت و هیجان هستند. این ویژگی‌ها نشان دهنده چند مزیت اصلی دوج دورانگو هستند که عبارتند از:

معرفی خودرو دوج دورانگو

قدرت و استقامت دوج دورانگو

بارزترین ویژگی و مزیت خودروی دوج دورانگو قدرت و استقامت آن است. این خودرو دارای یک موتور قدرتمند 8 سیلندری است که توانایی نیروی 475 اسب بخار در دور موتور 6000 را دارد. به عبارتی، دوج دورانگو مانند یک جیپ قدرتمند نظامی می‌تواند از روی سنگ و سخره هم بالا برود. دورانگو با داشتن چرخ هایی با اندازه 20 و در عین قدرت و استقامت بالا، سرعت خوبی هم دارد. در برخی از مدل‌های دورانگو، سرعت بالای 200 کیلومتر بر ثانیه را هم در کمال امنیت و آرامش می‌توانید تجربه کنید.

جادار و بزرگ

یکی دیگر از مشخصه های اصلی دوج دورانگو بزرگ و جادار بودن آن است. دورانگو با طول تقریبی 5 متر و عرض تقریبی 2 متر یکی از غول های SUV است. این خودروی 7 نفره فضای بسیار زیادی برای جا دادن باروبنه سفر دارد. ظرفیت صندوق این ماشین 487 لیتر است. پس اگر تصمیم دارید که مدتی طولانی با این خودرو به سفر بروید، خیالتان از بابت فضای نگهداری وسایل سفر راحت باشد. این خودرو برای مسافرت‌های خانوادگی و یا سفرهای دوستانه یا تورهای گردشگری فوق‌العاده مناسب است. کمپینگ‌های آخر هفته در اطراف شهر یا در جنگل و کوه با دوج دورانگو لذت بیشتری دارد.

جادار و بزرگ

معرفی خودرو دوج دورانگو

کم مصرف

یک ویژگی فوق العاده خودروی شاسی بلند دوج دورانگو مصرف پایین سوخت آن است. این خودروی غول پیکر با وجود ابعاد و اندازه بسیار بزرگ و جادار بودن و همچنین قدرت و سرعت بالای آن، سوخت نسبتا کمی مصرف می‌کند. مصرف بنزین تقریبا 13 لیتر در مسافت 100 کیلومتر یکی از مزیت‌های این شاسی بلند غول پیکر است.

گشت و گذار در جزیره کیش با دوج دورانگو 2015

دوج دورانگو 2015 یکی از مدل‌های پرطرفدار خودروی دوج دورانگو است که برای گشت‌وگذار گزینه فوق‌العاده ای است. خوشبختانه این خودرو در جزیره کیش و برای گشت و گذار در گوشه و کنار جزیره در دسترس گردشگران عزیز قرار دارد. اگر علاقمند به رانندگی و گشت‌زنی با این ماشین در جزیره کیش هستید، می‌توانید آن را اجاره کنید. دوج دورانگو 2015 دارای آپشن های جالب و جذابی است که انتظارات شما از یک سفر به یاد ماندنی و لذت بخش را برآروده می‌کند؛ برخی از این آپشن ها عبارتند از:

  • 10 ایربک برای راننده و سرنشینان خودرو
  • ترمز کمک BA
  • قفل مرکزی
  • پارکینگ سنسور جلو و عقب
  • صندلی های چرم و حالت گرم و سرد
  • پنل ابزار چرم
  • تنظیم اتوماتیک صندلی
  • تنظیم شیب فرمان
  • مجهز به بلوتوث، یو اس بی و AUX

تمامی این آپشن ها راحتی و لذت رانندگی و سفر با خودروی دوج دورانگو 2015 را بیشتر می‌کند. پس اگر قصد سفر به جزیره کیش و گشت‌وگذار در جزیره با خودروی شخصی دارید، می توانید این ماشین شاسی بلند زیبا و قدرتمند را انتخاب و اجاره کنید.

گشت و گذار در جزیره با دوج دورانگو

معرفی خودرو دوج دورانگو

اجاره دوج دورانگو در کیش

خوشبختانه مدل های مختلفی از خودروهای پیشرفته و روز دنیا در جزیره کیش برای گشت و گذار وجود دارد. یکی از این خودروهای روز دنیا دوج دورانگو 2015 است که می‌توانید آن را از موسسات اجاره دهنده خودرو یا رنت کار کرایه کنید. برای اجاره دوج دورانگو در کیش می‌توانید به یک شرکت معتبر خدماتی که در زمینه اجاره خودرو در کیش فعالیت می‌کند مراجعه کنید.

شرکت نوین رنت، اجاره دهنده خودروهای شاسی بلند

یکی از شرکت‌های معتبر و فعال در زمینه اجاره خودرو در جزیره کیش موسسه سام سیر نوین کیش یا همان نوین رنت است. شرکت نوین رنت سابقه طولانی و درخشان در زمینه ارائه خدمات رنت کار در کیش دارد. این شرکت عضو رسمی مجمع رنت کاران منطقه آزاد کیش است و فعالیت رسمی خود را زیر نظر منطقه آزاد دنبال می‌کند. نوین رنت مدل های مختلفی از خودروهای پیشرفته که مورد علاقه هموطنان گرامی است را برای اجاره درنظر گرفته است. در بین این خودروها، هر مدلی اعم از ماشین های لوکس و گران قیمت و همچنین ماشین های اسپرت، شاسی بلند و ماشین های اقتصادی را می‌توانید ببینید. خودروی دوج دورانگو 2015 یکی از مدل‌های شاسی بلند اروپایی است که در بین تمامی مدل‌های موجود برای اجاره گردشگران عزیز در دسترس شماست.

شرایط اجاره خودروی شاسی بلند در کیش

برای اجاره یک خودروی شاسی بلند مثل اجاره دوج دورانگو در کیش نیازی نیست که شرایط به‌خصوصی داشته باشید. اجاره این خودرو برای تمامی مسافرین وگردشگران عزیزی که به کیش سفر می‌کنند، فراهم است. شما کافیست مدارک شناسایی و گواهینامه معتبر رانندگی داشته باشید تا واجد شرایط اجاره خودرو در کیش شوید.

شرایط اجاره دوج دورانگو

معرفی خودرو دوج دورانگو

شما برای اجاره هر خودرویی باید قراردادی رسمی با شرکت نوین رنت امضا کنید و به قوانین این قرارداد پایبند باشید. به غیر از هزینه‌ای که بابت اجاره خودروی دلخواهتان می‌پردازید، باید مبلغی را هم به عنوان ضمانت برای نگهداری مناسب خودرو در طول زمان اجاره و همچنین تصادف یا تخلف رانندگی احتمالی بپردازید. البته مبالغ مربوط به ضمانت در صورت رعایت قوانین قرارداد و در پایان اجاره خودرو به شما برگردانده خواهد شد.

هزینه اجاره دوج دورانگو در کیش

یکی از دغدغه های اصلی شرکت نوین رنت این است که گردشگران و مسافرینی که به کیش سفر می‌کنند، با هر توان مالی بتوانند از عهده اجاره خودروی شخصی بربیایند. از این رو، این شرکت مدل‌های مختلفی از خودروهای روز دنیا با شرایط اجاره متفاوت را به مسافرین عزیز پیشنهاد می‌کند. به عبارتی، شما با هر شرایط مالی می‌توانید یکی از خودروهای این شرکت را در طول مدت اقامت خود در کیش اجاره کنید.

خودروهای شاسی بلند در بین مدل های مختلفی که اجاره می‌شود جزو پرطرفدارترین‌هاست. هزینه اجاره این مدل خودروها مثل ماشین دورج دورانگو نسبت به ماشین‌های لوکس یا اسپرت کمتر است. شما برای اجاره دوج دورانگو در یک روز می‌توانید مبلغ 4 میلیون تومان بپردازید و تمام روز را با آن در اطراف جزیره به گشت‌وگذار بگذرانید.

اجاره اینترنتی یا رزرو آنلاین از نوین رنت

خوشبختانه سایت اینترنتی شرکت نوین رنت شرایط آسانی را برای عزیزانی که قصد سفر به کیش و اجاره خودرو دارند را فراهم کرده است. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، می‌توانید قبل از سفر اقدام به اجاره خودروی دلخواهتان کنید. برای این کار کافیست به سایت رسمی نوین رنت بروید و در صفحه رزرو آنلاین اقدام به اجاره کنید. در این صورت، به محض ورود به جزیره کیش و در فرودگاه یا هتل محل اقامت‌تان خودروی اجاره‌ای را تحویل خواهید گرفت.

مقالات مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن