جدیدترین خودروهای قابل اجاره در کیش

اجاره ماشین جدید در کیش
فهرست مطالب

اشتراک گذاری این مقاله

اجاره ماشین جدید در کیش یکی از بهترین انتخاب ها هنگام سفر به این حزیره است. خیلی از این مسافرین علاقمند به گردش با خودروی شخصی در جزیره هستند. اگر شما هم جزو این دسته هستید بهتر است با جدیدترین خودروهای اجاره ای در کیش آشنا شوید.

جدیدترین خودروهای اجاره ای

سفر و گردش در کیش با خودروی شخصی

سفر به جزیره تفریحی و گردشگری کیش از طریق هوا یا دریا امکان‌پذیر است. این جزیره زیبا و نیلگون در موقعیتی بکر و خارق‌العاده قرار دارد و باب طبع گردشگران ایرانی و خارجی است. گردش در جزیره برای مسافرین و گردشگران با وسایل حمل‌ونقل عمومی و خصوصی فراهم است. مسافرین به دلیل هزینه بالای انتقال خودروی شخصی به جزیره ترجیح می‌دهند از امکانات داخلی آن بهره بگیرند. شرکت‌های خدماتی فعال در کیش در خدمت مسافرین عزیر هستند تا سفر لذت‌بخش و خاطره‌انگیزی را برای شما رقم بزنند. شما به کمک امکانات خدماتی و تفریحی این جزیره می‌توانید سفر به کیش با تجربه گردش با خودروی شخصی داشته باشید.

اما این امکان چطور برای شما مهیاست؟ شما می‌توانید خودروهای شخصی را در کیش از موسسات گردشگری خصوصی اجاره کنید. خوشبختانه شرکت‌های خدمات دهنده در این زمینه خودروهای پیشرفته و باکیفیتی به مسافرین کیش عرضه می‌کنند.

نحوه اجاره خودرو در جزیره کیش

اکثر شرکت‌های اجاره دهنده خودرو در کیش به طور رسمی در اینترنت یا فضای مجازی حضور دارند. از این رو شما با مراجعه به سایت‌های مربوط به این شرکت‌های می‌توانید به طور دقیق با نحوه اجاره خودرو در جزیره کیش آشنا شوید. اما به طور خلاصه باید بدانید که برای اجاره ماشین در کیش توسط این شرکت‌ها باید به طور آنلاین یا حضوری رزرو خودرو را انجام دهید. شما باید قبل از سفر تعداد روزهای اجاره خودرو و مدل و شرایط آن را مشخص کنید. سپس با تماس با شرکت موردنظرتان یا مراجعه به سایت آن اقدام به رزرو می‌کنید.

خوردوهای اجاره ی

مدل خودروهای اجاره ای در کیش

یکی از کارهایی که می‌توانید قبل از رزرو خودرو انجام بدهید انتخاب مدل آن است. تنوع بالای مدل خودروهای اجاره‌ای در کیش این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا خودروی دلخواه خودتان را در سفر داشته باشید. اگر به دنبال اجاره خودروهای جدید و مدل روز دنیا هستید، حتما به شرکت اجاره دهنده معتبری مراجعه کنید. اکثر مدل خودروهای اجاره ای در کیش به روز و پیشرفته است. با این حال برخی موسسات رنت کار یا اجاره دهنده خودرو مدل‌های جدیدتری به مسافرین و گردشگران ارائه می‌دهند.

شرکت های اجاره دهنده جدیدترین خودروهای اجاره ای در کیش

یکی از شرکت‌های اجاره دهنده جدیدترین خودروهای اجاره ای در کیش موسسه سام سیر نوین کیش (نوین رنت) است. شرکت نوین رنت یا همان موسسه سام سیر نوین کیش سالهاست که در زمینه اجاره خودرو در جزیره فعالیت می‌کند. نوین رنت دارای عضویت رسمی در مجمع رنت‌کاران منطقه آزاد کیش است. این موسسه به دنبال کسب رضایت تمامی مشتریان خود تنوع قابل قبولی از انواع مدل‌های خودرو را در اخیتار دارد. از طرفی، برای به‌روز شدن با سلیقه مشتری از جدیدترین مدل‌های خودروی اجاره‌ای برای ثبت خاطره خوشی از سفر شما استفاده می‌کند.

دودج چارژر

جدیدترین مدل خودروهای اجاره ای

مجموعه خودروهای اجاره‌ای موسسه نوین رنت شامل تمام انواع مدل‌های خودرو و متناسب با انواع سلیقه‌هاست. از خودروهای مورد علاقه جوانان تا خودروهای مناسب برای خانواده و گروه‌های توریستی در این مجموعه وجود دارد. جدیدترین مدل خودروهای اجاره‌ای نوین رنت را می‌توان اینگونه دسته ‌بندی کرد:

  • جدیدترین خودروهای لوکس و گران قیمت
  • اجاره خودروهای اسپرت
  • اجاره جدیدترین خودروهای SUV
  • جدیدترین خودروهای اقتصادی

این دسته از خودروها سلیقه اکثر مسافرین و گردشگرانی که به جزیره زیبای کیش سفر می‌کنند را دربرمی‌گیرد. احتمالا شما هم می‌توانید خودروهای مورد علاقه خود را از میان این گروه از خودروهای اجاره‌ای پیدا کنید.

جدیدترین خودروهای لوکس و گران قیمت

یکی از جذاب‌ترین انتخاب‌ها برای اجاره خودرو در سفر تفریحی به کیش خودروی لوکس و گران قیمت است. شما حتی‌ می‌توانید مدل‌هایی از خودروهای لوکس مثل خودرو میتسوبیشی را در این جزیره کرایه کنید که هیچ وقت شاید نتوانید تجربه خرید یا مالکیت شخصی آنها را داشته باشید. این مدل‌ها در عین زیبایی و شکوه ظاهری امنیت و راحتی بالایی دارند و لذت سفر را برای شما دوچندان می‌کنند. هزینه اجاره جدیدترین خودروهای لوکس و گران قیمت نسبت به سایر خودروهای اجاره‌ای تقریبا بیشتر است. شرکت نوین رنت برخی از جدیدترین خودروهای اجاره‌ای در کیش مثل کادیلاک سی تی اس 2012 و رنج روور ایووک 2015 را به مشتریان عزیز خود عرضه می‌کند.

اجاره ماشین لوکس

اجاره خودروهای اسپرت

مدل دیگری از اجاره ماشین جدید در کیش، خودروی اسپرت است. این مدل خودرو با ظاهری جذاب و خیره‌کننده باب طبع جوانان و زوج‌های خاص پسند است. خودروهای اسپرت معمولا دو نفره هستند و گنجایش بالایی ندارند. این خودروها از نظر امنیت سفر بسیار عالی و رضایت بخش هستند. از جمله جدیدترین خودروهای اجاره‌ای اسپرت که توسط شرکت‌ نوین رنت به گردشگران اجاره می‌شود عبارتند از:

  • شورولت کامارو 2014
  • دوج شارژر 2011
  • فورد موستانگ 2016

این خودروهای اسپرت دو درب بسیار پرقدرت‌اند و دارای امکاناتی از جمله گیربکس اتومات، کولر، بلوتوس و آکس و یک چمدان در صندوق هستند. اجاره این خودروهای با سقف متحرک در آب و هوای هیمشه آفتابی کیش لذت لمس نسیم دریایی را به شما هدیه می‌دهد.

اجاره خودروی اسپرت

اجاره جدیدترین خودروهای SUV

یکی دیگر از جدیدترین خودروهای اجاره‌ای در کیش مدل SUV یا شاسی بلند است. از آنجایی که این نوع خودرو طرفداران زیادی در کشور ما دارد، مدل های زیادی از آن در شرکت نوین رنت به مسافرین اجاره داده می‌شود. این خودروها برای خانواده‌های ایرانی که قصد سفر به کیش و گردش با خودروی شخصی دارند گزینه بسیار مناسبی است. فضای جادار برای یک خانواده پرجمعیت، کیفیت فنی و قدرت بالا و همچنین احساس امنیت در سفر جزو مزیت‌های خودروهای شاسی بلند است. چند مورد از جدیدترین خودروهای اجاره شاسی بلند در کیش عبارتند از:

  • دودج دورانگو 2015
  • هامر ایچ 3 2009
  • تویوتا فورچونر 2017
  • نیسان ایکس تریل 2015
  • هیونداری سانتافه 2016
  • کیا اسپرتیج 2018 و 2016 و 2015
  • هیوندای توسان 2013 و 2017
  • نیسان جوک 2015

اجاره این خودروهای بزرگ و جادار شرایط ساده و راحتی دارد. با اینکه قیمت اجاره آنها به طور روزانه یا ساعتی از اجاره خودروهای لوکس کمتر است ولی برای برخی از مسافرین ممکن است چندان مقرون‌به‌صرفه نباشد. اگر شما هم جزو افرادی هستید که به فکر هزینه کمتر برای جدیدترین خودروها هستید می‌توانید سراغ خودروهای اقتصادی بروید.

اجاره خودروی شاسی بلند

جدیدترین خودروهای اقتصادی

یکی از بهترین گزینه‌های اجاره ماشین جدید در کیش برای کسانی که نمی‌خواهند هزینه زیادی بپردازند، خودروی اقتصادی است. اجاره این نوع خودروها به شما کمک می‌کند تا در کنار لذت از گردش در جزیره با خودروی شخصی در هزینه‌های سفر هم صرفه‌جویی کنید.

اگر تجربه رانندگی با هیوندا اکسنت یا تجربه رانندگی با کیا ریو را ندارید پیشنهاد میکنیم حتما قبل از اجاره این خودروها این مورد را بررسی کنید، چون در انتخاب خودروهای اقتصادی برای اجاره در کیش کمک بسیار زیادی به شما خواهد کرد.

برخی از جدیدترین خودروهای اقتصادی که در کیش به مسافرین اجاره داده می‌شود شامل هیوندای اکسنت و آلنترا، کیا سراتو، ریو و اپتیما هستند. این خودروها دارای پایین‌ترین میزان هزینه برای اجاره هستند. این خودروها معمولا برای خانواده‌های کم جمعیت یا افرادی مناسب هستند که به تنهایی به کیش سفر می‌کنند.

اگر تعداد افراد خانواده شما بیشت از 5 یا 6 نفر است و به دنبال اجاره خودروی مناسبی هستید، باید خودروهای اتاق بزرگ کرایه کنید.

اجاره ون و خودروهای اتاق بزرگ

خودروهای اتاق بزرگ و جادار برای آن دسته از مسافرینی که به همراه خانواده پرجمعیت خود به کیش سفر می‌کنند بسیار مناسب است. همچنین برای تورهای مسافرتی و گردشگری یا گروه‌هایی که با تعداد زیاد به سفر می‌روند خودروی جادار و بزرگی لازم است. یکی از بهترین مدل‌های خودرو برای این دسته از مسافرین خودروی ون است. حتی این امکان وجود دارد که این نوع خودرو به همراه راننده در اختیار شما قرار بگیرد. در حال حاضر اجاره ون در جزیره کیش توسط تمام شرکت‌های رنت کار انجام نمی‌شود. ولی رانندگان شخصی به طور خصوصی در این زمینه خدمات ارائه می‌دهند.

خودروی اتاق بزرگ دیگری که هم جادار است و همچنین ظاهری لوکس و مجلل دارد، خودروی لیموزین است. شما می‌توانید این مدل خودرو را از شرکت نوین رنت به طور روزانه یا ساعتی اجاره کنید. فقط باید شرایط مربوط به اجاره این نوع خودروها را در سایت این شرکت مطالعه کنید.

اجاره ون در کیش

شرایط اجاره خودرو

شرکت نوین رنت همانند سایر موسسات رنت کار فعالیت رسمی و قانونی در زمینه اجاره ماشین جدید در کیش دارد. این شرکت مطابق با ضوابط تعیین شده توسط مجمع رنت‌کاران منطقه آزاد فعالیت می‌کند. از این رو، اجاره خودرو از این شرکت دارای شرایط خاصی است. شما باید مدارک و صلاحیت‌های لازم برای اجاره خودرو را داشته باشید.

از جمله مدارک موردنیاز برای این کار گواهینامه رانندگی و کارت شناسایی است. شما در ابتدای رزرو خودرو یا تحویل آن قراردادی رسمی با شرکت امضاء خواهید کرد. بر طبق این قرارداد متعهد به اجرای قوانین آن می‌کنید. مبلغی از شما به عنوان تضمین از سوی شرکت دریافت می‌شود. این مبلغ در ازای تخلف احتمالی یا صدمه و آسیب به خودرو است. اگر هیچ تخلفی صورت نگیرد، مبلغ ضمانت در زمان تحویل خودرو به شرکت به شما پس داده می‌شود.

شرایط اجاره خودرو

هزینه اجاره جدیدترین خودروها در کیش

نرخ مربوط به هزینه اجاره ماشین جدید در کیش برای تمامی شرکت‌های اجاره‌دهنده یکسان است. هزینه اجاره خودرو به مدل آن و مدت زمانی که آن را اجاره می‌کنید بستگی دارد. هزینه اجاره خودروهای لوکس بالاترین رقم و بیش از 5 میلیون به طور روزانه است.

این مبلغ برای خودروهای اسپرت بین 2 تا 5 میلیون و برای خودروهای شاسی بلند یک تا 4 میلیون تومان است. خودروهای اقتصادی با میانگین هزینه اجاره زیر یک میلیون تومان کمترین نرخ کرایه را دارند. این هزینه‌ها ممکن است متناسب با شرایط اقتصادی کمی تغییر کند.

اگر تصمیم قطعی برای اجاره خودرو در جزیره کیش را دارید، می‌توانید از هزینه دقیق اجاره خودروهای مختلف در سایت رسمی نوین رنت مطلع شوید. شما می‌توانید در این سایت رزرو خودرو را به صورت آنلاین هم انجام دهید.

 

مقالات مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن