تجربه رانندگی با کیا ریو 2018

بررسی کیا ریو 2018
فهرست مطالب

اشتراک گذاری این مقاله

بررسی کیا ریو 2018بررسی کیا ریو 2018بدون شک هر یک از مسافران جزیره زیبای کیش، به فکر اجاره یک خودرو اقتصادی افتاده اند. چرا که اجاره و رنت یک خودرو در جزیره کیش تصمیمی بسیار اقتصادی است که به شما در کم شدن هزینه های تاکسی کمک بسیار می کند. نوین رنت برای از بین بردن این مخارج اضافی، کرایه خودروهای اقتصادی را به مسافران پیشنهاد می کند. در این مقاله به بررسی کیا ریو 2018  یکی از خودروهای اقتصادی نوین رنت می پردازیم که تجربه بی نظیر رانندگی با یک خودروی اتومات را رقم می زند.

اگر مایل به اجاره این خودرو در کیش هستید، با ما همراه باشید تا به بررسی کیا ریو 2018 بپردازیم.

نگاهی اجمالی به این خودرو

کیا ریو 2018 از آن جایی که خودروهای فیس لیفت در کشور زیاد دیده می شود، برای ایرانیان اتومبیلی آشنا به حساب می آید. این خودرو ساخت کمپانی کره ای کیا است که خط تولید آن از سال 2000 آغاز شده است و تا امروز در چهار نسل به خیابان های ایران و جهان راه یافته و به عنوان یکی از 20 خودرو پرفروش محصولات کیا در بازارهای بین المللی شناخته می شود.

کیا ریو 2018، با ظاهری زیبا

از آن جایی که این خودروی فوق العاده از طراحی خارجی بسیار جذابی برخوردار است، نمره 5 از 10 در بازارهای جهانی را کسب کرده است. ریو 2018 جزو زیباترین خودروهای کیا به حساب می آید که مورد پسند اغلب افراد قرار می گیرد.

چراغ هایی با ابعاد بزرگ و بیرون آمده، این خودرو را مشابه خودروهای رده بالای آمریکایی کرده است که در صورت حذف لوگو و آرم، به سختی می توان آن را تشخیص داد. در حالت کلی، خودرو کیا ریو 2018 ظاهری بسیار جا افتاده تر دارد و نمی توان گفت این خودرو کلاسیک است یا مسابقه ای. از این رو مورد پسند افراد با سن های متفاوت از جوان تا مسن می باشد. از طرفی به دلیل زیبایی که دارد، در جزیره کیش به وفور می توانید آن را در خیابان ها ببینید.

کابین راحت کیا ریو 2018

بازتابی از طراحی های بهترین خودروها را می توانید در طراحی داخلی این خودرو مشاهده کنید. یکی از عناصری که به محض نشستن در ماشین به چشم می خورد، نمایشگر لمسی 7  اینچی آن است که روی داشبورد قرار دارد. از آن جایی که این خودرو جزو خودروهای اقتصادی می باشد، وجود این نمایشگر و امکانات بی نظیری که دارد، تقریبا دور از انتظار به شمار می رود. امکانات بی نظیر این خودرو شامل دکمه هایی بر روی فرمان، سیستم تهویه فوق العاده قوی و … می باشند.

وجود  روکش های چرمی دو رنگ در خودرو کیا ریو 2018 ، باعث می شود این خودرو بسیار لوکس به نظر برسد. علاوه بر صندلی ها برخی از قسمت های خودرو همچون اهرم دنده نیز دارای پوشش هستند. به کار رفتن روکش های چرمی تیره، باعث می شود این خودرو همه پسند باشد و مورد توجه جوانان و افراد مسن تر قرار گیرد.

بررسی کیا ریو 2018

از آن جایی که فضای داخلی این خودرو جادار نیست، بهتر است دو سرنشین جلو به همراه دو سرنشین عقب سوار شوند تا راحتی برای همه افراد فراهم گردد.

تکنولوژی و ارتباطات

برخلاف قیمت پایین اجاره این خودرو و چیزی که از آن انتطار می رود، کیا ریو 2018 از امکانات ارتباطی فوق العاده ای برخوردار است.  برخی از تکنولوژی های این خودرو عبارتند از:

  • دارای سیستم اینفوتینمنت که از اندروید اوتو و اپل کارپلی پشتیبانی می کند
  • برخورداری از یک نمایشگر 7 اینچی لمسی
  • قابلیت نقشه خوانی که به شما در پیدا کردن راه ها و اماکن دیدنی کیش کمک می کند.
  • پشتیبانی از بلوتوث
  • دارای دو پورت USB و برخورداری از قابلیت شارژ و یا اتصال کابلی تلفن همراه
  • وجود دکمه های کنترل کننده بر روی فرمان که به شما امکان کنترل راحت موسیقی دلخواه را می دهد.
  • کنترل کروز کنترل و نمایشگر از طریق دکمه های فرمان

بررسی کیا ریو 2018

عملکرد فنی و هندلینگ ریو 2018

اساس طراحی کیا ریو 2018 برای راحتی و سواری نرم است. از این رو سرنشینان با آرامش خاطر می توانند در این خودرو نشسته و از مسیر لذت ببرند.

کیا ریو 2018 دارای یک موتور 1.6 لیتری است که توانایی تولید 130 اسب بخار قدرت و 161 نیوتن متر گشتاور را دارد.  گیربکس این خودرو شش سرعته است که امکان رانندگی با سرعت بالاتر را هم فراهم می کند.

این خودرو از نظر تجهیزات ایمنی دارای قابلیت هایی است که هم رده های آن برخوردار نیستند. از جمله این امکانات می توان به ترمز اضطراری خودکار و اخطار برخورد از جلو در نسخه EX اشاره نمود.

بررسی کیا ریو 2018

دیگر تجهیزات این خودرو عبارتند از:

  • ترمزهای ضد بلوکه
  • مجموعه ای کامل از ایربگ ها
  • مصرف سوخت بسیار پایین
  • وزنی کم

خودرو کیا ریو 2018 را از کجا اجاره کنیم؟

شرکت سام سیر نوین کیش با بیش از ۱۰ سال سابقه در جزیره زیبای کیش آماده ی ارائه خدمات اجاره خودروهای متنوع به هموطنان عزیز می‌باشد. سام سیر نوین کیش بیش از 25 خودرو در قیمت های متفاوت در اختیار دارد که در 5 دسته بسته به خواسته ی شما تقسیم بندی شده اند. برای اجاره کیا ریو 2018 در کیش که یکی از خودرو های دسته بندی های اقتصادی است میتوانید از طریق نوین رنت اقدام کنید.

و در آخر باید بگوییم پیش از اجاره هر خودرویی در جزیره زیبای کیش، سعی کنید قوانین و مقررات رانندگی در آن جا را به خوبی مطالعه نمایید. چرا که قوانین راهنمایی و رانندگی در این جزیره تا حدودی با سایر شهرهای ایران تفاوت دارد و در صورت رعایت نکردن آن ها ممکن است جریمه شوید.

مقالات مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن