تفریحات شبانه کیش

تفریحات شبانه کیش
فهرست مطالب

اشتراک گذاری این مقاله

تفریحات شبانه کیش

شب­های کیش، فرصتی برای تفریحات به یاد ماندنی شبانه

جزیره کیش، به دلیل داشتن سرگرمی‌های فراوان یکی از قطب­های اصلی گردشگری ایران به حساب می‌آید. اگر قصد دارید به این شهرسفر کنید، بهتر است بدانید که می­توانید از تک ­تک ثانیه ­های حضور در کیش لذت ببرید. در کنار تفریحات روزانه، تفریحات جذابی برای مسافرانی که به شبگردی در جزیره علاقه­ دارند، تدارک دیده شده است که موجب شادی و آرامش آن­ها خواهد شد. در این مقاله، لیستی از بهترین تفریحات شبانه کیش را برای شما آماده کرده­ایم. تا انتهای آن با ما همراه باشید!

1. بولینگ مریم

در میان کلوب­های ورزشی مختلف، بولینگ مریم معروف‌ترین مجموعه تفریحی کیش به حساب می‌آید. مجموعه تفریحی مریم در نزدیکی اسکله واقع شده و گردشگران را پیش از سوار شدن به کشتی، با تفریح‌های هیجان‌انگیز و مهیج سرگرم می‌کنند. در این مکان علاوه بر بولینگ امکاناتی همچون انواع بازی ‌های کامپیوتری، بیلیارد، بدنسازی، سونا و جکوزی برای سرگرمی بیشتر مسافران ساخته شده‌اند. بولینگ مریم یکی از سرگرم­کننده­ترین و جذاب­ترین تفریحات شبانه کیش است.

بولینگ مریم کیش

2. شام روی کشتی

یکی از لذت­بخش‌ترین تفریحات شبانه کیش، کشتی سواری در شب است که خاطره‌ای بی نظیر را برای شما خلق خواهد کرد. همه­روزه، حدود ساعت 7 شب و پس از غروب مردم در کنار اسکله منتظر می‌مانند تا با کشتی­های تفریحی به میان آب‌های نیلگون خلیج فارس بروند. برنامه‌های مختلفی روی کشتی اجرا می‌شوند که از جمله این برنامه­ها؛ گشت بر آب دریا، صرف شام، برگزاری مسابقه، اجرای موسیقی زنده یا برنامه طنز می‌شود. کشتی دنا، کشتی سیمرغ، کشتی نوید دریا، کشتی آرتمیس و کشتی ستاره دریایی از جمله بهترین کشتی­های تفریحی کیش به حساب می‌آیند.

3. جُنگ­های شبانه

جُنگ­های شبانه کیش یا همان شوهای شبانه، هر شب معمولاً از ساعت 9 شب شروع می‌شوند و تا نیمه شب ادامه دارند. این جنگ‌ها بیشتر در سالن‌های مخصوص یا کشتی‌ها برگزار می­شوند و می­تواند برای بسیاری از افراد جالب و سرگرم­کننده باشد. جنگ شبانه بیست شو، جنگ شبانه ستارگان رنگارنگ، جنگ شبانه شادی شو و جنگ شبانه دینامیت شو از مهم­ترین و معروف­ترین شوهای شبانه کیش هستند. از دیگر تفریحات شبانه کیش می­توان به؛ بازدید از دلفین‌ها و شوی سیرک در پارک دلفین­ها، اجرای حرکات آکروباتیک و دیدن اجراهای استندآپ کمدی اشاره کرد.

4. قدم زدن شبانه در ساحل

بدون تردید زیباترین و آرامش‌بخش‌ترین شب­گردی کیش، قدم زدن در امتداد ساحلی است. با قدم زدن در ساحل کیش از منظره‌ی زیبای تاریکی شب و خروش موج­ها دیدن کنید. با راه رفتن روی ماسه­ها، زمانی که هوا تاریک و همه جا غرق سکوت است، آرامشی وصف نشدنی تمام وجودتان را فرا می‌گیرد. شاید هم پس از قدم زدن، وسوسه شدید و تا صبح کنار ساحل و در آلاچیق­ها نشستید تا طلوع خورشید کنار دریا را از نزدیک ببینید.

تفریحات شبانه کیش

5. رستوران­گردی در تفریحات شبانه کیش

اگر می­خواهید شامتان را در یک فضای زیبا، همراه با موسیقی زنده، میل کنید و شبی رویایی را برای خودتان و همراهانتان بسازید، پیشنهاد می­کنیم که به رستوران­های معروف کیش سر بزنید. جزیره کیش رستوران­های موزیکال زیادی دارد که قیمت غذا در کیش و در این رستورانها بسیار مناسب یک تفریح ارزان شبانه است، بهترین غذاهای دریایی و ایرانی را ارائه می‌دهند. مشهورترین رستوران­های دارای موسیقی زنده کیش عبارتند از: رستوران پدیده شاندیز، رستوران شاندیز وی آی پی، رستوران کرال، رستوران میرمهنا و … که آن­ها را در مقاله­ای جدا کاملاً به شما معرفی کرده­ایم.

6. پاساژ گردی و خرید در تفریحات شبانه کیش

خرید کردن و پاساژ گردی یکی از اصلی­ترین فعالیت‌ها و تفریحاتی است که گردشگرانی که به جزیره کیش سفر می­کنند، هرگز از آن غافل نمی‌شوند. معمولاً به دلیل اینکه در صبح و ظهر، آب و هوای جزیره گرم و شرجی است بسیاری از مسافران، برای فرار از گرما در این ساعت­ها پاساژگردی می­کنند. ولی پاساژگردی در شب، حس متفاوتی دارد که حتماً پیشنهاد می‌کنیم برای تجربه آن، در شب سری به مراکز خرید کیش بزنید. شما می­توانید از قدم زدن در زیر نور مراکز خریدی که همه جا را روشن کرده است، لذت ببرید و حتی در فضای باز و کافی شاپ­های اطراف، با خوردن بستنی و تنقلات حس و حالتان را تغییر دهید.

7. غروب هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش یکی از عجیب­ترین هتل­های ایران است. دلیل عجیب بودن آن، این است که این هتل بر روی دریا ساخته شده و کف آن از شیشه است. اگر دوست دارید سفری آرام همراه با منظره­ی دریا و غروب خورشید را در کیش تجربه کنید، هتل ترنج می­تواند بهترین گزینه ممکن برای شما باشد. هتل ترنج کیش، در یکی از بکرترین سواحل کیش واقع شده است که شما را از هر گونه شلوغی شهر دور می­کند. در شب­های آرام و زیبای این هتل با مناظر فوق­العاده اطرافش، می­تواند یک تجربه استثنایی برای شما باشد.

هتل ترنج کیش

8. کشتی یونانی در غروب

یکی از مشهورترین و پربازدیدترین تفریحات شبانه کیش، کشتی یونانی است. این کشتی که توسط ویلیام همیلتون در بندر گلاسکو در اسکاتلند ساخته‌ شده است، در سال 1345 در ساحل کیش در روستای باغو گیر کرد. کشتی یونانی که نماد جزیره کیش است، یکی از جذاب­ترین دیدنی­های کیش در هنگام غروب آفتاب است. بدون اغراق می‌توان گفت اگر خود را در هنگام غروب آفتاب به کشتی یونانی برسانید، شاهد یکی از زیباترین مناظر کیش خواهید بود.

آدرس کشتی یونانی: استان هرمزگان، جنوب غربی جزیره، خیابان غروب، میدان غروب، پارک ساحلی کشتی یونانی

کشتی یونانی کیش

7. پارک آبشار کیش

اگر در میان خرید و گشت و گذارهایتان در بازارهای کیش، دلتان خواست که مدتی در جایی بنشینید و استراحت کنید، پارک آبشار یکی از بهترین مکان­های دیدنی در کیش است. پارک آبشار همانطور که از اسمش پیداست، با آبشارهای پلکانی و آبنماهای بسیار زیبا تزئین شده است.

آدرس پارک آبشار کیش : خیابان فردوسی، رو به روی پارک هنگام

8. درخت سبز کیش

در فصل بهار که هوا مطبوع است، می­توانید از مجموعه درخت سبز کیش دیدن کنید. درخت سبز، گونه­ای گیاهی با تنه­ای منشعب از شاخه­های تو در تو است که هر کدامشان، بعد از بیرون آمدن از خاک، دوباره در دل خاک نشسته­اند. در شمال جزیره درخت سبز یا درخت انجیر معابد زیادی به چشم می­خورد و به خصوص در دره پرتغالی­ها فراوان است. مجموعه­ای به نام درخت سبز پیرامون یکی از قدیمی­ترین درختان انجیر معابد در کیش که احتمالاً عمری 600 ساله دارد، احداث شده که از مهم­ترین جاذبه­های گردشگری کیش است. مردم کیش این درخت را خوش­یمن می­دانند و بعضی­ها از آن حاجت می­گیرند.

آدرس مجموعه درخت سبز کیش: جزيره كيش، مجموعه درخت سبز

9. شبگردی در اسکله کیش

اسکله کیش نیز یکی دیگر از جاذبه­های گردشگری این جزیره است که در هر ساعتی گردشگران در حال قدم زدن و لذت بردن در آن هستند. اسکله کیش 437 متر طول دارد و یکی از بهترین مکان‌ها برای شبگردی در کیش است. می­توانید در اسکله در زیر نور ماه قدم بزنید یا از امکاناتی مانند سینما ۴ بعدی، باشگاه بولینگ، بالن سواری و دوچرخه سواری استفاده کنید تا از تک تک ثانیه‌های حضور در کیش لذت ببرند.

در پایان

اگر برای تفریحات شبانه در کیش، در فکر پیدا کردن شرکت مناسبی هستید که بتوانید از آن­جا ماشین اجاره کنید، به شما پیشنهاد می­کنیم که از خدمات شرکت سام سیر نوین کیش استفاده کنید. با استفاده از خدمات این شرکت که در زمینه اجاره خودرو در کیش فعال است، می­توانید خاطره بهتری را از سفر کیش برای خودتان و همراهانتان بسازید.

مقالات مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن