لندکروز یا لکسوس؟ کدام را اجاره کنیم؟

مقایسه لندکروز با لکسوس
فهرست مطالب

اشتراک گذاری این مقاله

مقایسه لندکروز با لکسوس

دو مدل از خودروهای پرطرفدار در کشور ما برای مسافرت و گشت‌وگذار، ماشین‌های لندکروز و لکسوس هستند. این خودروها از دسته ماشین های شاسی بلند و جاداری هستند که اجاره آنها در جزیره کیش با تقاضای قابل توجهی روبرو است. شما می‌توانید هر کدام از این دو خودرو را در طول اقامت در کیش اجاره کنید. اما سوال مهم این است که اجاره لندکروز یا لکسوس؟ کدام یک بهتر است؟

اجاره خودرو در جزیره کیش

بسیاری از مسافرین و گردشگرانی که به جزیره زیبای کیش سفر می‌کنند، علاقه زیادی به گشت‌وگذار در جزیره با خودروی دربست یا اجاره‌ای دارند. این افراد اکثرا به همراه خانواده یا گروهی از دوستان خود سفر می‌کنند و می‌خواهند ساعات آرام و امنی را در کنار جمع صمیمی خانواده و با فراغ بال بگذرانند. از این رو، اجاره خودرو در جزیره کیش برای این دسته از مسافرین و گردشگران اهمیت ویژه‌ای دارد. خوشبختانه شرکت‌های خدماتی در جزیره کیش هم خدمات درخوری در زمینه اجاره خودروهای مختلف به مسافرین ارائه می‌کنند.

"</p

مقایسه لندکروز با لکسوس

طرفداران خودروهای شاسی بلند

یکی از ماشین هایی که در سال‌های اخیر در بازار خودرو ایران از میزان فروش و تقاضای بالایی برخوردار بوده، مدل شاسی بلند است. این نوع خودرو به دلیل استقامت و ظرفیت بالا طرفداران زیادی در کشور ما به‌خصوص در بین خانواده‌های ایرانی دارد. امنیت بالای این خودروها در تصادفات احتمالی، قدرت بالا در عبور از مسیرهای سخت و صعب‌العبور و همچنین امکانات رفاهی مناسب جزو مزیت‌های اصلی آنهاست. از این رو، خیلی از مسافرینی که به کیش سفر می‌کنند هم به دنبال اجاره ماشین شاسی بلند در کیش هستند؛ به خصوص خودروهای شاسی بلند پرقدرت ژاپنی که رقیب برندهای بزرگ خودروسازی جهان هستند.

رانندگی با خودروی لندکروز

یکی از قوی‌ترین و پرطرفدارترین خودروهای شاسی بلند جهان، تویوتا لندکروزر است. این غول ژاپنی جزو ماشین‌های باکیفیت و چندمنظوره است که بسیار گران قیمت و لوکس است. مدل‌های روز لندکروزر دارای موتورهای بسیار قوی با حجم بالاتر از 2500 سی‌سی هستند. به همین دلیل، ورود این مدل‌ها متاسفانه به داخل ایران امکان‌پذیر نیست. با این حال، مدل‌های با حجم موتور پایین‌تر در داخل به فروش می‌رسند یا اجاره داده می‌شوند. از آنجایی‌که خرید این خودروهای SUV کمی دور از دسترس است، اجاره آنها رواج بالایی دارد. لذت رانندگی با لندکروزر در مناطق تفریحی مثل جزیره کیش، هیجان سفر را دوچندان می‌کند. شما در رانندگی با این مدل خودرو احساس راحتی و آرامش خواهید داشت. برخی از امکانات جذاب این خودرو عبارتند از:

  • فضای جادار داخل خودرو و صندلی های راحت مبلمانی
  • آپشن ها و امکانات رفاهی بسیار زیاد در داخل خودرو
  • فضای زیاد صندوق عقب برای جا دادن بار و وسایل
  • فرمان برقی با روکش چرم به همراه کلیدهای تنظیم سیستم صوتی و صفحه نمایش
  • ایربگ راننده و سرنشینان برای تامین کامل امنیت افراد

اینها تنها چند مورد از امکانات فوق‌العاده تویوتا لندکروز است که لذت رانندگی با آن را برای شما چندین برابر می‌کند. اگر تمایل به اجاره این مدل خودرو در کیش دارید، می‌توانید مشخصات دقیق آن را هم مطالعه کنید.

رانندگی با لندکروزر

مقایسه لندکروز با لکسوس

مشخصات خودروی لندکروز

خودروهای تویوتا لندکروزر حسی شبیه به ماشین‌های آفرود به شما منتقل می‌کنند. قدرت بالای موتور آنها کمک می‌کند تا از هر سربالایی یا سرآشیبی با خیال راحت عبور کنید. این خودروها علیرغم جثه بزرگ و جادار بودن، مصرف سوخت چندان بالایی ندارند. امکانات تعبیه شده در این نوع خودروها آنقدر زیاد است که دغدغه‌ای در هنگام رانندگی یا کنترل آنها نخواهید داشت. برخی از مشخصات خودروی لندکروز شامل موارد زیر است:

  • ظرفیت خودرو هفت نفر
  • گیربکس اتوماتیک با 8 دنده
  • حجم باک بنزین حدودا صد لیتر
  • سیستم پیشرفته ترمز و مدیریت پایداری خودرو
  • مجهز به سیستم کمک هدایتی و کنترلی هوشمند
  • سیستم کمک پارک مثل سنسور عقب و جلو، دوربین عقب و دید پانارومیک
  • سیستم تهویه اتوماتیک

این نوع خودروهای شاسی بلند معمولا چهار درب دارند و مجهز به سان روف هستند. صندلی‌های قابل تنظیم و مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی، شیشه‌های برقی، تایمر برف پاک کن و سنسور باران امکانات دیگر خودروهای تویوتا لندکروز است. شما می‌توانید چند مدل از این خودروها را در جزیره کیش و از موسسات رنت کار اجاره کنید.

"</p

مقایسه لندکروز با لکسوس

رانندگی با لکسوس در کیش

یکی دیگر از خودروهای SUV زیبا و پرطرفدار در کشور ما لکسوس است. این ماشین ژاپنی هم مانند تویوتا لندکروزر بسیار پرقدرت و جادار است. خودروهای لکسوس دوستدار طبیعت هستند و با دارا بودن استاندارد آلایندگی یورو 5 هوای دلپذیر کیش را آلوده نمی‌کنند. رانندگی با خودروی لکسوس بسیار هیجان‌انگیز و لذت بخش است. این خودرو از امکانات رفاهی بسیار بالایی برخوردار است. به همین دلیل، گشت وگذار با آن در کیش بسیار جذاب و هیجانی است.

امنیت این خودروی قدرتمند در کنار قدرت بالای موتور و سرعت و شتاب زیاد آن هم بسیار قابل اطمینان است. برخی از مدل‌های خودروی لکسوس دارای 10 کیسه هوا در سیستم امنیتی خودرو هستند. علیرغم ابعاد بزرگ و غول‌آسا، این خودرو مصرف انرژی چندان بالایی ندارد. حجم باک آن حدود 100 لیتر گنجایش دارد. شما با این خودروی جادار و راحت می‌توانید به همراه تمامی افراد خانواده یا دوستان خود به تماشای مناظر بکر و زیبای جزیره کیش بروید و سفر خاطره‌انگیزی را برای خود ثبت کنید. خوشبختانه چند مدل از خودروهای لکسوس در جزیره کیش توسط موسسات اجاره دهنده خودرو در اختیار مسافرین و گردشگران علاقمند به این مدل خودرو قرار داده می‌شود تا لذت رانندگی با آن را در طول سفر تجربه کنند.

مشخصات خودروی لکسوس

خودروی پیشرفته و مجهز لکسوس از نظر ظاهری و فنی با بسیاری از خودروهای پیشرفته دنیا قابل مقایسه است. این ماشین شاسی بلند چهار درب، گنجایش حدود 5 نفر را دارد که در مدل‌های مختلف ممکن است این گنجایش بیشتر هم شود. با اینکه مشخصات مدل‌های مختلف خودروی لکسوس تا حدی متفاوت است ولی به طور کلی می‌توان این مشخصات اصلی برای خودروهای لکسوس عنوان کرد:

  • گیربکس اتوماتیک 6 دنده
  • شتاب 0 تا 100 کمتر از 10 ثانیه
  • حداکثر سرعت بیش از 200 کیلومتر بر ساعت
  • سیستم ترمز و پایداری پیشرفته
  • حجم موتور بالاتر از 2000 سی سی

تجهیزات رفاهی خودروی لکسوس بسیار کامل و پیشرفته است. آپشن‌هایی مثل تکنولوژی اسمارت استاپ، سیستم تهویه مطبوع، صندلی‌هایراحت و قابل تنظیم، سنسور پارک، دوربین عقب و جلو و گرمکن صندلی، رانندگی را با این خودرو بسیار راحت و لذت‌بخش می‌کند. شما با این نوع خودرو دیگر نگرانی خاصی از بابت آسایش و راحتی عزیزانتان نخواهید داشت.

مقایسه لندکروز با لکسوس

مقایسه لندکروز با لکسوس

لکسوس را اجاره کنیم یا لندکروز؟

انتخاب هر کدام از این دو خودروی شاسی بلند ژاپنی برای رانندگی در کیش، به شما تجربه ای از هیجان، راحتی و لذت را هدیه می‌دهد. هر کدام از این دو خودرو طرفداران خاص خودش را دارد. با این حال، ممکن است شما در انتخاب یکی از آنها مردد باشید. برای مقایسه این دو خودرو می‌توان گفته که مشخصات ظاهری و فنی و همچنین تجهیزات رفاهی آنها تا حد زیادی مشابه است. هر دوی این خودروهای شاسی بلند قدرت و امنیت کافی برای گشت‌وگذار در پستی‌ها و بلندی‌های جزیره را دارا هستند. ارتفاع بلند چرخ‌های آنها و فاصله کف خودرو از زمین خیالتان را از بابت رانندگی در ساحل یا جاهای پرآب و ناهموار راحت می‌کند. پس خیلی نگران انتخاب یک مدل خاص برای اجاره و رانندگی در کیش نباشید. با سلیقه شخصی خود یکی از این دو خودرو را انتخاب کنید و از اقامت در جزیره لذت ببرید.

اجاره سایر خودروهای شاسی بلند

خودروهای لکسوس و اندکروزر تنها خودروهای شاسی بلندی که در جزیره کیش برای اجاره در اختیار مسافرین قرار می‌دهند، نیست. به غیر از این دو مدل خودروی SUV، ماشین‌های دیگری هم هستند که توسط موسسات رنت کار مختلف در جزیره اجاره داده می‌شوند. موسسه سام سیر نوین (نوین رنت) مدل‌های مختلفی از خودروهای شاسی بلند را در اختیار مسافرین و گردشگرانی قرار می‌دهد که برای تفریح و گشت‌وگذار به جزیره سفر می‌کنند. برخی از این مدل خودروهای موجود در شرکت نوین رنت عبارتند از:

شرکت نوین رنت با ارائه این مدل‌های مختلف سعی در جلب رضایت مشتریان خود و تامین سلیقه بیشترین مسافرین جزیره کیش دارد. این شرکت در کنار خودروهای شاسی بلند، ماشین‌های دیگر با مدل‌های متفاوت را هم عرضه می‌کند.

مقایسه لندکروز با لکسوس

مقایسه لندکروز با لکسوس

شرایط اجاره خودرو

شما برای اجاره خودرو از شرکت‌های رنت کار در جزیره کیش باید حداقل دارای یک سری شرایط قابل قوبل باشید. داشتن کارت شناسایی و گواهینامه معتبر رانندگی جزو همین شرایط است. در هنگام اجاره خودرو از شرکت نوین رنت، قراردادی را به عنوان تعهدنامه در قبال اجرای قوانین و مقرارت امضا خواهید کرد. در کنار مبلغی که به عنوان اجاره برای تحویل گرفتن خودروی اجاره‌ای می‌پردازید، باید مبلغ دیگری به عنوان ضمانت پرداخت کنید. مبلغ ضمانت بعد از اتمام زمان اجاره و تحویل خودرو به شرکت و در صورت عدم بروز تخلف به شما بازگردانیده می‌شود.

هزینه اجاره

مبلغی که شما برای اجاره خودروهای شاسی بلند در جزیره کیش می پردازید، متفاوت است. این مبلغ های متفاوت به شرکت اجاره دهنده خودرو و همچنین مدل ماشین اجاره‌ای بستگی دارد. هزینه اجاره خودروهای شاسی بلند از شرکت نوین رنت بین 1.400.000 تا 4 میلیون تومان متغیر است. کمترین مبلغ مربوط به اجاره پایین ترین مدل خودروی شاسی بلند است. اگر هم تصور می‌کنید قدرت پرداخت این مبالغ را برای یک خودروی اجاره‌ای ندارید، می‌توانید سراغ ماشین های اقتصادی بروید.

مقالات مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن