اجاره کیا اسپرتیج پرتقالی 2015 در کیش

ویژگی هایی که کیا اسپرتیج 2015 را مناسب سفر به کیش می کند

مقدمه

جزیره کیش یکی از چهار منطقه در جهان می باشد که درصد اکسیژن خالص آن بیشتر از مناطق دیگر است. این جزیره زیبا آرامش بسیار عمیقی دارد. وجود سکوت و آرامشی که در این جزیره زیبا حاکم می باشد باعث شده تا عده زیادی از افرادی که به این جزیره سفر می کنند، از سفر خود رضایت کامل را داشته باشند و برای سفر های بعدی خود نیز این جزیره را در اولویت قرار دهند. به طوری که گفته می شود که افراد زیادی، پس از گردش در جزیره چندان احساس خستگی نخواهند کرد. توجه داشته باشید برای سفر به جزیره زیبای کیش ابتدا وسیله نقلیه ای مناسب تهیه کنید. اگر به دنبال اجاره خودرو در کیش هستید توجه داشته باشید که خودروی مورد نظر باید از هر جهت مناسب رفت و آمد ها و طبیعت گردی هاتان باشد و شما را در این سفر به خوبی همراهی کند.

ویژگی های کیا اسپرتیج پرتقالی 2015

این خودرو با توجه به قدرت بالای موتور همچنین سرعت شتاب بالا مورد توجه شمار زیادی از افراد به خصوص افراد علاقه مند به سرعت و کیفیت قرار گرفته است. به طور میانگین شتاب 0 تا100 این خودرو 9.8 ثانیه می باشد. مصرف سوخت پایین و استاندارد نیز از دیگر مزایای کیا اسپرتیج است علاوه بر این سیستم آلایندگی این خودرو نیز یورو 4 بوده و برای دوستداران طبیعت نیز خودرویی مناسب می باشد. پس اگر به دنبال خودرویی کم مصرف و استاندارد برای گردش در طبیعت زیبای کیش هستید این خودرو گزینه مناسبی می باشد. همچنین ویژگی هایی همچون سیستم اتوماتیک کنترل ترمز در سراشیبی (DBC) و سیستم کنترل ایستایی در سربالایی ها، سقف پانوراما، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، دوربین دید عقب و بسیاری دیگر از امکانات رفاهی این خودرو از دیگر دلایل محبوبیت کیا اسپرتیج 2015 می باشد.

2 دیدگاه دربارهٔ «اجاره کیا اسپرتیج پرتقالی 2015 در کیش»

  1. سلام وقتتون بخیر
    چه مدارکی برایه رنت
    لازم هست
    ممنون و سپاس

    1. با سلام
      ۱.به همراه داشتن اصل گواهینامه رانندگی
      ۲. جهت ضمانت سپردن مبلغ ۳۰.۰۰۰.۰۰۰ الی ۵۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال بسته به نوع خودرو درخواستی ( مبلغ فوق پس از تحویل خودرو به شرکت به مستاجر عودت داده می شود )
      ۳. مبلغ ۳.۰۰۰.۰۰۰ ریال بابت ضمانت خلافی به مدت ۳۰ روز کاری نزد شرکت به امانت باقی خواهد ماند و چنانچه خودرو در مدت اجاره فاقد خلافی(قابل استعلام آنلاین توسط مستاجر) باشد مبلغ مستاجر عودت داده خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن