اجاره خودرو از دیوار کیش

اجاره خودرو در دیوار کیش
فهرست مطالب

اشتراک گذاری این مقاله

اجاره خودرو از دیوار | خطرات احتمالی اجاره خودرو از سایت‌های ‌نامعتبر

ریسک بالای اجاره خودرو از دیوار و مراکز نامعتبر

اگر قصد مسافرت به جاهای دیدنی ایران را دارید تا از جاذبه‌های ‌طبیعی و تاریخی آن‌ها لذت ببرید، احتمالا به دنبال اجاره خودروی مناسب در کیش هم هستید. یا ممکن است به هر دلیل در تهران یا سایر شهرهای بزرگ نیاز به اجاره ساعتی یا روزانه خودروهای عادی یا لوکس را داشته باشید. اگرچه استفاده از خودروهای مناسب می‌‌‌تواند لذت گشت‌وگذار را برای شما دوچندان کند، اما آنچه اهمیت زیادی دارد این است که خودروی مورد علاقه خود را از شرکتی مطمئن اجاره کنید و به سایت‌ها و اشخاص ‌نامعتبر به‌هیچ‌وجه اعتماد نکنید.

چرا که در این صورت ممکن است هزینه‌های ‌سنگینی را بابت خسارت‌های ‌احتمالی بعدی بپردازید. در این مطلب با مخاطرات اجاره خودرو از دیوار و اشخاص یا حتی شرکت‌های ‌نامعتبر و مشکلات اجاره ماشین در کیش در این حوزه آشنا می‌‌‌شوید.

خطرات اجاره خودرو از دیوار و شرکت‌های ‌نامعتبر

در اجاره خودرو باید نکات متعددی را مد نظر قرار دهید و سهل‌انگاری در این مورد، می‌‌‌تواند به شما خسارت‌های ‌فراوانی تحمیل کند. به‌علاوه، هرگونه اختلاف با طرف اجاره‌دهنده خودرو، ممکن است منجر به شکایت و مشکلات قضایی شود و به دردسر بیفتید. در ادامه درباره رایج‌ترین خطرات اجاره خودرو صحبت می‌‌‌کنیم.

پرداخت هزینه اضافی

شرکت‌های ‌معتبر اجاره خودرو، تمام هزینه‌های ‌اجاره را به‌صورت شفاف به مشتری اعلام می‌‌‌کنند و آن را طبق همان تعرفه از پیش اعلام‌شده، دریافت می‌‌‌کنند. اما در صورت اجاره خودرو از طریق دیوار و شرکت‌های ‌فاقد مجوز، ممکن است مجبور شوید هزینه‌های ‌غیرقانونی را پرداخت کنید. ازجمله این هزینه‌ها عبارت‌اند از:

  • هزینه اضافی برای بیمه: اگر برای اجاره خودرو از طریق دیوار اقدام کنید ممکن است در دام افراد کلاهبردار بیفتید. احتمالا هنگام اجاره خودرو از شما خواسته شود، فرم‌های ‌متعددی را پر کنید که اگر در این مواقع دقت کافی را به خرج ندهید، ممکن است مجبور به پرداخت هزینه‌های ‌اضافی بابت بیمه شوید. پس بهتر است پیش از اینکه هر برگه‌ای را امضا کنید، بررسی کنید که بیمه ارائه‌شده از سوی مرکز اجاره خودرو چه مواردی را شامل می‌‌‌شود و اینکه هزینه پرداختی از سوی شما، متناسب با موضوعات تحت پوشش بیمه است یا خیر.
  • هزینه اضافی بابت عوارض: برخی شرکت‌های ‌نامعتبر خودرو، هزینه‌های ‌اضافی را بابت عوارض بر مشتریان تحمیل می‌‌‌کنند. علت این موضوع هم این است که در برخی از شهرها عوارضی‌ها برچیده‌ شده‌اند و عده‌ای مشتریان که از این امر مطلع نیستند، هزینه‌ای اضافی را بابت عوارض پرداخت می‌‌‌کنند.

هزینه‌های ‌اضافی برای دیرکرد: پیش از اجاره خودرو، حتما میزان هزینه‌های ‌دیرکرد را مد نظر قرار دهید. برخی افراد و مراکز از این موضوع سوءاستفاده می‌کنند و هزینه‌های ‌سرسام‌آوری را برای دیرکرد در تحویل خودرو در نظر می‌‌‌گیرند. به همین دلیل ممکن است تنها با چند ساعت تاخیر در بازپس‌دادن خودرو به شرکت، مجبور شوید هزینه‌های ‌سنگینی پرداخت کنید.

اجاره خودروهای بی‌کیفیت

اگر خودروی خود را از مراکزی نامعتبر اجاره کنید، خودرویی که به شما اجاره داده می‌‌‌شود، فاقد حداقل استانداردهای لازم خواهد بود. در واقع این قبیل شرکت‌ها، در ازای هزینه‌ای که دریافت می‌‌‌کنند، هیچ تعهدی بابت ارائه خدماتی باکیفیت به مشتریان ندارند. خودروی اجاره داده‌شده عموما آلوده هستند، بدنه آن‌ها پر از خط و خش است و از همه مهم‌تر ممکن است ایمنی لازم را نداشته باشند و ازلحاظ استانداردهای فنی، وضعیت مطلوبی نداشته باشند. مراکز نامعتبر خودرو هزینه لازم را در رابطه با نگهداری و سرویس دوره‌ای خودروها در نظر نمی‌گیرند و درنتیجه اغلب خودروها بی‌کیفیت هستند.

مشکل در بازپس‌گیری مدارک و ودیعه؛ از رایج‌ترین مشکلات اجاره خودرو از دیوار

درصورتی‌که برای اجاره خودروی مورد علاقه خود مدارک شخصی یا ودیعه‌ای را نزد افراد یا مراکز نامعتبر قرار دهید، ممکن است برای بازپس‌گیری این مدارک با مشکل مواجه شوید. درواقع این موضوع از رایج‌ترین مشکلات احتمالی اجاره خودرو از دیوار یا افراد کلاهبردار است. همچنین اگر برای طولانی‌مدت خودروی خود را اجاره کرده باشید، این احتمال وجود دارد که این افراد از مدارک شما نیز سوءاستفاده کنند. از سوی دیگر این قبیل مراکز نامعتبر در صورت بروز اختلاف با مشتریان، از بازپس‌دادن مدارک یا ودیعه سر باز می‌‌‌زنند. بنابراین، با اجاره خودرو از افراد کلاهبردار گرفتار مشکلات حقوقی جدی و طاقت‌فرسایی خواهید شد.

مقصر جلوه دادن مشتری با صحنه‌سازی تصادف؛ یک مشکل مهم در اجاره خودرو از دیوار

اگر در اجاره خودرو به اندازه کافی تحقیق نکرده و خودروی خود را از دیوار و افراد کلاهبردار اجاره کنید، ممکن است هزینه‌های ‌سنگینی بابت این سهل‌انگاری بپردازید. یکی از این کلاهبرداری‌ها، صحنه‌سازی تصادف است که درنتیجه مشتری مجبور به پرداخت خسارت خواهد شد. میزان خسارت در مورد خودروهای لوکس به طرز قابل‌توجهی بیشتر است. درصورتی‌که شما قادر به پرداخت خسارت نباشید، درگیر مشکلات قضایی می‌‌‌شوید. پس بهتر است پیش از اجاره خودرو، آن را به‌طور کامل از لحاظ ظاهری و فنی بررسی کنید تا پس از اجاره خودرو، مشکلات موجود در خودرو به گردن شما نیفتد و در نهایت مجبور شوید، بدون دلیل هزینه‌ای اضافی بابت خسارت‌های ‌واردشده بپردازید. البته مراکز مطمئن، خودرو را همراه با بیمه‌نامه‌ای معتبر به شما اجاره می‌‌‌دهند.

لذت گشت‌وگذار در کیش با خدمات برتر سام سیر نوین

قبل از اجاره خودرو برقی در کیش یا هر خودرو دیگری باید درباره سابقه و میزان اعتبار شرکت اطلاعات لازم را کسب کنید. چرا که اگر خودروی مورد نظر خود را از افراد کلاهبردار اجاره کنید، ممکن است درگیر مشکلات حقوقی شوید و در نهایت مجبور شوید هزینه‌های ‌سنگینی را بابت جبران خسارات بپردازید. بنابراین پیش از اینکه قراردادی را امضا کنید، از تعرفه‌های ‌مختلف در رابطه با اجاره خودرو مطلع شوید و از همه مهم‌تر از سلامت خودرو چه ازلحاظ ظاهری و چه فنی اطمینان حاصل کنید. بنابراین با انتخاب یک شرکت معتبر اجاره خودرو در کیش می‌‌‌توانید تا حد زیادی از این مشکلات جلوگیری کنید.

اگر قصد سفر به جزیره دیدنی کیش را دارید، می‌‌‌توانید خودروی دلخواه خود را از شرکت سام سیر نوین اجاره کنید. این شرکت معتبر، آمادگی دارد بهترین خدمات را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه به شما ارائه دهد.

سوالات متداول در مورد اجاره خودرو از دیوار در کیش

آیا اجاره خودرو از دیوار ارزان تر است؟
ممکن هست قیمت درج شده پایین تر باشد، اما با توجه به مشکلات بعدی قطعا بسیار قیمت بالاتری برای شما خواهد شد
آیا همه آگهی ها مشکل دار هستند؟
خیر، قطعا تعداد کمی از افراد به صورت شرافتمندانه مشغول به اجاره خودرو خود در دیوار هستند

نظر شما چیست؟ نظر شما در مورد اجاره خودرو در دیوار چیست ؟ با ما در میان بگذارید 😊

مقالات مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن