لذت رانندگی با کیا سراتو در جزیره کیش

اجاره کیا سراتو در کیش
فهرست مطالب

اشتراک گذاری این مقاله

اجاره کیا سراتو در کیش

امکانات و وسیله سفر بخش مهمی از لذت مسافرت را رقم می‌زنند. وسیله سفر باید مطمئن و راحت باشد. سفر با یک خودروی امن و راحت خاطرات شیرینی را برای شما ثبت می‌کند. کیا سراتو یکی از این خودروهای امن و مطمئن است که همراه خوبی می‌تواند در سفر باشد. رانندگی با این خودرو به‌خصوص در مکان‌های تفریحی مثل کیش حس دل‌انگیزی دارد. شرکت‌های رنت کار لذت رانندگی با کیا سراتو در جزیره کیش را برای شما رقم خواهند زد.

لذت رانندگی با کیا سراتو 2018

آشنایی با خودروی کیا سراتو

خودروی کیا سراتو یکی از محصولات شرکت خودرویی کیا موتورز کره است. این سدان کوچک با نام کیا فورته یا اسپکترا هم شناخته می‌شود. سراتو یک سدان کوچک شهری است که از سال 2003 وارد خط تولید شرکت کیاموتورز شده و از سال 2013 به بعد، نسل سوم آن به بازار عرضه شده است. ابعاد و اندازه این خودرو مشابه هیوندای النترا است و یک اتومبیل خانوادگی به شمار می‌آید. این خودروی زیبا با طراحی منحصربفرد بدنه، کشیدگی چراغ‌های جلو و چراغ‌های لوزی شکل مه شکن ظاهری جذاب دارد.

مشخصات فنی کیا سراتو 2018

خودروی کیا سراتو با اینکه ماشینی بسیار پیشرفته یا گران قیمت نیست ولی از نظر فنی نمره قابل قبولی دارد. این ماشین مدرن و زیبا حداقل امکانات و ویژگی‌هایی استاندارد یک خودروی پیشرفته را دارا است. کیا سراتو 2018 یکی از مدل‌های جذاب نسل سوم سراتو است که آپشن‌های به‌روز و پیشرفته‌ای در بین خودروهای اقتصادی دارد. از جمله مشخصات فنی کیا سراتو 2018 عبارتند از:

  • سرعت و شتاب خودرو
  • قدرت موتور
  • ایمنی کیا سراتو

این مشخصات فنی به طور کلی و فارغ از مدل سراتو است. کیا سراتو در چهار تیپ پایه LX، تیپ S، تیپ EX و تیپ SX به بازار عرضه می‌شود که هر کدام ویژگی‌های فنی خاص خودشان را دارند.

سرعت و شتاب

صفر تا صد کیا سراتو 9 ثانیه است. این خودرو حداکثر با سرعت 196 کیلومتر بر ساعت می‌تواند حرکت کند. البته این سرعت و شتابه بستگی به مدل و تیپ سراتو دارد. در مدل 4 سیلندر 1.6 لیتری، صفر تا صد خودرو تنها 7 ثانیه است و حداکثر سرعت 225 کیلومتر بر ساعت را هم می‌توانید در رانندگی با سراتو تجربه کنید.

سرعت و شتاب کیا سراتو

قدرت موتور

کیا سراتو بسته به مدل و تیپ دارای موتور 4 سیلندر با ظرفیت های 1.6 تا لیتری است. موتور 2 لیتری قدرتی برابر با 147 اسب بخار در دور موتور 6.200 دارد. این نیروی موتور توسط جعبه دنده 6 سرعته به خودرو منتقل می‌شود.

ایمنی کیا سراتو

کیا سراتو با اینکه خودرویی جمع و جور و شهری است ولی از ایمنی بالایی برخوردار است. این خودرو با برخورداری از 6 کیسه هوا و امکانات پیشرفته جزو خودروهای ایمن به شمار می‌آید. برخی از این امکانات عبارتند از:

  • ترمزهای ضد قفل در هر چهار چرخ
  • سیستم کنترل حرکت در سراشیبی (HSA)
  • سیستم کنترل پایداری الکتریکی (ESC)
  • سیستم کنترل کشش
  • سیستم نمایش باد تایرها

کیا سراتو در بخش ایمنی عنوان عالی را از سازمان NHTSA دریافت کرده است. امتیاز این خودرو در ارزیابی NHTSA عدد 4.5 از 5 است و در تمامی آزمون‌های رانندگی هم عنوان خوب را دریافت کرده است. این خودرو علاوه بر تجهیزات فنی استاندارد و مناسب از امکانات و آپشن های کاملی هم برخوردار است.

امکانات و آپشن های سراتو 2018

هر خودرویی به غیر از تجهیزات فنی و اصلی دارای امکانات جانبی و آپشن‌های تکمیلی است. این امکانات آسایش راننده و سرنشینان خودرو را فراهم می‌کنند. کیا سراتو 2018 هم مثل خیلی از خودروهای ایمن و پیش رفته از امکانات و آپشن‌های زیادی برخوردار است. بخش زیادی از امکانات و آپشن‌های سراتو در تمامی مدل‌ها وجود دارد و برخی دیگر سفارشی است و تنها در مدل‌های خاصی موجود است. بیشتر امکاناتی که سراتو 2018 دارد مربوط به کابین و داخل خودر است.

تجهیزات داخل خودرو

تجهیزات داخل خودرو

کابین و داشبورد سراتو بسیار شیک و مدرن طراحی شده است. این بخش از موادی با کیفیت و استاندارد ساخته شده و حس خوبی به راننده و سرنشینان منتقل می‌کند. صندلی‌های چرم و باکیفیت حس راحتی و آسایش را در سفر به شما هدیه می‌کند. طراحی استاندارد و دقیق صندلی‌ها اجازه نمی‌دهد که در مسیرهای ناهموار و پرپیچ و خم تکان‌های شدید را حس کنید. امکانات دیگر کیا سراتو عبارتند از:

  • صفحه نمایش TFT
  • سیستم صوتی 6 اسپیکر و هندزفری
  • سیستم تهویه دوگانه
  • مجهز به دریچه تهویه عقب
  • آینه و شیشه های برقی
  • مجهز به چراغ های دی لایت و اتولایت
  • سیستم کنترل سرعت روی فرمان

این موارد تنها بخشی از امکانات و تجهیزات رفاهی خودروی کیا سراتو هستند. در تیپ‌های پیشرفته می‌توانید آپشن‌های سفارشی هم داشته باشید. انتخاب چنین خودرویی با این همه امکانات برای سفر و گردش راحتی و آسایش شما و سرنشینان را تضمین می‌کند. به‌خصوص زمانی که خودروی شخصی‌تان در دسترس نباشد و مجبور به اجاره خودرو باشید.

اجاره انواع خودروها برای گشت و گذار در جزیره کیش

جزیره کیش یکی از مناطق زیبای گردشگردی و توریستی در جنوب ایران است. این جزیره در کنار تمام زیبایی‌ها و جاذبه‌های گردشگری از امکانات رفاهی فوق‌العاده‌ای هم برخوردار است. برای کسانی که به این جزیره سفر می‌کنند و خودروی شخصی به همراه ندارند، شرکت‌های خدماتی وسایل رفاهی مناسبی را ارائه می‌کنند. یکی از مهم‌ترین وسایل رفاهی در سفر خودروی شخصی است که آن هم در جزیره کیش پیدا می‌شود. شما می‌توانید با اجاره خودروهای سواری در کیش، با خیالی راحت به گشت‌وگذار در گوشه و کنار آن بپردازید. خدمات مربوط به اجاره انواع خودروها برای گشت و گذار در جزیره کیش توسط شرکت‌های اجاره دهنده خودرو یا رنت کار ارائه می‌شود.

اجاره انواع خودروها در جزیره کیش

شرکت های رنت کار

اکثر مسافرین و گردشگرانی که به جزیره کیش سفر می‌کنند به دلایل متعدد نمی‌توانند خودروی شخصی خود را به همراه بیاورند. داشتن خودروی شخصی در سفر لذت گشت و گذار به‌خصوص به همراه خانواده را بیشتر می‌کند. البته سیستم حمل و نقل در جزیره کیش بسیار عالی و تمام وقت در خدمت مسافرین است. با این حال، برخی همچنان علاقه به رانندگی و گشت‌زنی در جزیره با خودروی دربست دارند. شرکت های رنت کار در این جزیره به این دسته از افراد خدمات مناسبی ارائه می‌کنند. این شرکت‌ها مدل‌های مختلفی از خودروهای پیشرفته و زیبا را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند تا خاطرات جذاب‌تری از سفر به کیش برای آنها خلق کنند.

اجاره خودروهای اقتصادی

سفر به کیش و اقامت در این جزیره در مقایسه با جزایر توریستی در کشورهای خارجی بسیار خوش قیمت و مقرون به صرفه است. با این حال، سفر به این جزیره نسبت به خیلی از مناطق تفریحی دیگر در کشور عزیزمان هزینه بالاتری دارد. اجاره خودروهای لوکس و مدرن هم در این جزیره گران قیمت هستند. با این وجود، شرکت‌های رنت کار به این مسئله فکر کرده‌اند تا افرادی که راضی به پرداخت قیمت بالا برای اجاره خودرو نیستند هم از امکانات بهره ببرند. موسسه سام سیر نوین کیش یا نوین رنت جزو شرکت‌هایی است که ماشین‌های اقتصادی اجاره می‌دهد. اجاره خودروهای اقتصادی در کیش در مقایسه با خودروهای لوکس، اسپرت و شاسی بلند کم هزینه تر است. برخی از مدل‌های اقتصادی در شرکت نوین رنت عبارتند از:

  • هیوندای النترا
  • هیوندای اکسنت 2017
  • کیا اپتیما 2018
  • کیا ریو 2018
  • کیا سراتو 2018

اجاره خودروهای اقتصادی

گشت و گذار در جزیره کیش با کیا سراتو 2018

برای علاقمندان خودروی کیا سراتو 2018، نوین رنت خدمات ویژه‌ای ارائه می‌دهد. شما می‌توانید لذت رانندگی با کیا سراتو در کیش را در تمام روزهایی که در این جزیره هستید، تجربه کنید. این خودروی ایمن و راحت با تمامی امکانات و باک پر در اختیار شما قرار می‌گیرد تا یک سفر رویایی را برای خود رقم بزنید.

هزینه اجاره یک روزه کیا سراتو در کیش

از آنجایی که سراتو جزو ماشین های اقتصادی است، هزینه زیادی بابت اجاره پرداخت نخواهید کرد. در مقایسه با هزینه‌های چند میلیونی برای اجاره خودروهای لوکس و اسپرت، مبلغی کمتر از یک میلیون تومان برای اجاره این خودرو کافیست. این مبلغ در مقایسه با هزینه‌هایی که برای سفر و اقامت در جزیره می‌پردازید، ناچیز است.

نحوه اجاره کیا سراتو 2018 در کیش

اگر علاقمند به اجاره خودروی کیا سراتو 2018 و رانندگی با آن در جزیره کیش هستید، باید ابتدا آن را از نوین رنت اجاره کنید. اجاره خودرو از نوین رنت شرایط چندان سختی ندارد. کافیست مدارک لازم مثل کارت شناسایی و گواهینامه داشته باشید و شرایط و قوانین قرارداد اجاره را مطالعه کنید. قرارداد اجاره شامل قوانین رسمی منطقه آزاد کیش برای اجاره خودرو و همچنین قوانین رانندگی در این جزیره است. برای انجام این کارها ضرورتی ندارد که بعد از سفر و به صورت حضوری به شرکت مراجعه کنید. شما می‌توانید قبل از سفر هم اقدام به رزرو و اجاره خودروی دلخواه خود کنید.

ماشین-سراتو-کیش

اجاره کیا سراتو در کیش به صورت آنلاین

در دهکده جهانی امروز خدمات اینترنتی جزو اولویت‌های اصلی هر شرکت خدماتی است. خوشبختانه شرکت نوین رنت هم از این قافله عقب نمانده و خدمات مجازی مناسبی به مسافرین می‌دهد. شما می‌توانید از این خدمات اینترنتی بهره برده و قبل از سفر اقدام به اجاره خودرو کنید. برای این کار به سایت رسمی نوین رنت مراجعه کرده و رزرو آنلاین انجام دهید. با این کار می‌توانید خودروی دل‌خواهتان را حتی در فرودگاه و با خدمات ویژه تحویل بگیرید.

مقالات مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن